Grip  

Posted by Asuman Yelen in ,


Hafif üşüme titremelerle başladı. Sonra hapşuruklar, öksürükler, sonra göğüs ve sırt ağrıları.

Halsizlik, yorgunluk, eklem ağrıları. Boğazda berbat bir yanma.


Ben ne yaptım? Önce yok saymaya çalıştım. Anlamamış gibi yaptım. Yüz vermezsem gider

dedim ama arsızmış gitmedi. Yattım sonunda.


Sırtıma-göğsüme yün. Buğu septil. Kalsiyum Sandoz. Bir de Bepanthen Pastil.


Sabahları bir kaşık pekmez. Bol portakal ve greypfurt suyu. Ballı süt. Tavuk suyuna şehriye

çorbası. Limonlu.


Doktor? Mecbur kalmadıkça (dayanılmaz ağrılar filan) gitmem.


Tanıyanlar bilir. Bucak bucak kaçarım. Loş muayenehanelerden, kliniklerden, tahlil ve

rontgenlerden, reçetelerden, eczanelerden, ilaçlardan.


Tabii kaçabildiğim kadar.


Neyse şimdi daha iyiyim dostlar. Ağrılarım azaldı. Ha bu arada ateşim hiç çıkmadı allahtan. Biraz

halsiz biraz da yorgunum o kadar.


Sağlıcakla kalın...

This entry was posted on 3.11.2010 at Çarşamba, Kasım 03, 2010 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

15 yorum

Çok geçmiş olsun arkadaşım, aman dikkat bir geldimi de yerleşim kalıyor, git! gitmez durur dayatır ille yatacam diye. Ya sen yat yada ben yatacak der, yüz verme de sen yat bol istirahat et ki kaçacak delik arasın:))
Ben yatmadım, antiyobik kullanmak zorunda kaldım sonunda.
Kendine iyi bak arkadaşım.

4 Kasım 2010 00:47

Geçmiş olsunn.. Eee kış yavaş yavaş göstermeye başladı hastalıklı yüzünü...

4 Kasım 2010 00:53

İyileş bir an önce Asumancım. tez sağlık dileğiyle

4 Kasım 2010 01:19

Asu teyzem çok çok geçmiş olsun... Dikkat et kendine :(

4 Kasım 2010 08:32

Ciddi bir grip salgını var şu ara dikkat edin . Bol bol istirahat geçmiş olsun Asuman abla...

4 Kasım 2010 09:01

Sayın İnsan olmak,
Çok geçmiş olsun bu arada eklemlerinizi korumayı ihmal etmeyin derim naçizane.. Zira vaktiyle yaşadığım bu rahatsızlığın sebep olduğu şu an ki rahatsızlıklarım var.
Sevgi ve saygılarımla.

4 Kasım 2010 09:34

Çok geçmiş olsun,aman dikkat et Asuman ablacığım,eğer öksürüğün varsa sabahları aldığın o pekmezin içine birazcık karabiber ekle,faydasını görürsün...

4 Kasım 2010 09:35

Çok geçmiş olsun...

4 Kasım 2010 09:37

Asucum,
Çok geçmiş olsun. Aman kendine dikkat et, mendebur yerleşti mi icra kanalıyla bile çıkmıyor vücuttan:)
Bir an önce sağlığına kavuşman dileğiyle sevgiler yolluyorum...

4 Kasım 2010 11:24

Benden de tez vakitte iyi olma dilekleri... Bol sıvı alın. İçtiğiniz çaylara zencefil limon katın.

4 Kasım 2010 12:51

Çok geçmiş olsun, acil şifalar diliyorum..

4 Kasım 2010 17:16

Geçmiş olsun.Ben de aynı durumda bu sabah göğsüme binlerce iğne batmaya başlayınca doktora gitiim.Neyse bir sürü tahlilden sonra önemli birşey çıkmadı.Ama bu hafta çok hırpalandım çok.İnsan kaybedince kıymetini anlıyor sağlığının.Tekrar geçmiş olsun.

4 Kasım 2010 17:45

Geçmiş olsun arkadaşım.Selam ve sevgiler

4 Kasım 2010 22:57

Geçmiş olsun, herkez aynı dertten muzdarip. Bende çocuklarda atlattık çok şükür.
Lakin şu burun akıntısı geçmedi bi türlü. Bende doktora gitmeyi hiç sevmem. Kendi başımın çaresine bakarım hep:)

Biraz süründürüyor ama sonra gidiyor:)

Sevgiler

4 Kasım 2010 23:01

Hatırımı soran, şifa dileyen siz tüm dostlarıma teşekkürler ediyor, tüm dostlara sağlık ve mutluluk diliyorum.

Herkese sevgiler...

5 Kasım 2010 00:34

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin