Hoş Bir Mim  

Posted by Asuman Yelen in ,


Sevgili Hüznün Tadı' ndan anket tadında bir mim geldi. Çok teşekkürler arkadaşım.

zevkle yanıtlayacağım.


Anlamlı bir söz.

Hemen aklıma gelen, Baudelaire 'in bana nedense çok yakın gelen şu sözleri:

"Ben nerede değilsem, orada iyi olacakmışım gibi gelir"

Makyajda olmazsa olmazım.

20 yıl sonra yine ve yeniden eye liner ım.

Uyguladığım güzellik tüyosu.

Uzunca düşündükten sonra, yok böyle bir şeyim.

(Huzur ve uykunun çok önemli olduğunu söyleyebilirim)

En sevdiğim çiçek.

Çocukluğumdan bu yana: HANIMELİ

Nefret ettiğim bir şey.

Benimle balkonda çay içerken uzaktan gelen komşusuna en candan tebessümü ve

el kol işaretleri ile selam verirken " yine marketi yüklenmiş, çoluk çocuk obez oldular

adamcağızın çalışmaktan beli büküldü..." şeklinde tıslayan insan tipi.

En çok sevdiğim iltifat. Çok duyduğum (uz) bir şey.

"Sizi yetiştiren anneniz-babanız nurlar içinde yatsın."

Favori kitabım.

Tartışmasız -tereddütsüz: " Büyüyen Ay, TAGORE "

Bana görünüm olarak yakın bulduğum ünlü.

Eşim benzerim yok bu alemde :))

Herkesin sevdiği ama benim sevmediğim bir ürün.

Mikrodalga fırın. Evlerine çıkan yeğenlerim başta olmak üzere sözümün geçeceği

hiçbir yakınımın kullanmasına izin vermem. Satıcı firmalar bile " kapağını açınca önünde

durmayın" derken...

Şu an en çok almak istediğim kozmetik ürün.

Guerlain marka parlatıcı ruj. Yoğunluğu ve kalıcılığı mükemmel. Senelerce kullandım. Artık

yok. Ne Türkiye' de ne de yurt dışında. Her çıkana ısmarladım biliyorum olmadığını.

(Allahtan pek modası kalmadı parlatıcıların.)

Benden de, Nur' a (Yaşamın Kıyısında), Sis' e (Kıtap evi) ve Çınar' a gitsin.

This entry was posted on 4.02.2012 at Cumartesi, Şubat 04, 2012 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

12 yorum

Bende eye liner çok kullandım. Sonradan kaieme döndüm.
Lorealin altı saat dayanıklı parlatıcılı bir ruju var. Seninkinin yerini tutarmı bilmem ama ben çok memnunum

4 Şubat 2012 18:33

Eye liner yeniden moda oldu. Ben sadece üste ve incecik sürerim. Kalem dağılıyor.(Cildim yağlı)
Loreal' e bir bakiim. Kastettiğin şeffaf parlatıcı ise denerim. Gündüz iyi oluyor.

4 Şubat 2012 18:48

Canım teşekkürler, en kısa zamanda ve de ilk fırsatta mim gereğini yaparım umarım.
Bu ara işler karışık, malum yılbaşı sonrası 2ci kabusum sevgili günü şeysi yaşıyoruz. Ahh ulan para kazanmak uğruna çekiyorum ya bunları..
Oğlan arada limoniydi ufak rahatsızdı falan o yüzden kayıbım.

İyi sabahlar sana,erken bir güne başlamak bana( uykularım hepten cozuttu bu ara,akşam 9 larda uyuyup sonra sabah 4lerde dikiliyorum)

5 Şubat 2012 04:42

Yaa evet Sis, doğru ya sevgililer günü senin işi hareketlendirdi.
Umarım oğlun daha iyidir şimdi.
Mimi dert etme.Keyifler yerinde olsun yeter...

5 Şubat 2012 10:09

Geç olduğu için özür dilerim Asuman'cım ve çok teşekkür ederim. Belki bu mim blog soğuk algınlığımı alır:)
Seni tanıdıkça tanımak çok güzel arkadaşım.
En kısa sürede mimi cevaplayacağım.
Sevgilerimle ve çoook güzel bir hafta dilerim.

5 Şubat 2012 19:54

Mim sayesinde seni biraz daha tanımak güzeldi:)

Teşekkürler, en kısa zamanda cevaplamaya çalışacağım.

Sevgiler

5 Şubat 2012 23:10

Nur' cum, ben teşekkür ederim.
Geçmiş olsun :) İnşallah mim işine yarar.
Hepimiz için güzel bir hafta olsun...

5 Şubat 2012 23:31

Çınar, uğradığın için teşekkürler.
Uğrayıp cevaplarını okuyacağım.
Keyifli bir hafta diliyorum...

5 Şubat 2012 23:36

Asumancım Baudelaire'in sözü ne kadar insansı.Tüm insanlar sanırım aynı şeyi hissediyor. Okuyunca bir kez daha düşündüm ve ne kadar doğru dedim.
Eye liner hep özendiğim ama hiç yapamadığım bir şey.Onu nasıl düzgün çekebiliyorsunuz hayret ediyorum.

Ah hanımeli nasıl da unutmuşum, Annemin çiçeği, nereye gitse hanımeli dikerdi mutlaka.

Sevgimle

6 Şubat 2012 08:29

Şu eye linerı kullanabildiğim gün kendimi makyaj uzmanı ilan edeceğim bu konuda çok beceriksizim. "Ben nerede değilsem, orada iyi olacakmışım gibi gelir" bu sözse beni bugün benden aldı. Çok keyifle okudum Asuman ablacım :)

Sevgiler..

6 Şubat 2012 09:25

Lale' cim, eye liner, en kolay uyguladığım ürün. Gençlikte olmazsa olmazımdı. Bir çok arkadaşım için de öyle. Hatta biri, kullanmadığı zaman kendisini çıplak çıkmış gibi hissettiğini söylerdi :)

6 Şubat 2012 12:39

Çok doğal İlknurcum, sizin zamanınızda modası yoktu. 70-80 lerin modasıydı. Bir iki denemeyle alışılır ama her göze de yakışmaz. Örneğin bizim Rayuş asla kullanmadı.
Bu arada Baudelaire' in sözünün beğenilmesi (sanki benimmiş gibi, niyeyse) çok hoşuma gitti.

6 Şubat 2012 12:43

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin