Mutlu Doğum Haftası (1)  

Posted by Asuman Yelen in



Firuze 2011




Gün bu gün işte.

Olan oldu.

Gün geldi,

bir de dönüp baktın ki

düşler

yudum yudum içmiş yıllarını.


Artık ağlama zamanı

ve

o günleri anma

bu günlere yanma zamanı.



Ne duru suya benzeyen sükunetin,

ne zaman zaman volkana benzeyen

heyecanların

ne de

deli rüzgara benzeyen

coşkuların kalmış.


Gözlerindeki telaş yok artık.

Gözbebeklerin,

kirpiklerinden süzülüp

tam ortasına

çivi gibi çakılmış

acılı bir bakışın donukluğunu

yansıtıyor aynalarda.



Sor bakalım kendine

acelen neymiş.

O duru güzelliğin

baki miymiş.


Bugün

baharda yeşiller

hala kıskanıyor mu güzelliğini...


Düşün bakalım

yıllar

sandığın kadar yavaş mıymış.


Şimdi

öde bakalım bedelini

bu aptalca güveninin,

bu komik gafletinin

hiç bozulmayacak sandığın

güzelliğinin...


Artık ağlama zamanı.

Ağla firuze

ağla...




This entry was posted on 25.06.2011 at Cumartesi, Haziran 25, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

21 yorum

Ahaha dur var daha 29una.
29una derken yani 29 yaşına benim güzel arkadaşım.

25 Haziran 2011 03:14

Öyle bir yaşa giriyorum ki 40 gün önceden başlasam ağlamaya yine az gelir Sis' cim.
Şaka tabii ama benim gibi bir ağır ablanın isim günü 3 gün kutlamaya değmez mi :))

25 Haziran 2011 03:25

Bence bir hafta bile kutlanabilir canım, çalsın davullar:))

25 Haziran 2011 09:08

Yaa ewwet Leylak' cım. Kaçış yok. Yeni rakam geldi oturdu birler hanesine. İlk yıl kabullenmek çok zor bea. On yıla yayılınca alışılıyor ama...

25 Haziran 2011 10:49

10 nun katları yaşlar insanı gerçekten etkiliyor. Sanki 29 la 30 arasında çok fark varmış gibi. Neyseki sevdiklerimizle birlikte yaşlanıyoruz. Sana her yaşın yakışacağını biliyorum. Güzel yıllar...

25 Haziran 2011 13:51

Hüznün Tadı, buna da alışılacak herşey gibi. Çok teşekkürler.

25 Haziran 2011 14:53

'sen ağlama dayanamam, ağlama candostum sana kıyamam'
Şimdi geri dönme zamanı, bundan sonra yıllar geride yaşar:))
Nice güzel yıllara canım...

25 Haziran 2011 20:17

Canım benim sen nerelerdesin bakiim.
Ağlayacak olan Firuze. O gençliğinde çok güzel olan kız. Benim ne fazla bir düşüm ne de telaşım vardı doğrusu. Şİmdi telaşlandım artık zira yeni bir on yılın başına geldim dayandım.
Sen üzülme ben bunun için asla ağlamam. Allah' ın gücüne gider. Ama izin verirsen bu hafta biraz efkarlanıcam :)))

25 Haziran 2011 20:29

Boşver gülüm ne efkarlanması, daha ne ki! şunun şurası bir ömrün yarısı.

Hem burdaydım hem yoktum zor geçen üç hafta yaşadım sadece ve sizleri çok özledim, doğum haftanda sana ne ısmarlamamı istersin de bakim...

25 Haziran 2011 21:05

Havalar ısındı. Bi dondurma fena olmazdı :)) Mailleşelim...

25 Haziran 2011 21:15

Mutlu doğum haftası kutlu olsun, mutlu olsun. Herşey gönlünüzce olsun sevgili Asuman hanım. Haydeee çalsın davullar zurnalar, haftalarca kutlamamız var.
sevgiler.

25 Haziran 2011 22:43

Güngör' cüm, Çok teşekkür ederim. Bu sene biraz şımardım nedense :))

25 Haziran 2011 23:39

Ooohhh şımarın, sefanız olsun.

26 Haziran 2011 00:22

:))))

26 Haziran 2011 00:24

Evettt ilk hediye ,hediyelerin ilki :)
Youtube linki de yazabilirdim ama bilgisayarında mp3 olarak olsun istedim mediafire linki olarak yolluyorum. Rar dosyası olarak linkten indirip winrar programıyla rardan çıkaracaksın ( oldu da hani bilmiyorsan diye bu açıklama yanlış anlama ).Amerika başkanından ne farkın var bizler için, Marilyn bir de sana söyleyiversin bu şarkıyı :D

http://www.mediafire.com/file/j6r83ry4f3lef3z/MARILYN%20MONROE%20-%20Happy%20Birthday%20Mr%20President.rar

26 Haziran 2011 01:45

Dinledim canım. Muhteşem. Pastamı bu müzikle kesecek, mumları hem sayıları çok olduğu için hem de o gün başlayacak nefes darlığı yüzünden 6 postada söndüreceğim.

26 Haziran 2011 02:09

Geçikmeli olacak bu kutlama Asuman abla. Koşturmalarıma ver lütfen... Mutlu Doğum haftası, ne güzel bir hafta böyle :) Nice yıllar ve nice mutlu doğum haftaları dilerim :)Herşey gönlünce olsun...

27 Haziran 2011 11:19

Seni gidi ikizler kadını seni.Tevekkeli değil bu dağınık ruh halleri. Öpüyorum seni ve nice mutlu, neşeli, eğlenceli, kahkaha dolu, şarkılı, şiirli, sözlü, ama hep huzurlu, hep sağlıklı, hep sevdiklerin, dostlarınla dolu nice nice yaşlara.

27 Haziran 2011 13:42

Defne' cim bir küçük düzeltme izninle: Yengeç. Ama tüm söylediklerini içeriyor. Tek kelimeyle duygusal burç. Bu sene yeni gireceğim onluk sisteme alışmak için bir hafta öncesinden havaya girmeye çalışıyorum :))
Çok sağol güzel dileklerin için.

27 Haziran 2011 14:13

İlknur' cum, cevabı bir sonraki posta yazmışım yanlışlıkla.:((

27 Haziran 2011 16:23

Aslında yazdıktan sonra farkına vardım Yengeç olduğunu, Çok bariz özellikleri var, en başta duygusallık ve sahiplemne,benim yükselen burcumda yengeç.

28 Haziran 2011 17:49

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin