15 Şubat 2012 Tarihinde Kar...  

Posted by Asuman Yelen in





Kar bu gün sakin, dingin, nazlı, nazik bir biçimde yeniden

yağdı İstanbul' da.


Camdan bakarken de güzeldi, dışarda dolaşırken de...

















Hiç kimseye rahatsızlık vermedi. Aksine,

huzur taşıdı yüreklere.

En azından benimkine.
















Ve Paçoz unkine.


















Paçoz la bugün tadına vardık, keyifle uzun uzun dolaştık.

Ne üşüdük, ne yorulduk.

Kısaca güzeldi...

This entry was posted on 15.02.2012 at Çarşamba, Şubat 15, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

22 yorum

çooook hoş fotolar
karın altında harika
:))))
antalya hasret kara.
:)))

15 Şubat 2012 18:23

Umarım bu sükunet fırtına öncesi sessizliği değildir bir kase lezzet. Çalışanlar evsizler ve sokak hayvanları hep aklımızın bir köşesinde.

15 Şubat 2012 19:35

Asuman hanim, Paçoza sarilmis fotografiniza imrendim gerçekden. Burada her ailenin bir kopegi var ve malesef benim hat safhada kopek fobim var. Nasil asicam bilemiyorum. sevgiler.

15 Şubat 2012 20:13

Küçükyalı'da hiç kar yok bugün. Kar Paçoz ve sen çok güzel görünüyorsunuz.

15 Şubat 2012 21:54

Yavaş yavaş üstesinden gelebilirsin istersen Güngör' cüm. Eğer çok istersen, ama apartmanda çok zor. ÇOk bilgilenmek iyi düşünmek, duygusal olarak da hazır hissetmek lazım. Ya da benim gibi çok sevmek :)
Sen şimdilik tüm konsantrasyonunu yeni çevre, dil ve kültür için seferber et bana kalırsa. (Niye bana kalacaksa??)
Öptüm canım...

15 Şubat 2012 23:15

Burası sabah bembeyazdı. Bu akşamki hali. Bizim buralarda kar uzun kalır.
Biz iki moruk güzel miyiz bilmem ama
çok keyifliydik bu gün ikimiz de:)))

15 Şubat 2012 23:19

Asumancım ben çok üşümüşüm bu gün akşam otururken çıktı ortaya:)

Yağsın ama dışarda kalan tüm canlıları da düşünerek üzülüyorum.Yapabileceklerimizi yapıyoruz ama ya ulaşamadıklarımız:(

15 Şubat 2012 23:48

Lale' cim, tabii çok haklısın ama, kar yağacaksa böyle sakin yağsın bari
tipi, don olmadan. Avrupa buza kesti.
Umarım üşütmemişsindir. Kendine iyi bak, sakın hasta olma.

16 Şubat 2012 00:33

Gerçekten kimselere zarar vermeden sessizce yağdı, gerçi bizim buralarda havada asılı kaldı ya:)
Paçoz ve sen çok tatlısınız.

16 Şubat 2012 00:36

Tahmin ederim Nur' cum. Bizim buralarda zur tottuğuna göre sizin oralarda tutmaması normaldir.
Sağol arkadaşım...

16 Şubat 2012 01:27

Keyfiniz, huzurunuz daim olsun. Sizi böyle mutlu görmek beni de mutlu etti :))

16 Şubat 2012 09:15

paçoz da pek tatlıymış :) bizimde evımızde köpeğimiz var . harika hayvanlar değilmi??

16 Şubat 2012 22:20

İlknur' cum, çok teşekkür ederim.
Hep mutlu olalım.
Sevgiler...

16 Şubat 2012 23:14

Sağol Nesrin' cim. Ne güzel.
Onlarsız ne yapardık bilmem...

16 Şubat 2012 23:15

Ne güzel karsiladin beni böyle canim Asu,m:))
simdi ben böyle yine aniden damdan düser gibi geldim ya, postunuda direk kendime mal ettim:))

Özlemisim ya gercekten. Kar´i degil ama seni:))

17 Şubat 2012 02:53

Sünteerr?? Hoş geldin be yaww.
Emin ol bir saat olmadı seni aklımdan geçireli. Bloguna "nerdesin"
diye yazacaktım ama o da bana suya yazı yazmak gibii hissettiriyor kendimi.
Hoş geldin canım. Ben de seni özledim. Bütüün postlarım senin olsun. Artık bu kadar açma arayı lütfen.
Çook çok öptüm...

17 Şubat 2012 03:29

Gözümüz de gönlümüz de doydu sanırım bu kış kara. Bizden gidebilir artık, Allah olmayanlara da versin:))

Paçozla keyfiniz pek yerinde görünüyor gerçekten de. Keyfiniz güzelliğiniz sağlığınız daim olsun.

Sevgiler canım

19 Şubat 2012 12:29

Daha öncede yazdığım gibi kara hasret olarak pazar sabahımı fotolarınızla daha keyifli kıldım Asuman hanım. Teşekkürler ve iyi pazarlar..

19 Şubat 2012 12:58

Çınar' cım, cemre zamanları da geldiğine göre artık bahar kendini
göstermeğe başladı sayılır. Şimdi geldim dışardan bu gün dostlarla birlikteydik. Cam kenarında güneşten rahatsız oldum desem??

19 Şubat 2012 17:53

Mehmet bey, sanırım bitti artık. Benim hazırlayıp sizin de imrenerek
izlediğiniz kar postu olmayacak...sanırım...
Bir dahaki kışa artık:)
Güzel haftalar...

19 Şubat 2012 17:59

Sana ricacı geldim. Aşağıya yazdığım linkteki köpeciğe ev aranıyoruz. Râyuş ( kızmaz umarım samimi hitabıma ) ve eniştenin bağlantıları var diye aklımda. Yardım olursa çok sevinirim. Kendi blogumda teşekkür ettim ama bir daha edeyim güzel cümlelerin için :)

http://www.patilen.com/239-golge-tiger-boxer-omurluk-ailesini-ariyo/details.html

20 Şubat 2012 03:29

Sis' cim, kahve esnasında Rayuşa ve enişteye ilettim. Linki de verdim.
Umarım şansı yaver gider o sevimli çirkinin. Aslında ormanda bir sürüsü yaşam mücadelesi veriyor ve o en azından barınağa kapağı atabilmiş.
Ama belli mi olur bir seveni isteyeni çıkar belki yeniden.

20 Şubat 2012 15:04

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin