Sevgililer günü 2011  

Posted by Asuman Yelen in ,




..........

Seninle benim aramda olan bu sevgi, bir türkü kadar sadedir.


"Bugün" ün ötesinde hiç bir sır yok.

İmkansızlıklar için uğraşma, didinme yok...

Bu tılsım arkasında gölge bulunmaz,

karanlıkların derinliğinde el yordamiyle gidilmez.


Seninle benim aramda olan bu sevgi bir türkü kadar sadedir.


Biz bütün dünyalardan sıyrılıp, ebedi sükunete varmayız.

Ellerimizi ümidimiz olmayan şeyler için de boşluğa uzatmıyoruz.

Alıp verdiğimiz bize yeter.

Acı şarabı çıkarmak için neşeyi son damlasına kadar ezmiş değiliz.


Seninle benim aramda olan bu sevgi bir türkü kadar sadedir.


R. Tagore.
Bahçıvan

Sevgililer gününüz kutlu olsun...

This entry was posted on 14.02.2011 at Pazartesi, Şubat 14, 2011 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

14 yorum

Huzur kadar sade mis gibi bir şiir. Paylaşımın için teşekkürler Asuman Abla :)

14 Şubat 2011 17:19

"Seninle benim aramda olan bu sevgi bir türkü kadar sadedir."

Muhteşem...

14 Şubat 2011 18:28

Daha uzun bir şiirin son kısmı Buğday' cım. Ben de çok beğenirim bunu.
Teşekkürler...

14 Şubat 2011 19:11

Sence de öyle değil mi Leylak' cım.
Çok sevindim beğendiğine.
(yorum yaptığın ilk Tagore postum bu:)) Öptüm...

14 Şubat 2011 19:13

Tagore'u bulmuşum kaçırırmıyım yorum yapmadan. Yine harika yine harika. Satırları okuduğumda bir yumuşaklık, sevecenlik ile karşı karşıya geliyor insan sonra ruhumun yıkandığını hissediyorum. Bana dönen ise satırlardaki dostluğun, aşkın, insan sevgisini anlatıldığı şiirsellik oluyor.
Teşekkürler Asumancığım, senin de sevgililer günün kutlu olsun

14 Şubat 2011 19:44

Çok teşekkür ederim sevgili Defne. Çok mutlu etti beni bu coşku dolu yorumun. Her kelimesini içtenlikle paylaşıyorum.
Sevgi ve dostlukla bezensin her günün...

14 Şubat 2011 19:59

Sevgili gününü kutlamıyorum bak. Ama sevgini, insanlara her insana duyduğun sevgini, edebiyata olan sevgini, hayvanlara olan sevgini; kısacası sevgin kutlanmaya değer.

14 Şubat 2011 20:26

Sis, hasta adama bu yapılır mı hiç?
İyi ki karşımda değilsin. Tek kelime edemezdim. Hoş yazabiliyor muyum. Onu da yapamıyorum.
Tek diyebileceğim yazdığın o üç-beş kelimeyi okumak çok...çok güzeldi.
Sevgiyle öpüyorum seni.
Çok mutlu ol e mi...

14 Şubat 2011 21:10

Harika.. Daha öncede yayınlamıştın bi şiirini Asuman abla, hatırlıyorum..

14 Şubat 2011 21:33

Bu harika şiire bir şiirle karşılık vermek istedim;

''Akşam kapı eşiğinde bir terli giysi gibi
Soyunmak vardı derdinden evrenin.
Bir entari serinliğini giyinmek,
Kendi derdini tespih gibi çekmek elinde,
Yün örmen vardı akşamları koltuğa gömülü,
Karşında polisiye roman okumak vardı,
Sorgusuz bakışmak yoruldukça gözlerimiz,
Sevinçsiz gülmek üzüntüsüz ağlamak...''
Rahmetli Bülent Ecevit'in "Rahşan'a" sözleriyle yazdığı YAPAMADIĞIMIZ adlı şiiri.

sevgiyle kucaklyorum.

14 Şubat 2011 23:53

Şeniz' cim, haklısın. Daha önce de birkaç şiirini yayınladım Tagore' un.
Beğendiğine sevindim.

15 Şubat 2011 02:14

Nasıl da örtüştüler Güngör' cüm.
Tagore' un bu yalın sevgisi en büyük hayranı Ecevit için nasıl da ulaşılmazmış.
Hep söyledim. Yineliyorum. Ecevit keşke şair olarak sürdürseydi yaşamını.
Çok teşekkür ediyorum bu harikulade katkın için.
Sevgiiler canım...

15 Şubat 2011 02:26

Güngör ekincini yorumunda Ecevitin şiiri ne kadar muhteşem.Çok beğendim ve etkilendim. Sanatçı ruhu aileden geliyor.Ben de Nazlı Ecevit'in tablolarını çok beğenirim.Sanırım Ecevit politik kişiliğinden çok şiirleriyle daha çok anılacak.

15 Şubat 2011 11:40

Keşke öyle olsa Defne' cim. Keşke şiirleri, tercümeleri ön plana çıksa.
Politika hepsini geri planda bıraktırdı malesef. Haketmediği şeyler yaşattı.

15 Şubat 2011 12:20

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin