Dahi Olmak Zor Zenaat  

Posted by Asuman Yelen in ,


Zaman zaman küçük şeyleri yakalar, onlarla mutlu olur, yaşamımıza kattıkları sürpriz

için sevinir, zaman zaman bloglarımıza da taşır "küçük büyük mutluluklar" benzeri

başlıklarla önemlerini vurgularız.

Bugün benim başlığım da, benzer durumlardan yola çıkarak, " yaşamımı zehir eden

ufak-büyük aksilikler" olmalıydı. Ama çok uzun diye vazgeçtim.

Kariyerimin neredeyse tümünü Kambiyo servislerinde, (döviz hesapları, para transferleri,

ithalat-ihracat) maddi manevi hemen hiç sorun yaşamadan tamamlamış, ailevi

konularda sorun çözücü olarak o evden bu eve (hısım, akraba, arkadaş da buna dahil)

koşturan, üç yeğenim ve birçok arkadaş çocuklarının mezuniyetlerine, Anadolu liseleri

ve üniversitelere girişlerine doğrudan katkı sağlayan biri olarak pratik yaşamın mini

minnacık sorunları karşısında elimin ayağımın birbirine dolaşıyor olması canımı fena

halde sıkmakta, kötüsü, yaşamımın düzenini, rutinini bozmakta, ilaveten, özgüvenimi

yerle yeksan etmekte.


Yetmiş milyon okurum illa da örnek isterse diye hemen aklıma gelenlerden birkaçı.

(Her gün çaydanlık yakmak, üç gözlüğü birden kaybedip, arayıp bulmak için

odalar arasında kilometrelerce yol katetmek gibi sonradan olmaları es geçiyorum.)


-Şampuan, spray, bazı kozmetik eşyalar (pudra vs) bazı ilaç kapakları (özellikle asprin şişesi)

dvd hatta kolonyalı mendil gibi şeyleri ilk kullanıma açamamam.

Küpe, bilezik, kolye, broş gibi eşyaların (hafif karmaşıksa) mekanizmalarını çözüp onları

takabilmek için uzun zamanlar harcamam. (Ve çıkarabilmek için)

Taksiyle bir yere gitmeye kalkıştığımda, gideceğim yeri asla tarif edememem.

Randevu gün ve saatlerini her seferinde unuttuğum için bir gün öncesinden

mutlaka birileri tarafından aranmak zorunda kalmam. (Bensiz olamazlar çünkü:))

Yeni alınan tüm elektronik ve beyaz eşyaları, bir bakışta çözüp tek başınayken asla

kullanmaya cesaret edememem. Bir küçücük cep telefonunun bir fonksiyonunu

çözebilmek için parktaki 5 yaşındaki (+1,-1 ) çocuklardan yardım istemem.


Ve bugüne gelecek olursak....


Sevgili dostum Sis' in herşeyiyle hazırlayıp kotarıp önüme koyduğu yeni yüzlü

bloguma, hazırladığım 10 şarkılık listeyi günlerce uğraştığım halde ekleyememiş olmam.

Eminim tek bir tık la halledilecek bir şeydir:((


Biliyorum, tüm dahiler dalgın ve dikkatsizdir.

Ama bunu bilmek, özene bezene hazırladığım listemdeki o güzelim müzikleri

(ki bunu yapmak hep hayalini kurduğum bir şeydi, 70 milyon okurumun mükemmel

yazılarımı hafif müzik eşliğinde okuması ) dinleyemediğim gerçeğini değiştirmiyor.


Bu yazıyı okuyan bir çok kişi, şimdi içinden, " pabuçlarımın dahisi, bi küçücük teknik

sorunu bile çözemiyoo" diyebilir ama ne gam, vidalardan parabollere, pi sayısından

denge prensiplerine bir çok konuya el atmış, "bana bir dayanak verin size dünyayı

yerinden oynatayım" demiş ve oynatmış biri olarak Archimedes' in adı geçtiğinde

akıllara ilk gelen, çırılçıplak sokaklarda koşturan bir adamcağız imajı değil mi?


Hep keyifli olalım....

This entry was posted on 26.02.2012 at Pazar, Şubat 26, 2012 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

21 yorum

A benim Archimedes'im,
Seni de ,blogunu da severim. :-))

Sis'in ellerine sağlık. :-))

26 Şubat 2012 19:58

Blogumun bu halini ben de çok sevdim.
Gerçekten Sis çok güzel bir blog hazırladı bana. Sağolsun.
Sen de sağol annem...

26 Şubat 2012 20:08

Tüm dahiler dalgın ve dikkatsiz olurlar aaakadaşım:)
Bi kerem yeni yüzün çok güzel olmuş, müzikte gelir nasılsa vaktimiz çok bekleriz, yeter ki sen üzülme. Hem o ıslak mendilleri açmak ne kadar zordur, bilirim. Gözlüğünü kaybettiğinde önce gözüne sonra başına bakmanı tavsiye ederim acizane:))
Canım benim, iyi geceler sana.
Sis'in de ellerine sağlık.

26 Şubat 2012 20:22

Nur'cum, şükür kavuşturana. Günlerdir blog işiyle uğraşıyoruz.
Zavallı Sis. Onun yerinde olmak istemezdim dıyip kaseyim. Kızmasın.
Yeni yüzümü beğendiğine sevindim. Bu günlerde yüz nakli moda oldu zaten.
Sana da iyi geceler canım...

26 Şubat 2012 20:50

Bloğunuzun yeni imajını kutluyor, bu konuda emeği geçen Sis arkadaşa da teşekkür ediyorum. Dalgınlık, dâhilikle eşdeğerse, benim
üstüme dâhi pek bulunmaz gibime geliyor.:) Bir ara post yapabilirim.

Gönlünüzce güzel bir hafta olması
dileklerimle sevgi & selamlar...

27 Şubat 2012 01:36

Eğer listeniz benimkinden uzun olacaksa postu yazmaya hemen başlayın derim Mehmet Bey. Yazın ki okuyup sevineyim. Dehanızın benden fazla olması konusunda da da asla üzülmeyeceğime dair şimdiden söz verebilirim.
Sizin de haftanız güzel geçsin...

27 Şubat 2012 02:01

Asumancım o açamadığın şeyler açılmamaya programlı zaten
Gözlüklere de chip takılsa, uzaktan kumanda ile arasak derim hep.

Kolye takmak da kabus çıkarmakta ,çok kopardığım olmuştur en yakın tarih dün gece:))

O yüzden bunları hiiç dert etme

İyi bir hafta diliyorum
sevgimle

27 Şubat 2012 07:50

Lalecim içime su serptin ve klübe hoş geldin. Şaka bir tarafta dursun,
şu müzik meselesi yaşlı ruhumu çok yordu.
İyi haftalar canım...

27 Şubat 2012 10:30

Bloğun çok güzel oldu. Sis'e teşekkürler. Okuldan geldim,sitendeki eski parçalardan çaldım yorgunluğumu aldı. Bende yan sütuna ekleme yapmayı bilmiyorum. Çocuklara soruyorum onlarda bilmiyor, orası öyle boş duruyor. Sormayada utanıyorum. Bazen kurcalıyorum tesadüfen birşeyler yapıyorum. Şimdilik idare ediyorum. Sevgiler Asuman hnmcım.

27 Şubat 2012 16:40

Sevginin ruhu, çok sevindim hem blogumu beğenmene, hem de müziklerimle dinlenmene.
Aslında Sis gereken her şeyi hazırladı hem de çok yoğun işlerinin arasında da ben hazırladığım listeyi çok uğraşmama rağmen ekleyemedim bir türlü:(
Sevgiler arkadaşım...

27 Şubat 2012 16:54

bloğunu teması çok güzel olmuş. hard rock müziği eklenirse tam olacak:)
sevgiyle.
tolga

27 Şubat 2012 18:15

bütün uğraşlara rağmen friend connect üyeliği kabul etmedi.
daha sonra tekrar deneyeceğim.

27 Şubat 2012 18:18

Sağol Tolga' cım. Üzgünüm hafif müzik olacak.
Üyelik için bol şanslar.
Sevgiler...

27 Şubat 2012 20:20

Asuman hanim, yazinizda hem meslek olarak, hem sorun çozucu olarak hemde blog için gerektiginde mutlaka baskasindan yardim almasi gereken biri olarak kendimi gordum valla. Elinize saglik, sevgiler.

27 Şubat 2012 21:43

Benden epey varmış doğrusu. Sevinmedim desem yalan olur.
Karlı ve soğuk istanbul' dan sıcacık sevgiler Güngörcüm...

27 Şubat 2012 22:46

Ehehheu tembel Sis utanarak gecikmeli de olsa teşekkür eden herkese teşekkür eder, ve müzik olayını bloga eklediğini bildirir.

Blogun bir tek tema resimlerini taşıma işi kaldı ama ona kesintisiz bir kaç saat ayırmam gerek ki arada unuttuğum resim kalmasın. yakında yakında :D

28 Şubat 2012 02:30

bende senden sayilirim canim Asu´m:)

Herkesin derdine deva ama kendime gelince tiss.
Hele blog konusuna hic deginmeyeyim hala fotograf bile yüklemeyi beceremiyorum. Zor bela link vermeyi daha yeni ögrendim.

Bu yazinla yüregime su serpmis oldun. Gülümseyerek okudum yine. Kendimi buldum bir cok yerde.

öpüyorum seni en kocamanindan.

28 Şubat 2012 03:34

Sis' cim, şurada yaptığın şeylere bakınca senin için tembel kelimesini kullanmak politikacı deyimiyle abesle
iştigal olur. Burada tekrar herşey için blogumu hayata döndürdüğün, gerçekleştirdiğin başarılı yüz ve ses nakli için çok teşekkür ediyorum.
Önce blogu sonra beni şenlendirdin. Allah da seni şenlendirsin.

28 Şubat 2012 11:45

Süntercim bizim nesil hep aynı mı yoksa. (Sen pek bizim nesil sayılmasan da)
Yeni blogumda seni artık daha sık beklediğimi bildiriyor bir koocaman öpücük de ben sana yolluyorun.

28 Şubat 2012 11:48

Asucum son yazına yorum bırakamıyorum, engellendi diyorb Sis'cim bir de bu konuya el atsa. Yeni temanı keyifle kullan, güzel yazılar yaz.
Sevgiyle...

29 Şubat 2012 01:41

Leylak' cım, o yazıyı yoruma ben bilerek kapattım. Aslında bir sonrakini de kapsar sanıyoırdum ama demek her seferinde işlem yapmak gerekiyormuş.
Çok sağol canım...

29 Şubat 2012 10:42

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin