Küçük Aksilikler  

Posted by Asuman Yelen


Ne gündü...

Sabah kapının önündeki paspasın kıvrılan kısmına basınca ayağım burkuldu.

Paçoz u gezdirirken epey canım yandı doğrusu. Kısa kestik yürüyüşü o yüzden.

Öyle böyle değil. Eni konu döndü. Aynı ayak, aynı bilek. Umarım sonradan acısı çıkmaz yine.

Sabah beklediğim gıda kargosu ikindin dörtte hala gelmeyince telefona sarıldım.

Kargo şirketi görevlisi ukala ve bıkkın bir tavırla sabırla beklememi önerdi.

Tüm işlerim, biraz süpürme, biraz toz alma, bulaşık makinesini boşaltıp yerleştirme

filan bitince, bilgisayarın başına oturdum bi de ne göriym. Bloguma bi haller

olmuş!!! Ne olmuş deseniz anlatamam. Ancak girenlerin şahit olduğu olabileceği

bi abukluk. Hadeee. Okuduğum kadarıyla temamla ilgili bi sorun deyip aynı temayı

kullanan izlediğim bloglardan birine girmeyi denedim. Ewweeet... O da aynı abuk

vaziyette. O sırada herkes işinde gücünde n'apsam derken aklıma Sis geldi.

Sağolsun gönüllü bir yeşil ışık yakmıştı teknik konularda tüm blogger dostlarına.

Hemen bir imdat mesajı. O gerekli incelemeyi yaparken Yeğenim Erdem' e de ulaştım.

Onlar düşüne dursunlar televizyonda haberler ilişti gözüme.

Benim Kargoom???

Hemen yeni bir telefon şirkete. Kargo dağıtımı bitti demezler mi...Zaten sinirim

tepemde, nasıl bir tonda konuşmuşsam koşarak odaya dalan Paçoz un kulakları

geriye yapıştı. Telefonu alan müdür öfkemin yatışmasını bekledikten sonra durumu

anlattı. Sabah benim koli yanlışlıkla başka bir dağıtım merkesine gönderilmiş.

İçindekilerin gıda olduğunu, bozulabileceğini bir daha hatırlatıp halletmesini istedim.

Beni telefonda özellikle bekleterek diğer telefondaki canhıraş uğraşmalarını ve

yalvarmalarını dinlememi sağladı. Zavallım Pazartesi günü atanmış. Hafta olmadan

böyle bir aksilik...

Sonuç, yarın sabah 7.30 da en geç. Bozulan yiyecekler telafi edilecek.

Yapacak bir şey olmayınca karşılıklı özür teatileri... Öfkemden utandım doğrusu.

Neyse bilgisayarıma döndüm ve Sis' in açıklayıcı yorumunu gördüm. Tabii sadece

okumakla yetinebildim. İş anlamaya gelince umutsuz vaka. Erdem' e okutayım bakalım

ne diyecek diye bi telaş aşağıya inip hışımla odasına dalmamla karyolanın ucundaki

çıkıntıya takılıp boylu boyunca yere yapışmam bir oldu. Allahtan yumuşak halının üzerine

yüzükoyun kapaklandım ve başımı hemen burnumun ucundaki sivri köşelerden birine

çarpmadım. Onun telefonda bana anlattığı ile Sis' in yazdıkları çözüm önerileri ile birlikte

örtüşmüş. Erdem yarına kadar kendiliğinden düzelmesini beklemeyi akşam gerekeni

yapmayı önerdi. Bir miktar Rayuş' la sohbet edip (bugün koro günüydü) olanı biteni

anlattım. Kapıyı arkamdan kapatırken ağzı hâlâ bir karış açıktı. Ben gittiğimde

mutfaktaydı, düştüğümü duymamış.

Neyse eve gelince yüzüm güldü. Bilgisayarım düzelmişti.

Can Sis' e teşekkürler. Anında el koydu duruma. Uzun uzun açklamalar yaptı. Hem Mail

yolladı hem bloga anlattı durumu her kes yararlanabilsin diye.

Blogumu en çok da bu yüzden kaybetmek istemiyorum. Böyle can dostları kaybetmemek

için.

This entry was posted on 12.01.2012 at Perşembe, Ocak 12, 2012 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

19 yorum

Geçmiş olsun Asuman abla. Umarım bişi yoktur şimdi iyisindir. Bende kargoyu çok bekledim dün gıda değildi ama gelmişler ama apartman kapısını iktirmedikleri için kapı kapalı deyip dönmüşler. sabah sabah çemkirdim kargomu almaya gidince. hem bekle hemde kendin almaya git ne kötü be.

12 Ocak 2012 23:41

Ya geçmiş olsun Asucum, bazen böyle üstüste geliyor aksilikler. Umarım sonradan can sıkacak birşey çıkmaz. Sis benim de blogla ilgili bir sorunumu halletmişti sağolsun, o yüzden buradan Sis için üç defa: Sağol, sağol, sağol:))
Kargo işine gelince hiç üzülme bağırıp çağırdığına beni yılbaşından bu yana çıldırttılar, bugün aynı şeyi bana da yaptılar bakalım yarın ne olacak. Postacıya gelince organizatör olarak kartlarımın yarısı sırra kadem bastı diyeyim sen anla, postacı 20 gündür evin civarına uğramadı.
Bir dokun bir ah işit oldu benimki, haydi öptüm tekrar geçmiş olsun...

12 Ocak 2012 23:50

Şimdi iyiyim Şeniz' cim. Ağrım sızım yok. Ama geçem seferki benii iki yıl eve bağlayan aksilik de böyle unutup gittiğim burkulmalar yüzünden çıkmıştı. Baştan dağıtımda demeseler ben de giderdim almaya kargomu.
Umarım içindekilere birşeycikler olmamıştır.

13 Ocak 2012 00:15

Sağol Leylak cım. İnşallah çıkmaz. Çok çektim o yüzden çünkü.
Bilgisayar işi de uzamadan halloldu çok şükür. Can Sis hemen el koydu duruma. Sağolsun.
Ben bir yıldır hemen her hafta aynı şirket kanalıyla sağlıyorum bu gıda alışverişlerimi ve diğer kitap VS.
Bu çapta bir gecikme ilk defa oldu.
Benim de ters günüme denk geldi.
Posta idaresi ise gerçekten iflas etmiş durumda. Yazık olmuş kartlarına. Postacı da garezinden mi yoksa yüzü olmadığından mı uğramadı Allah bilir.
İyi geceler Leylak cım...

13 Ocak 2012 00:27

Şişş ne o öle sağol sağol falan, abartmayın hanımlar:D
Ya cidden utandırmayın, aslında çok basit halledilecek şeyler bu blog sorunları( yüce devletümüzün sen yassahsın demesi dışında bloggerda halledilmeyecek sorun olmaz) ama aşina olmayınca panik olabiliyor insan. Aynı olayı ben de 2 sene önce mi ne şimdi kapattığım bir oyun blogumda yaşadığımda çözümü öğrenmiştim.
Asucum temanı seviyorsun biliyorum, ki bu temayı ben de çok severim ama çook fena ve aşılamayan bir handikapı vardır. Ana sayfandaki ilk yazı başlığına tıklanıp da yazı kaydına girilemez hiç bir zaman. Ben sana buna benzer bir kaç tema mailleyeceğim yarın, eğer beğenirsen belkim değişiriz.

İmza:

Kaşınan iş çıkartan rahat duramayan Sis

başına gelenler hepsi aynı güne toplanmasaymış yaw. Hani derler ya " üoppp sırayla gelin" diye.

13 Ocak 2012 00:51

Sis' cim, biz ümitsiz vakalar için mucizedir yaptıkların. Bilesin.
Aslında o temayı ben Erdem i bıktıracak kadar çok aradıktan sonra seçmiştim ama hiçbir şey vazgeçilmez değildir öyle değil mi? Artık biraz değişiklik yapmanın zamanıdır. Yolla arkadaşım. Yolla da bakalım icabına. Belki daha da çok severim.Kimbilir?
Saol canım benim:)) Öptüm...

13 Ocak 2012 01:03

Öncelikle geçmiş olsun arkadaşım, aksilikler halledilir de amaaan canına dikkat!
Bloguna ne olmuştu anlamadım ama onada geçmiş olsun ara ara saçmalıklar oluyor, zaten ne kadar ömürleri kaldığıda şüpheli. Üç kişinin bir arada konuşamayacağı günler geliyor daaaa şimdi yüzlercenin bir arada dostluğu çok fazla özgürlük.
Kendine dikkat et derler ya, çok kızardım bu söze ama artık bende kullanıyorum. Kendine dikkat et canım.

13 Ocak 2012 01:24

Yaa Nur cum. Verilmiş sadakam varmış.
Tabii ki en önemlisi can sağlığı.
Blogum bir şekilde bloke olmuştu.Bütün gün boyunca. Neyse hepsi halloldu.
Söylediğin olasılığı düşünmek bile istemiyorum. Hepimiz kendimize dikkat edelim canım.
Sevgiler...

13 Ocak 2012 02:11

Geçmiş olsun Asuman abla, geçen haftalarda bende öyle basit bir taşa takılma hadisesinden soluğu acilde alma durumuna geldim. Dikkat etmek lazım. Bazen o sıcağıyla anlamıyoruz. Teknik konularda bende pek iyi sayılmam neyse ki hallolmuş mevzu. Bloglarda evimiz gibi artık düzenli bir şekilde dursun istiyoruz :)

Sevgiler...

13 Ocak 2012 09:06

Sana da geçmiş olsun İlknur. Daha dikkatli basmak lazım yere. Beklenmedik sorunlar çıkabiliyor sonra. Sağol...

13 Ocak 2012 09:24

Asuman abla bu ne hiz bu ne telas, aman iyi ki basina birsey gelmemis...Dikkat et kendine

13 Ocak 2012 10:49

Hay Allah, hakikaten üstüste gelmiş tüm aksilikler. Umarım önemli birşey çıkmaz sonrasında, geçen seferki gibi. Kargo şirketleriyle can sıkıcı tartışmalar ben de yaşadım birkaç kez bu gecikmeler nedeniyle ve ne can sıkıcı bir durum olduğunu biliyorum.

SİS arkadaşımıza çok teşekkürler acep bize de yardım eder mi ki gerekirse:)) Ben de hiçbir şey anlamıyorum çünkü bu işlerden.

Çok geçmiş olsun canım

Sevgiler

13 Ocak 2012 16:58

Buğday' cım, her şey isteğim dışında gelişti ve hepsi birlikte geldi. Çok şükür kargomda bozulma yok. Sağol canım.

13 Ocak 2012 17:39

Çınar' cım, çok teşekkür ederim. Ben de biraz fazla telaş yaptım galiba kargo konusunda. Bloga canım sılıldı ondan. Sis bir sorunun olduğu takdirde meemnuniyetle yardım edecektir eminim. Candır o.
Güzel bir hafta sonu geçirmeni diliyorum.
Sevgiler...

13 Ocak 2012 17:43

Çınar tabii ki, sorun olmasın inşallah bloglarınızda ama eğer olursa da elimden geldiğince yardımcı olurum. Bana kitap evi blogumdaki iletişim kısmından mail ile ulaşabilirsiniz

13 Ocak 2012 21:34

Asucum bak bakiim aşağıdaki blog demolarına.Olur da şunu beğendim dersen ilgilenelim hemen :)

http://templateclean2011.blogspot.com/

http://www.deluxetemplates.net/2010/10/task-program.html/demo/

http://service-for-you-ezblogger.blogspot.com/

13 Ocak 2012 22:43

Sis' cim, önce özür dilerim. Dünyanın ıspanağını yıkadım geldim şimdi oturdum. Ellerim kaşınıyor sudan. Çok teşekkür ederim. Hemen baktım. İkinci ile üçüncü arasında kaldım. Sen hangisini önerirsin desem? Hadi seçtik nassı olacak?
Beni biliyorsun. Pek anlamam.

14 Ocak 2012 00:33

Öncelikle emin ol cidden tema değiştirmek isteyip istemediğine. Sonrasında bunlar benim kişisel blog temaları arasında senin şu anki temana yakın olanlardan( renk vs olarak) beğendiklerim. Seninde gözün kalmış başka bir tema olabilir bi yerlerde, bana demosunu yollarsan onu da hallederiz.
Bu arada itiraf edeyim ilk seçenek benim çok zarif bulduğum ve kendi zevkime uygun ( senin renk tercihlerini düşünmemiştim onu beğenirken) bir tema.

Nasıl olacağa gelirse olur da tema değişimi yapalım dersen benim sende olan mail adresime blogunda yönetici izni vereceksin. ben blogu düzenleycem halletcem ve sonra kendi adresimi yönetici listesinden sileceğim.

14 Ocak 2012 00:58

Aslında değişiklik yapacaksam adamakıllı yani eskisinden farklı bir şey denemem daha mantıklı olur.
Bu durumda ilki maksada uyar ama ya ben bakmasını bilemedim ya da arşiv followers labels gibi gerekli ayrıntıları göremedim. Dediğin gibi ben de bir iki bir şey bakıp bir54 de kararımı iyice düşüneyim. Bir tereddüdüm var. Burada yazılmayacak kadar cahilce. Onu Erdeme soriym de bi o gülsün bari. Canım sağol. Yarın son kararımı söyliycem. Şimdilik iyi geceler :))

14 Ocak 2012 01:25

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin