Laleler  

Posted by Asuman Yelen in ,

Fotoğrafları çok kalabalık bir ortamda ve çok kısıtlı zamanda çektim. Tabii ki çıçeklerin asılları çok daha güzel. Yine de basmadan edemedim.




































































































































































































This entry was posted on 25.04.2011 at Pazartesi, Nisan 25, 2011 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

14 yorum

Asumancım sabah sabah içim açıldı....bayram etti

sevgilerimle

25 Nisan 2011 07:09

Cumartesi Emirgandaydım deme sakın bana Asuman abla. Çok üzülürüm çünkü:(. Laleler ömürleri kısa olduğu için kıymetli, kokusu yok ama renkleri bizi kendine aşık eden. İstanbul'un her bir yanı lalelerle görsel şölen. Çok güzel kareler ellerine sağlık...

25 Nisan 2011 09:16

Çok sevindim Lale' cim.Teşekkürler.
Güzel bir hafta diliyorum...

25 Nisan 2011 09:41

Kuzguncuk' daydım İlknur' cum.
Ben de ömürlerinin kısa olduğunu bildiğim için dar zamanda kalabalıkta güneş filan kollamadan bastım deklanşöre. Ama onların renkleri kapatıyor kusurları:)

25 Nisan 2011 09:45

İçim kıskançlıkla doldu:)))
En çok sondaki fotoyu beğenirmişim mesela, ama toplayıcı bile olsa tarzı varmış adamın kutlarım:))

25 Nisan 2011 10:59

Gencecik, temiz yüzlü temiz kıyafetli bir çocuktu. Utandı kaçtı çekerken. Bana iş yerinde masaya bir vazo içinde çiçek koymaktan çok daha anlamlı geldi doğrusu.

25 Nisan 2011 11:16

Cumartesi emirgandaydım korktum aynı mekanda karşılaşamamaktan :)

25 Nisan 2011 11:48

Çok güzeller!
İstanbul baştan sona rengarenk laleler içinde çok güzeller de!
o kadar olmadık yerlere ekiyorlar ki içim acıyor. Geliş gidiş trafik ortasında eksozdan iki günde boyunlarını büküyor zavallıcıklar:(
Fotoraf kareleri her zamanki gibi muhteşem...

25 Nisan 2011 23:03

Ortalık lale şöleni gibi gerçekten Nur' cum ama, söylediğin gibi ömürleri çok kısa. Fotoğraflarımı beğendiğine sevindim. Çok alelalece ve uygunsuz şartlarda çekildiler ama laleler o kadar güzel ki göze batmıyor.
Sevgiler arkadaşım...

25 Nisan 2011 23:52

Sondaki resmi görünce içim acıdı. Her blogunda bir sarsıyorsun ya. Çocuklar çiçektir, onları çöp haline getirdiğimiz için insanlığımızdan utanmalı mesajını verdiğini düşündüm. Bu çocuğun birinci hakkı insan gibi yaşama hakkı, eğitim hakkı vs.vs nerede bu haklarını ona verecek devlet, nerede elinden tutacak bilinçli bir vatandaş?Ama nasılsa birisi yapar, yada o zaten halinden memnun diyen zihniyet. Çok üzülüyorum çok, devletin havaya giden paralarına, eğlence ve yemek masalarına giden müsrifliğe.

26 Nisan 2011 13:24

Sevgili Defne,
Ben bu yıl 23 Nisan için özel bir post düşünmedim. Kendimi tekrarlamak gibi geldi bana.Yorumunda yazdığın, çocuklarla ilgili her şeyin altını kalın çizgilerle çiziyorum çok haklısın.
Çöp arabasının köşesinde takılı bir lale hem anlamlı hem de görsel açıdan çok ironik geldiği için basıverdim deklanşöre.
Çok teşekkür ederim, hem resmime anlam ve derinlik kattın hen de bu vesileyle çocuk bayramı benim blogumda da anılmış oldu.
Sevgilerimle...

26 Nisan 2011 14:30

Rengarenk :)

27 Nisan 2011 13:25

Ah Asuman hanım bayıldım bayıldım bu renk cümbüşüne. Nereye ait olduğunu yorumlardan anlarım diyordum ki, Kuzguncuk da olduğunuzu öğrendim. Harika fotoğraflar ellerinize sağlık. sevgiler.

28 Nisan 2011 23:43

Buğday' cım ve Güngör' cüm, çok teşekkürler ve sevgiler...

29 Nisan 2011 00:20

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin