Nedir bu güzellikler.. .Nedir bu güzellikler...  

Posted by Asuman Yelen in ,







Yapraklarda inciler






















Renklerde birinciler



















Doğadaki motifler





















Sanki rüya gibiler





















Kokularıyla mest ederler






















Gözümüzü şenlendirirler

























Ruhumuzu dinlendirirler






















Hayranlık uyandırırlar




















Doğayı canlandırırlar

















Mücevherleri andırırlar
















Güneşle güzelleşirler




















Zerafette üstlerine yoktur.




















Cancağız
ım benim

tüm güzelliklerden habersiz


uyur.

This entry was posted on 11.06.2011 at Cumartesi, Haziran 11, 2011 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

14 yorum

bence o bizden önce keşfetmiştir tüm bu güzellikleri :)

11 Haziran 2011 23:52

Gerçekten Ayçi' ciğim. Bakma bugün çok ıslandı ve mayıştı. Aslında o tüm bu güzelliklerin tam ortasında yaşıyor.

12 Haziran 2011 00:17

Ohhhhh içime çektim tüm yeşili.

13 Haziran 2011 11:56

Yaz yağmuru ve sonrası insana ıhhh dedirtiyor gerçekten Buğday' cım.

13 Haziran 2011 12:11

ne keyifli hepsi..ellerine saglik :)

14 Haziran 2011 01:40

Teşekkürler Melange....

15 Haziran 2011 19:56

nerdesin sen bakiim?
iyisin umarım..

16 Haziran 2011 02:52

Buralardayım canım.
Dolunayla boğuşmadayım.
Baudelaire' in meşhuur spleen haletindeyim ve böyle zamanlarda biraz zehir yazılar çıkıyor bıraksam ki bu da okuyana da sirayet edebiliyor. Sabırla komik bir şey olmasını bekliyorum :)

16 Haziran 2011 03:31

Şahsi fikrim ama ben senden zehir yazı okusam da ( kıi daha okumadım ) kendime bir şeyler katarım.

gece oğlumla ay tutulmasını seyrettik. ilk başlangıca yetişemedik. ama ay nasıl dünyanın gölgesinden çıkar diye uzunca konuştuk.bilimsel kısmını geçtik de ; belki erken davrandım, belki hata yaptım, bilmiyorum .Ama onla uzun uzadıya konyştuk, ay tutulması,insanlar,eski dinler,pagan gelenekleri vs.
çocuk daha,boyuna bakıp adam sayıyorum bazen.dedi ki:
ay tutulması neymiş öğrenmiş, ama sayemde duman da balkona gelip öğrenmiş.kediler de kurtlar gibiymiş ona göre.dünyadaki döngüden etkilenirlermiş.

Komik bir şey olmasını bekleme, içini dök yeterli.

16 Haziran 2011 04:02

Bu konuda şahsi fikirler farklı ;)
İlgine teşekkür ederim güzel yürekli arkadaşım benim...
Erkek çocuklarıyla sohbetin ne olduğunu senden ve birçok anneden daha iyi bilirim desem...Koray: "dur bak bunu dinle", Can, "sakın uyuma asucum"(parmaklarıyla gözlerimi açarak) sabahlara kadar ettiğimiz sohbetleri. ERdem de annesini babasını şikayet ederdi.O an kime kızdıysa.
Hepsiyle de derin sohbetlere girerdik. Oğlun anlattığın şeyleri sandığından da iyi anlamıştır. (senin genlerini taşıyor)
Eminim mükemmel entellektüel bir genç olacak.

16 Haziran 2011 11:09

Bayıldım, dinlendim fotoğraflara bakarken.
Sevgiler Asuman Hanım...

16 Haziran 2011 12:35

Ne güzel, Özlem Hanım, bunu duymak çok hoş.
Çok teşekkür ederim.
Sevgiler...

16 Haziran 2011 13:07

oooh ellerinize sağlık olsun. Ruhunuza bedeninize sağlık olsun. Ve bizde bu güzellikleri sizin gözünüzden görme fırsatını yakalayalım.sevgiler.

16 Haziran 2011 17:33

Bu hoş dilekler için çok teşekkür ederim Güngör' cüm. Varsın sizlerin gözü ve tüm dikkati bir yerlerde çakılı kalsın. Biz sizin yerinize de bakarız etrafa ;))

16 Haziran 2011 18:07

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin