9 Haziran 2011  

Posted by Asuman Yelen


İşte bu mavi gözlü çapkın yakışıklı, benim yavruma, ninesi yaşındaki Paçoza asılıyor.

Son birkaç gündür de işi fiiliyata dökmek istiyor.

Ama bizim kıza ters bu işler.

Dün onlar becelleşirken künyemi kaybettim. Kılım bile kıpırdamadı.

Eskiden olsa uykum kaçardı.








Bu gördüğünüz tomurcuk, benim balkonumdaki saksısında açmak üzereyken, ve ben neredeyse

gözümü dikip beklemişken, iki saksı gülüme gözüm gibi bakarken tarafımdan koparıldı.

Bir kaç küçük sineği kovmak için bir küçük fiske vurmak istedim. Sert kaçtı sanırım.

Nasıl üzüldüm anlatamam.

Eskiden pek de umursamazdım.

Ben yoksa yavaş yavaş yaşlanmaya başlayacak mıyım diyorum....



Bu arada....






Hala sıcak.

Un helvası. Benzetememiş olabilirsiniz diye açıklıyorum.

Artık yalnızca tam buğday unu kullanıyorum. Un helvasında ilk defa denedim.

Benim tabağım diye de koyarken düzeltmedim.

Bakmayın öyle dağınık ve özensiz göründüğüne. Onun ruhu pardon tadı güzel...


Annemin 42 inci sene- i devriyesi.

O ve tüm gidenlerimiz nurlar içinde yatsınlar...


Herkese sevgiler...

This entry was posted on 9.06.2011 at Perşembe, Haziran 09, 2011 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

20 yorum

Nur içinde yatsınlar; annen, bütün anneler ve tüm giden sevilenler. Allah kabul etsin...

9 Haziran 2011 20:07

Paçoz bu yakışıklıyı kaçırmasın bence yaş farkı önemli değil.

Annen gittiği yerde huzur içinde yatsın ve hep anılsın...

9 Haziran 2011 20:26

Paçozun yeni trendden haberi yok galiba... Artık bayanın büyük olması trendy:)

Asumancım Annenciğinin mekanı cennet olsun, ışıklar içinde yatsın..

Sevgimle

9 Haziran 2011 23:45

Anneniz ve bütün uğurladıklarımız nurlar içinde yatsınlar. Hepsini rahmetle anıyorum.

Bu arada, hangi cinsden olursa olsun, aşkda yaşın önemi yok demekki :) Paçoz kaçırmasın bence.

sevgiler.

10 Haziran 2011 00:03

Amin Leylak' cım. Çok teşekkür ederim.

10 Haziran 2011 00:51

Gerçrkten çok yakışıklı. Köpek fotoğrafı çekmek çok zor. Gözleri masmavi. Ama Sadece 1 yaşında hadsiz.

10 Haziran 2011 00:54

Lale' cim biri henüz ergen. Diğeriyse nine. Ahı da gitmiş vahı da:)))
Hepimizin anneleri orada olssunlar canım.Huzur içinde olsunlar...

10 Haziran 2011 00:57

Güngör' cüm şöyle düşün. Delikanlı 17
kadın 77 (Paçoz 11 yaşını geçti)
Yavrum bu gidişle kaçırsa kaçırsa keçileri kaçıracak. Huzurla dolaşamıyoruz. Bu itişmeler yüzünden dün kolumdan altın künyem gitti. Bu gün de cebimdeki yakın gözlüğümü düşürmüşüm.

10 Haziran 2011 01:02

Şimdi 17likle 77lik olmaz gerçekten. Hani 17 ile 37 deseydin ama hiç kaçırmasın derdim:))
Yakışıklıymış delikanlı. Ama böyle akıl mantık tanımadan her dişiye asılan erkeklerde illa ki bir psikolojik sorun vardır derim ben. Yani niyeti ne, mirasa konmak mı amacı, yoksa kendine eğlenecek birini mi arıyor? Belki de geçinecek bir işi parası yok, Paçozu da hali vakti yerinde gördü, kendini yamamaya çalışıyordur. Hele ki Paçoz olmaz dedikçe üsteliyorsa hiç hayra alamet değil. Boğa burcu olmasın bu delikanlımız? ( bknz boğa burcundan ağzı yanan Sis :D )

Ahaahaha yazdım bile senaryoyu ben. Sen kızına sahip çık aman bir gaflete düşüp de aklı kaymasın sakın bu delikanlıya.

Ne yaşlanması aloww ne yaşlanması. Şekerim genciz güzeliz üzeriz mottosundan şaşmayacaksın :)

Mekanı cennet olsun tüm kaybedilenlerin.

10 Haziran 2011 01:45

Öncelikle gelin (ler) in mesajı aldığını umalım :))
İnanmazdım ama şimdi eminim.
Köpekler sahibine çok benziyor.
Fiziksel olarak da, huy olarak da.
Her ikimizin de sinirlenince kaşının üzerinde bir şişkinlik oluşuyor. Yürüyüşümüzü benzetiyorlar. İkimiz de şiriniz:)) İkimiz de çocuklara çok sabırlıyız. Bir yığın kızlı oğlanlı çocuğun kendisini hoyratça sevmesine gösterdiği sabra şaşarsın.
Ama kızınca ikimiz de kandimizi kapatırız.
Böyle benzeşince de, bu saatten sonra aklının bir tarafa kayması gibi bir ihtimal sıfır. İçim rahat anlayacağın..
Son paragrafına da bir cevap: Bu ayın sonunda basacağım yaş kabus gibi çöktü üzerime :((
Sen yine kendin kadar konuş :))
En en son temennine de kocaman bir amin diyerek bu gece sohbetini bitireyim.

10 Haziran 2011 02:31

Nur içinde yatsın anneciğin,Allah kabul etsin Asuman ablacığım...

10 Haziran 2011 06:55

Çok teşekkür ederim Ebruli' m.

10 Haziran 2011 09:33

Nur içinde yatsın anneciğin Asuman abla...

Delikanlı gerçekten çok yakışıklıymış:) Gözlere bittim. Un helvasıda burdan gayet lezzetli gözüküyor afiyet olsun...

10 Haziran 2011 10:47

İlknur' cum, çok teşekkür ederim.
Gerçekten bizim buraların en yakışıklı köpeği. Üstelik safkan.
Benim yaşlı ve melez kızımla işi olmaz ama gönül işte...

10 Haziran 2011 11:57

Nu içinde yatsın sevdiklerimiz. Anıldığını nasıl da hissetmiştir. Belki de yaşanan diğer şeylerin çok da umursanması gereken ayrıntılar olduğunu düşünmediğinden rahat davrandın.

Çapkın çocuk da kendine gelsin beya...

10 Haziran 2011 18:03

Değerlerimizi sorgu tahtasına yatırmışsın. Çok ince bir mecaz var yazınızda. Künye ve künyeye biçilen değer, gül tomurcuğu ve gül tomurcuğuna biçilen değer ve anna ve anneye biçilemeyecek değer. Hepsi kayıplar. Ama en çok hangisi içini acıtan? Ne güzel anlatmışsın. Bir kez daha hayranlıkla okudum. Tebrikler. Anneniz eminim nurlara bürünmüştür o mevkide.

10 Haziran 2011 18:40

Sağol Buğday' cığım. Bir çok şeyi izlediklerini ben de tahminden öte hissediyorum. Allah saninki ve benim annem gibi tüm ölmüşlerimize huzur versin.
Bugün delikanlıyı kollayıp o girdikten sonra çıkardım Psçoz' u.

10 Haziran 2011 19:49

Yazımın güzel bulunması değil de düşünüp hissettiklerimin yüreklerde yer bulması beni çok mutlu ediyor. Bunun için çok teşekkür ederim Defne' cim. Anlaşılmanın dayanılmaz hafifliğini yaşattığın için :))Ve annemle ilgili söylediklerin için tabii...
Sevgiler...

10 Haziran 2011 19:55

Asumanım anneciğinin ruhu nurlarla dolsun....

12 Haziran 2011 02:45

Sünter' cim, çok teşekkür ederim canım...

12 Haziran 2011 02:47

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin