Kar- 27 Ocak 2012  

Posted by Asuman Yelen in ,

Sürekli havlayan bir köpek eşliğinde... Bulunsun kardır. Olmazsa olmaz....





Orman

(Hayli puslu)

Mutfak balkonundan.



















Ön balkondan















Yan cadde

















Balkondan bahçe














Balkondan


















Balkondan















İsyanlarda Paçoz.

Sabah çıkarmadım. Şimdi cesaretimi

toplayabilirsem belki çıkarırım...





This entry was posted on 27.01.2012 at Cuma, Ocak 27, 2012 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

16 yorum

Bulunsun:)
Kar dır, gereği de vardır:)
Fotoğraflar çok güzel, sıcak odadan seyrine doyum yok,
Allah kimseyi otsuz, ocaksın bırakmasın canım:(
Güzel bir hafta sonu dilerim.
Paçozuma da.

27 Ocak 2012 20:09

Paçoz ayağımın dibinde havladı durdu çekerken. Ben de önce evsizlere, evleri soğuk olanlara sonra da yersiz hayvanlara üzülüyorum. Kaçı telef olacak kimbilir...
Sevgiiler canım...

27 Ocak 2012 21:03

Kar güzel cidden de senin üzüldüklerin için de bir şeyler yapılması gerekiyor. Tümüyle gönüllülük çerçevesinde sokak hayvanları için kuru mama temin edebilirsin alttaki haberde yazılanları uygulayıp.

http://www.hurriyet.com.tr/gundem/19786075.asp

Bu alttaki linkten de çok az bir masraf ve zahmetle sokak hayvanları için geçici barınak yapabilirsin.

http://www.youtube.com/watch?v=Vil6Ae_By_w

Paçoz süper çıkmış :)

27 Ocak 2012 23:36

Biz onu zaten (kuru mama) düzenli bir biçimde yapıyoruz.Rayuşların evi kuru mama deposu adeta. Hem kediler hem köpekler için. Her alışverişin bir sepeti sırf mama ile doldurulur.
Barınak işini de ormanda eniştenin hayvansever grubu bir şekilde hallediyorlar.
Paçoz çıkarmadım diye dellendi edepsiz :))

28 Ocak 2012 00:13

Balkon manzaranız gerçekten büyülü ve
çok etkileyici Asuman hanım. 2 kıştır
kar yüzü göremediğim için, bu paylaşımlar çok daha anlamlı benim için. Teşekkürler. Dostlukla...

28 Ocak 2012 15:26

Mehmet bey, teşekkürler.
Bizim gibi evinde oturan emekliler için kkar gerçekten büyüleyici. Bu anblamda sizin adınıza üzüldüm ama madurlşarı düşününce, sizin orada yaşayanlar çok şanslı diyebiliriz.
Sevgiyle kalın...

28 Ocak 2012 16:21

Asumancım mutfak balkonundan orman görmek...Bu nasıl bir güzelliktir.Düş gibi...
Karı burada toza toza yağıyor.

Not..Bir kaç kez bloguna giremedim.Sanki bir yap-bozun parçaları gibiydi...

Sevgimle

28 Ocak 2012 18:41

Çok sevgili Asuman hanimcim,
ben kari evden izlemeyi seviyorum. Kis demek maduriyet demek gibi geliyor bana. Ama tabiki sicacik evden seyrine doyum olmuyor. Sizin evinizin manzarasinin da masallahi varmis. Otel olsaydi manzarasindan dolayi her odasi kiymetli olurmus. yurekden sevgilerimle...

28 Ocak 2012 19:27

Yakacık Ormanı Lale' cim. Huzur veriyor gerçekten:)
Blogumla ilgili (temamdan kaynaklaman) sorunlar yaşıyorum gerçekten. Sis' in uyarılarına rağmen temamdan vazgeçemecdiğim için bu sorunu daha da yaşayacağım galiba.
Sevgiler...

28 Ocak 2012 20:24

Çok haklısın Güngör' cüm. O maduriyeti emekli olana kadar ben de yaşadım. Sultanhamam' dan Şişli' ye yürüdüğümü hatırlıyorum. Kadıköy Maydanında gece üçlere kadar buz üstünde tepindiğimi de. Emekliliğin avantajı da bu olsa gerek. Evimin her cepheden manzarası çok güzel gerçekten. Çok teşekkürler.
Sevgiler canım...

28 Ocak 2012 20:30

Merhaba Sevgili Asuman ;çoktan uğrayamadım ,bağışlar mısın ?Çoktandır yaşamadığımız kış günlerini yaşıyoruz.Kar çok güzel kışın saf beyazlığı ,ben burada çok göremiyorum hasretim yirmi yıldır...Selam ve sevgiler.

29 Ocak 2012 15:02

Arzu' cuğum ne kadar zarifsin. Bağışlamak ne demek. Gönüller bir
olsun.Çok teşekkürler.
Kar ve beraberinde getirdiği solunası atmosfer gerçekten çok güzel. Manzara da elbette. Kışın temiz yüzü.
Hep karı suçluyoruz ama düşündüm de aslında evsiz barksızlar ve hayvanlar için Kışın bizatihi kendisi zor. Hep kar yağınca aklımıza gelseler de...
Sevgiler...

29 Ocak 2012 16:10

Kar manzaraları çok güzel gerçekten ve evde oturup kar yağışını izlemek de harika bir duygu ama dışarda işleri olanlar evsizler ve sokak hayvanları için durum hiç te keyifli değildir korkarım. Allah yardımcıları olsun.

Sevgiler

29 Ocak 2012 20:18

Aynen öyle Çınar. Hele bunun ne zor olduğunu bizzat yaşayan bizler için...Ne kadar keyfini sürmeye çalışsak da aklımızın bir köşesi dışardakilerde...
İyi hafta sonları...

29 Ocak 2012 20:39

Paçoz,ha ha çok hoş...

6 Şubat 2012 10:18

Kardeşim, Hoşgeldiniz bloguma:)
Can yoldaşımın ismi hoşunuza gi
tti sanırım.
Sevgiler...

6 Şubat 2012 12:48

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin