Aynen devam...  

Posted by Asuman Yelen in ,




2012 ye girdik.

Artan kilolar ve ağrılar, okun (a) mamış kitaplar, başlan (a) mamış örgüler, güldür (e) memiş

biletler ve biraz daha yıpranmış kalplerle.

Kilolar verilecek. Koray' ın düğününe kadar mutlaka .

Giden kilolarla birlikte ağrılar azalacak. Bünye rahatlayacak.

İki yarımdan başlanarak kitaplar de yavaş yavaş okunmaya çalışılacak. Olmazsa şiirle

idare edilecek. Dünyanın sonu değil.

Rayuş' u memnun etmek için, en azından, o kaşkol örülecek.

Biletler iki amorti ile birkaç hafta daha oyalayıp unutulacak. Aslında erken alınmış

olup, yaklaşık bir aydır Rayuş la kurduğumuz büyük bahçeli (kediler ve köpekler için) ev,

dağıtacağımız yerler ve kuracağımız dev hayvan barınağı ile ilgili hayallerin verdiği

keyfi düşünecek olursak yapabileceklerinin en iyisini yaptılar.

İnsanlarla ilişkilere gelince...İşte o biraz karışık.

Eski dostluklar kaya gibi sağlam kanıtlanmış sevgilerle sürüp gidecek.

Yeni dostluklar da tenhalarda menhalarda, kaçak göçek, keyfe keder, anlık coşkularla,

aklımıza estiği, işimize geldiği, başlarımızı bağalarımızdan çıkarabildiğimiz kadar

sürüp gidecek.

Tıpkı bugün dolmuşta düşüncelere dalmış giderken, yanımda oturan annesinin

kucağından uzanıp yanağımı okşayan, ben keyfimden mest olup dönünce de

kaçarak yüzünü annesinin kucağına gömüp gizli kaçamak bakıp sırıtan, hatta göz kırpan

dünyalar tatlısı velet gibi...

Henüz güven duygusu gelişmemiş 2- 3 yaşlarındaki oğlan çocuğu kadar korkarak,

saklanarak sevgimizi göster(e)meden, ya da hiç sev (e) meden ...

Korkarım ben buna asla aldırmazlık edemeyeceğim.

Ya da...

Buna aldırmayacağım zamanların gelmesinden korkarım.









This entry was posted on 3.01.2012 at Salı, Ocak 03, 2012 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

12 yorum

A be güzel atunum, sıkmayasın sen o güzel ruhunu. Verilir er bi kilolar, okunur er bi kitaplar, örülür er bi atkılar. Yeter ki sağ ola senin canın:)
Piyangodan bize de "nah" çıktı:)) Koca üstelik gidip 1 tam, 1 yarım, 2 de çeyrek bilet almış. Dün kavga çıkardım nafakamızı piyangoya mı yatırdın diye:)) Benim çeyreğe de bişey çıkmamış, sevindim çünkü yılbaşı bileti koleksiyonum var, böylece bir tane daha eklendi, yoksa gidecekti elden:))
Yanağını daha yiğenlerin çocukları okşayacak Asucum, karartma enseyi, Öperim çok, yeni yılda da, sonraki yıllarda da...

3 Ocak 2012 09:17

Tüm hayallerinin, umutlarının, beklentilerinin gerçekleşeceği, mutlu,huzurlu ve sağlıklı bir yıl dilerim Asuman abla :))

3 Ocak 2012 09:20

A be Leylak cım.Keyfim yerindedir merak etmeyesin. Benim biletlerde iki amorti var. Örgü başladı mı gider. Kitap desen okuduklarım yeter.
Ötesini de bırak yazayım be yaw. Bu yıla gerçekçi başliym istedim. Senden fazla yaşadığım 5 yıl beni bu noktaya getirdi. (Rayuş a da hele benim yaşıma gel görüşürüz derim kızar ama dediğime gelir)
Epimiz ep güzel günler görelim, ep bebeler tarafından öpülelim.
Ben de seni öperim ne ka istersen o ka öperim...

3 Ocak 2012 10:12

Sağool İlknur cum.
Ben de sana eşin, kızın ve tüm sevdiklerinle çok güzel bir yıl
dilerim.
Balküpü mü benim için kocaman öp lütfen:)

3 Ocak 2012 10:15

Sevgili Asuman, her şey olur bir tek başlamaya bakıyor. Yıllarca diyeti aklına bile getirmeyen ben yaptıktan sonra herkes yapar diyorum.

Piyangodan bize de amorti çıktı:)

sevgimle

3 Ocak 2012 11:38

Zaten Leylak ve sen yüreklendirdiniz beni. Verdiğimiz her bir kiloyla yaşantımız biraz daha kolaylaşıyor.
Başta alıp verdiğimiz nefes.
Bilet için bol şans ve sağlıklı mutlu bir yıl diliyorum Lale cim...

3 Ocak 2012 13:36

Önemli olan başlamak Asuman'cığım. Başla yeterki gerisi gelir. Mutluluklar sana gelsin...

3 Ocak 2012 19:23

Galiba başladım arkadaşım. Yine de bir hafta geçirmem lazım emin olmam için. Yüreklendirdiğin için sağol Mihriban cım.
Hep mutlu olalım...

3 Ocak 2012 20:52

Cok sevgili Asuman hanim,
Merhaba´
Ispanya´dan sevgilerimi gonderiyor mutlu seneler diliyorum.

3 Ocak 2012 21:13

Güngör' cüm, hoşgeldin:)
Çok teşekkür ederim uğradığın ve bloguma güzel dileklerini bıraktığın için:)
Sana, çok güzel geçen 2011 den çok daha güzel bir 2012 ve yeni ülkende, yeni evinde, yeni eşinle sonsuz mutluluk diliyor, sevgiyle öpüyorum.

3 Ocak 2012 21:46

Benim çeyreği paylaşalım, amortisi var da:))
Yününü ver bizim evde diziye eşlik etsin kaşkol tamam.
Ama en zoru sana kaldı DİYET
onuda sen halledersin bilirim arkadaşımı aklına koyduğunu yapar, eh yemek düşünmemek içinde kitabını okudunmu sorun çözülür.
Yeterki canın sağolsun.
Dost meselesine gelince birşey diyemeyeceğim işte orası karışık:)))

4 Ocak 2012 00:27

Nur' cum emin ol çok önemli bir fikir verdin. Açlığı düşünmemek için kitap okumak. Bir taşla iki kuş gibi.
Can' ımın 2-3 yaşlarundayken dediği gibi. Olur mu olur mu:) (Olur mu olur yerine) Ya tutarsa...
Hay allah razı olsun canım benim...

4 Ocak 2012 00:49

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin