KIş ortasında bahar  

Posted by Asuman Yelen in , , ,




"Ağlama yüreğim yar gelmez


Gelse de artık fark etmez

Ha döndü dönecek ömür bitiyor

Kış ortasında bahar gelmez."


Yar filan beklemeyi otuz yıl öncesinde bıraktım :(((


Benim takıldığım kış ortasındaki bahar keyfiyeti.

İşin duygusal yanının biraz karışık olduğunu söyleyebilirim.

Biraz eğlenceli, biraz hüzünlü.

En çok da komik.


Gençler ve çocuklar benimle yaşıt gibiler. Onlarla iyi anlaşıyorum.

Onlarla, hayvandan, havadan, sudan konuşuyorum.

Benim yaşımdakiler çok yaşlı sanki.

Hepsinden daha cahil, daha aptal, daha beceriksiz gibiyim.


Ne tuhaf.


15-16 yaşlarımdayken, yaşlılarla iyi anlaşırdım.

Onlarla yaşamdan, şiirden, müzikten konuşurdum.

Benim yaşımdakiler çok çocuktu sanki.

Benden daha cahil, daha aptal, daha beceriksiz gibiydiler.


Bir de işin başka boyutu var.


Bu hepsinden komik ama bir o kadar da acıklı :) :(

Şubat ortasında bu bahar havası, ruhumu coştururken

bedenimi allak bullak ediyor.

Eklem yerlerim, belim, sırtım ağrılar içinde, şaşkın.

Metabolizmam dumura uğramış vaziyette.

Boynum başımı , bacaklarım vücudumu taşıyamamanın aczi içinde.

Midem, barsaklarım karnımın içinde düet yapmaktalar.

Söyledikleri şarkı;

"Neler oluyor sana, bana neler oluyor dostum,

neler oluyor bize, bize neler oluyooor?"



Eveet ne diyordu şarkı???


"Kış ortasında bahar gelmeeez.

Gelse de artık kâr etmeeez."





Görüşmek üzere...

This entry was posted on 8.02.2011 at Salı, Şubat 08, 2011 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

25 yorum

Bende ''havada bulut yok'' diyorum :))

Yinede geceler ayaz, ama gündüz güneşin keyfi güzel ve bu keyfi en güzel yaşlı ve çocuklar çıkarıyor.

Amman sağlığınıza dikkat:)

Sevgiler

9 Şubat 2011 00:05

Evet Newbahar,
Şubat ayı için alışık olmadığımız kadar yumuşak bir hava. Ama hastalıklar için tuzaklarla dolu.
Umarım sen iyileşmişsindir.
Srvgiler...

9 Şubat 2011 00:28

Şimdi seni çok iyi anlıyorum mu desem, yada ne güzel beni anlatmışsın mı desem bilemedim.
Keçi, inatçı diyorlar ama bana göre bali gibi yapışan grip yakamı bırakmazken bir de tüm eklem ağrılarımın nedeni şubat baharı benide çok yordu arkadaşım. Konuşmak dahil canım hiç bir şey yapmak istemiyor.
Geçmiş olsun canım.

9 Şubat 2011 00:32

"Neler oluyor sana, bana neler oluyor dostum,

neler oluyor bize, bize neler oluyooor?"
Bak bu sarkida bende sana eslik edebilirim... Aylardir susmadi bu sarki bir türlü...:)

9 Şubat 2011 00:34

Eğer şimdi normal kış soğuğunu yaşıyor olsaydık, metabolizmamız allak bullak olmaz, kendini kışa hazırladığı için sorunsuz yaşıyor olurduk Nur' cum. Ne diyelim yine de güneşe bakıp teselli bulalım. Sana da geçmiş olsun.
Sevgiler...

9 Şubat 2011 00:38

Aaaa sana da neler oluyor bakiiym Sünter' cim? Sizin oralarda da mı yalancı bahar havası var, yoksa çok fazlasıyla mı kara kış bastırdı.
Senin genç bünyen sıcağa soğuğa pabuç bırakmaz :))
Aman güzel şeyler olsun sana, bana ve hepimize...
Koocamaan öptüm...

9 Şubat 2011 01:00

Geçen gün birine Haziranda kar yağarsa sanırım şaşırmayız artık dedim. Evet güneş ruhumuzu ısıtıyor ama hastalıklarda kol geziyor. Ailece grip dolaşarak bizden hiç gitmiyor. Şöyle bir kar yağsa kurtuluruz sanki bu hastalıklardan. Kendine dikkat et lütfen Asuman abla.

Öpüyorum sevgiler...

9 Şubat 2011 10:29

Evet İlknur' cum. Bir kar yağsa hepsi bitecek sanki. Mikroplar kırılacak. Senden öğrendiğim kadarıyla bu sene sizler de neredeyse sürekli griple birlikteydiniz.
Sen de kendine ve tatlı Balküpü' ne dikkat et.
Sevgiler canım...

9 Şubat 2011 10:37

Ruhla beden aynı yaşta olmuyor çoğu kez. Bazen beden yaşı gençken ruh daha ileri yaşlarda oluyor. Bazende tam tersi. İşin sırrı bir şekilde dengeyi tutturabilmekte.

9 Şubat 2011 14:22

En iyisi yaşamı fazla ciddiye almadan, böyle gırgırımızı geçerek sürdürüp bitirmek Hüznün Tadı.
Yeter ki sağlığımız bozulmasın.

9 Şubat 2011 15:42

Ruh yaşıdır aslolan yaş bence Asumancım. Şöyle düşüneceksin hep " gencim güzelim neşeliyim üzerim" :D

Bahar havası cidden hayret bir şey ama. Hepten mevsimlerin ayarı kaçtı.

9 Şubat 2011 17:55

Ah neler olmuyor ki sevgili Asuman Hanım,
Havalar şaşkın, insanlar şaşkın..bu bedenler böylesi havalara alışkın olmadığından ruhlarda bedenlere uyum sağlayamaz oldular onlar da şaşkın!benzer sorunlar merak etmeyin çoğumuzda var!şimdiki gençler daha da çürükler...idare edeceğiz vaziyetimizi:)ne eski kışlar ne baharlar geri gelmeyecek çünkü!ama yine çok şükür ki güneşimiz var bizim...en darda olduğumuzda içimizi aydınlatıveriyor işte...Sevgilerimle...

9 Şubat 2011 18:27

Sis' cim, düşünmeye gerek yok, ÖYLEYİM :D
Sanıyorum artık mevsimler hep şaşırtacak bundan sonra.

9 Şubat 2011 18:55

Evet Sevgili Esmir,
Güneş iyi ki var ve hep girse keşke camlarımızdan odalarımıza. Ruhlarımızı aydınlatsa.
Sevgiyle kalın...

9 Şubat 2011 19:03

Asum nasil oldun?
Bu aralar kim gribe yakalandiysa cok agir geciriyor. Ilk kez kizkardesinin blogunda okumustum keci gribi oldum yaziyordu sonra millet dökülmeye basladi. Yakalanan bir haftalarca ayaklanamiyor mu ne? Her halde ordan gecti sanada. Burdan her ikinizede gecmis olsun diyorum..

Öpüyorum seni Asum.

12 Şubat 2011 10:34

Süntercim emin ol şimdi ilk defa oturdum masama. Yataktan çıkabildim yani.Ağrılar grip habercisiymiş meğer. Ateşim de çıktı. Tabii 13 katlı bina hapşırıklarımla sallandı durdu. Bir de boğaz yangını...
Neyse şimdi iyiyim ve çok teşekkür ederim dostluğun ve merakın için...

12 Şubat 2011 15:58

Sevindim iyiye dogru gitmene. Aman sen yine temkinli davranda tekrarlamasin olurmu? Bu hafta kendini sakin hic yorma iyice dinlen.

Kocamaan öpüyorum seni:))

13 Şubat 2011 14:41

Asucum,
Yorumlarını da görmesem endişeleneceğim niye bu kadar uzun süredir boş bıraktı blogunu, ciddi bir hastalık mı var yoksa Paçoz da mı sorun var diye.
Hiç biri yok umarım...

13 Şubat 2011 21:00

Sis'cim, ateşli ağrılı bir grip geçirdim ve hala biraz sallanıyorun. Çok şükür ki Paçoz iyi. Ve yine çok şükür ki sizler gibi dostlarım var...

13 Şubat 2011 21:31

Biraz önce DAMLA`da 2018`i okudum, ellerinize sağlık Asuman Ablacığım...

14 Şubat 2011 11:33

Çok teşekkür ederim Ebruli' cim...

14 Şubat 2011 11:51

Merhaba,
Doğrudan ve dolaylı katkılarınız sayesinde DAMLA / ÖYKÜ ÖZEL SAYISI yayınlandı.
Sizlerin şahsında sanatçılara ve sanat severlere teşekkür ederken saygı ve sevgilerimi sunarım.
Sabahattin Gencal ( Emekli öğretmen)

14 Şubat 2011 13:54

Sayın Sabahattin Gencal,
Bu ve tüm benzer girişimleriniz için
esas biz teşekkür etmeliyiz.
Saygılarımla...

14 Şubat 2011 14:27

Sevgili Asuman Hn, umarım şimdi daha iyisinizdir. Ruhun her daim genç ve taze kaldığına inanırım, bakmayın yılların değiştirdiği fiziki yaşlarımızın bizi yönlendirmesine... Yeter ki sağlık olsun, mutluluk olsun, yaşam coşkusu katsın bizlere sevdiklerimizle yaşadığımız güzel bahar... Nice hayırlı kandillere..

15 Şubat 2011 09:54

Sevgili Ballı Cimcime,
Çok teşekkür ederim.
Sevgilerimle...

15 Şubat 2011 10:45

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin