Dostluk şahane, mim bahane...  

Posted by Asuman Yelen in , ,


Balküpü' nün annesi İlknur kardeşim güzel bir mim paslayarak bana, kendimi biraz daha tanıtma

olanağı sunmuş. Soru cevap şeklinde hazırlanmış olan bu mimin de gereğini zevkle yerine

getiriyorum.



En sevdiğiniz kelime: Sevdiklerimin ağzından ismim.

En sevmediğiniz kelime: "Kahretsin" (içinde kahır, bela, lanet geçen dilek ( !) ler.

Ne sizi heyecanlandırır: Yaptığım işin içime sinmesi.


Heyecanınızı ne söndürür: Paylaşılmaması (değer verdiklerim tarafından)


En sevdiğiniz ses: Çıngıraklı çocuk kahkahası.


En sevmediğiniz ses: Çocukların oyun olsun diye yarıştırdıkları çığlıklar.


Hangi mesleği yapmak istersiniz: Bir senfoni orkestrasında her gün ne olursa olsun çalmak.


Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz: Bir enstümanı virtiöz kıvamında çalmak.


Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz: Barbra Streisand ya da Katharine Hepburn


Nerede yaşamak isterdiniz: Hindistan' da Ganj Nehri kıyısında.


En önemli kusurunuz: Savrukluğum, aculluğum, gereksiz telaşım. (İş yaparken üçü bir

arada)

Size en fazla zevk veren kötü huyunuz: Çok sevdiğim çay ve kahvemin eşlikçisi sigara.


Kahramanınız kim: Babam


En çok kullandığınız kötü kelime: Yürü git...(kızınca)


Şu anki ruh haliniz: Sakin ve huzurlu. (Gündüz dostlarımla Kalamış' taydık çünkü)


Hayat felsefenizi hangi slogan özetler: Yaşayarak kendi sloganımı kendim ürettim.


"Haksızlığa uğradığında kendini anlatmak için uğraşma. Zamana bırak. Böylece dostunu


düşmanını da tanımış olursun." (Uzun cevap hakkımı bu soruda kullandm)


Mutluluk rüyanız nedir: Çocukluğumu aynen yeniden yaşamak hatta dondurmak.


Sizce mutsuzluğun tanımı nedir: Sevgide hayal kırıklığı, güven eksikliği, sorgusuz, yargısız


infaza maruz bırakılmak.


Nasıl ölmek isterdiniz: Huzurlu hatta mütebessim bir yüzle. Geride kalanlar için.


Öldüğünüz zaman cennete giderseniz Allah' ın size ne söylemesini isterdiniz:


"Hadi oyalanma sizinkiler seni bekliyor..."




Ben de, sevgili dostlarım

Sünter' in "Kızımı bu blogu açtığı için öldürebilirim" isimli,

Şeniz' in "Mavi Balon" isimli,

Güngör Ekinci' nin "Hayat cesurları ve pozitifleri sever" isimli,

Emine' nin, "denizkabuğu" isimli bloguna ve,

Ebruli Günce
' ye yolluyorum.








This entry was posted on 25.11.2010 at Perşembe, Kasım 25, 2010 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

13 yorum

Çok teşekkür ederim Asuman abla, açık yüreklilikle, samimi olarak cevaplandıracağıma emin olabilirsin...

26 Kasım 2010 00:42

Mim´i aldim:)seve seve yazmaya calisirim Asum:)

Katharine Hepburn... Evet sen o olabilirdin ama Hindistan´a degil de Paris´e yakisirdin:)

Evet evet sen kesinlikle Paris´e yakisirdin:)

Öpüyorum

26 Kasım 2010 00:45

Ben teşekkür ederim Şeniz' cim.
Bundan en ufak bir şüphem bile yok.

26 Kasım 2010 00:59

Sünter' cim çok sağol mim içim.

Hindistan' da Hintli bir kadın olarak (kıvrak danslı, alnı benli, ayağı halhallı) yaşamak isterdim.
Pariste de uzun boylu, incecik, narin yüzlü,iri gözlü, kısa saçlı bir Fransız kızı olarak resim yapmak, bir sokak kahvesinde oturup çayımı yudumlamak isterdim.

İyi ki geldin. Özlemişim senin moral yüklü tatlı yakıştırmalarını.
Ben de seni öpüyorum...

26 Kasım 2010 01:24

Cevaplar yine Asuman abla farklılığı. Bu bloglar var oldukça çok şey öğreneceğim senden ve tecrübelerinden. Her yazını anılarını özellikle yüzümde müthiş bir gülümsemeyle okuyorum emin olabilirsin. Bana çok başka tadlar veriyor. Teşekkür ediyorum yanıtladığın için seni hem öpüyor hem kucaklıyorum...

Sevgiler...

26 Kasım 2010 09:34

Oy oy oy İlknur' cum. Utandım.Sevindim. Gururlandım.
Çok teşekkür ederim İlknur' cum.
Tatlı Balküpü'nü ve seni öpüyorum.

26 Kasım 2010 09:59

Mim cevapladım Asuman ablacığım,bir önceki miminde "bana da gönderseydi keşke" diye içimden geçirmiştim,bu mimi göndermen tevafuk oldu benim için,teşekkürler...

26 Kasım 2010 10:19

Sana daha önce bir mim yollamıştım. Bu sefer yeni üç kişi olsun istedim.
Üç kişiyle sınırlı sanıyordum.
Umarım telafi edebilmişimdir Ebruli' cim Günce' cim.
Sevgiler...

26 Kasım 2010 10:26

Çok incesin Asuman Ablacığım,o mim kitaplarla ilgili ya o yüzden,öyle düşündüm, tabiki en güzelini yapmışsın...

26 Kasım 2010 10:36

Müsadenizle sizi sobeledim.

Dostlukla..

26 Kasım 2010 18:20

Aslan Bey,
Çok teşekkürler, ama...
Bir önceki postum o mimle ilgiliydi.

Size iyi hafta sonları diliyorum...

26 Kasım 2010 23:05

Çok içten.Sevdim özellikle Tanrınınkini:D

27 Kasım 2010 16:59

Teşekkürler Defne' cim,
İyi pazarlar...

27 Kasım 2010 18:52

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin