Keyifler Hoşe  

Posted by Asuman Yelen

Çok keyifliydim aslında.

Blogum şenlenmiş, evim temizlenmİş, çok uzun zamandır görmediğim, çook eski,

tüm doğum günlerimi(zi) çoğu yaz tatillerimi birlikte geçirdiğim, şimdilerde İzmir' de

yaşayan can arkadaşımı bir süre misafir edecek olmanın heyecanını yaşıyorken,

bir şey, çok canımı acıttı.

Bazı insanlar, bilerek ve isteyerek kalp kırar ve bunu yaparak beslenir, zevk duyar.

Kimileri istemeden, farkında olmadan yaparlar bunu. İnceliksiz, özensizdirler.

Ama öyle insanlar vardır ki, yere göğe koyamadığınız, anlata anlata bitiremediğiniz,

yerinde olmak istediğiniz, kutsadığınız...

İşte onların yarattığı en ufak bir hayal kırıklığına asla alışamaz,

bunun damağınızda bıraktığı acı tadı asla unutamazsınız.

Bu gece böyle bir şeydi yaşadığım. Geldi ve geçti .

Yüreğimdeki iz düşümleri ve yansımaları sabit kalmak şartıyla...


Dostlar endişelenmesin diye açıklama yapmak istedim.

This entry was posted on 29.02.2012 at Çarşamba, Şubat 29, 2012 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

23 yorum

Bazı kırgınlıklar gerçekten derin izler bırakıyor. Belki de biz kırmaya kıyamayacak kadar çok sevdiğimiz içindir.

29 Şubat 2012 09:14

Herhalde ondandır İlkmur' cum. Kim bilir belki bilmeden biz de kırıyoruzdur bunu haketmeyen insanları.

29 Şubat 2012 10:46

Asuman'cığım yazılarında öyle kendimi buluyorum ki...kırlan ben gibiyim şu anda içim acıyor fazlasıyla...Bile bile kıranlara affetmek çok zor.Geçmesine sevindim,sevgiler ve selamlar arkadaşım.

29 Şubat 2012 10:52

Sevgili Arzu, dost Arzu. Çok teşekkür ederim duygularımı paylaştığın için...

29 Şubat 2012 11:14

Çok haklısın. Değer verdiklerimizden gelen küçük bir hayal kırıklığı nasıl da yaralar bizi. Ama vaz geçemedklerimiz için bu kırıklığın üstünü örteriz.

Blogun çok güzel olmuş. Müziğe bayıldım...

29 Şubat 2012 11:24

bunca dostluğun hatırına konuşulsaydı belkide çözülebilirdi kırgınlıklar diyeceğim ama olayı da tam bilmediğimden dudağımı büküp kaldım..bu arada blog sayfasındaki müzik harikaaaaa..

29 Şubat 2012 11:55

Aynı fikirdeyim arkadaşım. Başka türlü sürdüremezdik yaşamımızı.
Blogum ve müziklerimi ben de çok seviyorum.

29 Şubat 2012 12:17

Geldi ve geçti Şeniz' cim. Ben unuttum bitti. Müziklerimi beğendiğine çok sevindim. Onlar benim Ergenlikten bu yana dinlediğim parçalar...

29 Şubat 2012 12:22

Hiç ummadığımız yerden aldığımız darbenin izi silinmiyor gerçekten de. Bazen de hiç istemeden hatta farkında bile olmadan kırdığımız dostlarımız oluyor ne yazık ki:(

Sayfan çok güzel olmuş güle güle kullan canım

Sevgiler

29 Şubat 2012 13:17

Çınar, gerçekten de her ikisi de olabiliyor. İyilerin hatırına kötülleri unutmak en güzeli diyelim...
Çok teşekkür ederim. Ben de çok sevdim yeni yüzümü:)

29 Şubat 2012 14:08

Gece yazını okuduğum ve yorum yapmak istediğinde yorumun kapalı olması beni endişelendirdi. Geç olmasa telefon bile etmeyi düşündüm:(
Kırılma canım, hiç kimseye kırılma.
Yıllar yıllar sonra tek bir şeyi artık kabul etmem gerektiğini anladım. Üzülsem,gönül yorgunluğu yaşasam,isyanı içimde boğsamda değişen sadece ben oluyorum. Karşımdaki çok normal ve yaşamına devam ediyor, umursamazca yada acımasızca. Bunları senin için değil kendim için döktüm satırlara.
Kırıklığının iz bırakmamasını dilerim. Seni seviyorum...

29 Şubat 2012 14:39

Ben bilerek kapadım yoruma Nur' cum. Çünkü insan bu tarz yazılara yorum yapmakta zorlanıyor biliyorum.
Benimki en çok kendime kızgınlıktı.
Bu tarz duygularımı ilerde okuyunca belki aynı hataları yapmam diye, belki de, 'ne gereği vardı değer miydi' diyebilmek için yazıyorum.
Diyorum da emin ol.
Sağol Nur' cum, ben de seni seviyorum...

29 Şubat 2012 15:08

e önceki yazıya yazamadım burdan sorcam banane:DD
Nooldu he nooldu, kim ne yaptı,dövebiliriz,sitesini çökertebiliriz,olmadı adına abuk subuk hesaplar açıp nete salabiliriz:D

Şaka bir yana üstüme mi alınsam diye düşünmedim değil, ama kısa sürdü o düşünce :)

Bazen ben de yoğunluk ve kafada dolaşan 9 değil 900 bin tilki yüzünden inceliksiz olabiliyorum da, ondan zaar üstüme alınmam.

29 Şubat 2012 23:26

Sis valla çok alemsin. Bi de bana alıngan derler. Şurada canını dişine takmış benim bozduğumu düzeltmeye, abuk sorularıma sabırla cevap yetiştirmeye çalışırken...
Dengesiz biri gibi mi görünüyorum ki hele de şaka bir yana dedikten sonra ciddi bir şekilde üzerine alındığını söyleyebiliyorsun. Ayrıca sanal alemde olduğunu nereden çıkardın ki. Bloglar dışında da bir hayatım var.
Canım benim sakın bi daha duymiyim.
Sen asla inceliksiz biri olamazsın.
Benim bu konudaki içgüdülerime güvenim sonsuzdur.
Bir daha teşekkür ediyorum son ilâveler için (blogumla ilgili)ve öpüyorum...

1 Mart 2012 00:22

Kalp kırmak kolay da, tamiri zor, eskisi gibi olmaz ki bir daha kırılan hiç birşey.
Ama hayat da çok kısa sevgili Asuman Hanım, geçip gidiyor hayat ve biz yaşadığımız üzüntüyle kalıveriyoruz öylece.
Sevgiyle kalın ...

2 Mart 2012 18:36

Çok iyi bilirim o duyguyu. Insanin agzinda pasli bir tat birakir. Sevgiler.

2 Mart 2012 20:11

Çok haklısın Özlem' ciğim. Biraz zaman gerekiyor sadece. Neyse başlıkta da vurguladığım gibi keyfim yerinde çok şükür. Teşekkürler...

2 Mart 2012 20:13

Şimdi düşününce Güngör' cüm, yaşlanınca tad alma duygusunun körelmesinin altında bu yatıyor galiba:))
İnsanlar boşuna demiyor ağzının tadı bozulmasın diye.
Canım benim sen böyle şeyler için üzülüp keyfini kaçırma.

2 Mart 2012 20:26

Bir güzel gönülü hoş ettik,tekrar istediği şekilde blogunu secmesini sağladık ve görev bitince aradan çekildik :)
Asucum sana garip gelebilir ama bu bloglarla kodlarla temalarla uğraşmak,önüme çıkan engeli vs bulmak çözmek sorunu bana keyif veren şeyler.
Beni tek kasan konu şu oluyor, blog sahibinin isteği arzusu dışında bir şeyi yapmaya zorlama korkum var.
Eğer yeni bir sorun yaşanırsa biliyosun ne yapacağımızı:kumanda paneli-ayarlar-izinler kadar yakınım sorunu çözmeye.
Öpüyorum kendi güzel ruhu başka güzel kadını.iyi geceler.

4 Mart 2012 03:51

iyy nihat doğan gibi yazmışım.çoğul felan.affola.

4 Mart 2012 03:54

Sis' cim, tekrar ve tekrar ve de tekrar teşekkür ediyorum. Beni mutlu ettiğin için. Sen ne söylersen söyle ben ne kadar zaman verdiğini uğraştığını biliyorum. Sonucun mükemmelliğinden belli. Ben bu kadarının olabileceğini hayal bile edemezdim.Sana da hep senin gibi arkadaşlar diliyorum.
Sevgiler canım...

4 Mart 2012 11:04
Adsız  

Asuman ablacım bloğun harika olmuşş:)) Sis arkadaşın eline sağlık:)Yüreğini hep ferah tut Asuman ablacım.her daim mutlu olmanı diliyorum.yüreğinden sevdiklerinin sevgisi eksik olmasın.çok öptüm.

8 Mart 2012 21:47

Kamikaze' cim çok teşekkür ederim canım. Blogumu kaybetmekten korkuyorken Sis sayesinde adım adım güzelleşmesini izledim. Sağolsun.
Mutluluk ve huzur hepimizi sarmalasın.
Sevgiyle kal...

8 Mart 2012 23:58

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin