Mahallede üçüncü yılım  

Posted by Asuman Yelen in



Sessiz sedasız blogcular mahallesinde üçüncü yılıma dalıvermişim. Ateşli ve öksürüklü

günlerin
içinde geçip gitmiş yıl dönümüm.

Tüm blogger dostlarıma, bu iki sene boyunca yaşamıma ve ruhuma kattıkları her şey için

çok
teşekkür ediyorum.

Daha nice yıllarda, sağlık ve keyifle hep birlikte olmayı, hüzünleri, mutlulukları

paylaşmayı
diliyorum.

İçinde sevgi de olursa tercihimdir diyorum.



Güzel birlikteliklere....

This entry was posted on 26.02.2011 at Cumartesi, Şubat 26, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

24 yorum

İçinde sevgi olan mutluluk ve huzur gönderiyorum. Nice yıllara arkadaşım.
Güzel bir hafta sonu dilerim

26 Şubat 2011 02:03

Çok teşekkür ederim Nur' cum. Ben de zevkle kabul ediyorum.
Sevgiler...

26 Şubat 2011 02:34

İçinde sevgi ve sağlık olan birlikteliklerde ve en güzel paylaşımlarda hep birlikte olmak dileğimle daha nice yıllara ulaşasın Asuman'cım.Tontini.

26 Şubat 2011 09:03

Teşekkürler Sevgili Sufi,
Ben de hepimiz için güzelliklerle dolu nice yıllar diliyorum...
Sevgilerimle...

26 Şubat 2011 10:48

Ne istiyorsan paylaşalım Asucum, iyi ki varsın. İyi ki açmışın blogunu ve iyi ki tanıdım seni.
Nice yıllara ulaşsın blogun...

26 Şubat 2011 11:00

Nice nice mutlu, huzurlu ve sevgi dolu yillar gecirmek dilegiyle:) bloglara cok sey borcluyuz guzel dostlar guzel insanlar tanimamiza vesile oluyor. Iyiki seni tanidim kendimi cok sansli goruyorum bundan oturu. Opuyorum:)

26 Şubat 2011 11:11

güzelim , doyumsuz yazılarınızı çok uzun yıllar okumak dileğiyle...

26 Şubat 2011 11:14

İyi ki Leylak' cım. İyi ki varız ve paylaşıyoruz tüm bu güzellikleri.
Sağol canım. Öptüm.

26 Şubat 2011 11:20

Teşekkürler İlknur' cum.Umarım Balküpü' nün yaşam serüvenini
uzun yıllar keyifle takip ederiz birlikte. Öpüyürum seni...

26 Şubat 2011 11:23

Harikasın,seni takip etmekten büyük keyif alıyorum ve almaya da devam edeceğim.
Hep bizimle kalman dileğiyle :)

26 Şubat 2011 11:26

Sevgili Lale,
Her okuyuşumda içimden "Allah nazarlardan saklasın" diye geçirdiğim örnek, dolu dolu yaşam serüvenini takip etmek benim için bir zevk. Umarım bunu uzun yıllar yaparım.
Sevgiyle kal...

26 Şubat 2011 11:31

Ne mutlu bana Buğday' cım. Sen de benim için iyi ki varsın. Çok teşekkür ederim canım.
Sevgiler...

26 Şubat 2011 11:34

Nice yıllara Asuman.Bu güzel blog karşıma çıktığı için çok mutluyum. Güzel paylaşımlarından payıma düşenleri bekliyor olacağım. Sevgiler...

26 Şubat 2011 12:08

Hüznün Tadı, Teşekkürler,
Umarım hep güzel şeyler paylaşırız.
Sevgilerimla...

26 Şubat 2011 13:20

Sanal da olsa sizi tanımış olmakdan çok mutluyum Asuman hanım. Blogger yıl dönümünüz kutlu olsun. Sevgilerimi gönderiyor, yanaklarınızdan öpüyorum.
sevgiler.

27 Şubat 2011 17:15

Memnuniyetini paylaşıyorum Sevgili Güngör. Çok teşekkür ederim.
Sevgiler...

27 Şubat 2011 18:08

Tanımakdan en çok keyif aldığım sanal arkadaşlarımdan birisi oldun sen Asucuğum. Umarım daha yıllarca okuruz seni hep bu keyifle.

27 Şubat 2011 21:32
Adsız  

nice nicee mutlu,huzurlu paylaşımlarda bulunmak dileğimlee:) iyi ki doğmuşşşş "insan olmak".çok örenek bir insansınız.emin olun ve takip etmekten büyük keyif alıyorum.tam da yıldönümüne denk geldi:) benim de bloğumda ödülünüz var:)) sevgilerimlee.

27 Şubat 2011 23:22

Sağol Sis' cim. Umarım hep aynı keyfi verebilirim sana. Bu güzel dostluk, dostluklar uzun yıllar sürer gider. Hep bu tadla ve hoşlukla.

27 Şubat 2011 23:36

Kamikaze, ne güzel şeyler bu söylediklerin. Çok mutlu ettin beni. Çok teşekkür ederim ödül için. Geliyorum bakmaya...
Sevgiler canım...

27 Şubat 2011 23:39

Canim Asum,
iyiki acmissin bu blogu. Buna en cok sevinenelerden biriside benim:)
Seni cok büyük bir keyifle okuyorum.
Senine tanismak ise ayri bir gurur benim icin.
Seni kocamaaaan öpüyorum:)

28 Şubat 2011 00:10

Teşekkürler Sünter' cim.
Seni hem okumak, hem de şahsen tanımak benim için de bir kazanç.
İyi ki varsın. İnşallah hep devam eder dostluğumuz.
Kocaman bir buse de benden sana gelsin...

28 Şubat 2011 01:15

Nice yıllara, nice yazılara, resimlere, şiirlere olsun...

1 Mart 2011 00:19

İnşallah Şeniz' cim. Hep birlikte.
Hep güzel şeyleri paylaşalım.
Sağol canım...

1 Mart 2011 00:56

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin