Zafer ( ! )  

Posted by Asuman Yelen in




Bir defa için ey yolcu tedbirsiz ol, ve yolundan dön,

uyanık olduğun halde bir sis ağının içinde hapsolmuş

güneş gibi kal...

Fena yolun sonundaki yolunu şaşırmış kalplerin bahçesini ihmal etme,

orada, güzel suların denizde kayboldukları yerde çimenler

kendi kendilerine açmış çiçeklerle doludur...

Uzun zaman, dinlenemeden, faydasız senelerin getirdiği mükâfatın

üzerine titredin, bunlar artık dağılsın,

sana her şeyi kaybetmiş olmanın ümitsiz zaferi kalacak...






R.TAGORE

Firari' den

This entry was posted on 10.02.2012 at Cuma, Şubat 10, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

6 yorum

Güzel mısraların içnde son cümle çok çarpıcı: "Sana her şeyi kaybetmiş olmanın ümitsiz zaferi kalacak..."
Çok güzeldi, teşekkürler. Dostlukla

10 Şubat 2012 17:44

İki şair var ruhumu titreten Tagore ve Füruğ Ferruhzad... Ben şiirden çok anlamam ama bunları okurken içim bir hüüüp ediyor.

10 Şubat 2012 18:48

Evet Mehmet Bey, hata yapmama çabası, bir sürü hoşluğu da teğet geçip gitmemize neden oluyor.
İdrak edildiğinde de geç kalmışlığın buruk tadı kalıyor ağızlarda.
Ben teşekkür ederim güzel yorumunuz için...

10 Şubat 2012 19:14

Ben de sevdiğim ve bildiğim şairleri (yüreğimle ilişki kurduğumdan odaklanma sorunu olmadığı için sanırım) okuyabiliyorum sadece son zamanlarda Lale' cim. Ayrı bir güzellik. Ben de çok zevk alıyorum derin anlamı olan şiirden.

10 Şubat 2012 19:22

Harika... Paylaşımlarınız için tebrikler ve teşekkürler.:)

12 Şubat 2012 04:29

Yasemin, Ben teşekkür ederim.

12 Şubat 2012 05:38

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin