Küçük Yeşil Tabağım  

Posted by Asuman Yelen in


Küçük yeşil seramik tabak yine çıktı ortaya.

Nasıl görünüyor bilmiyorum ama bu tabakcığın çapı sadece 13 santim.

Çay tabağından biraz hallice.

Küçük yeşil seramik tabağım o kadar çok rejime tanık oldu ki.

Şu an grisini ve yağsız kaşar olan o gözlere neler konmadı.

1 dilim kepek ekmeği-3 ekmeksiz köfte.

1 dilim çavdar ekmeği- bir miktar haşlanmış tavuk göğsü.

1 haşlanmış yumurta- kibrit kutusu büyüklüğünde peynir.

br dilim ince ızgara biftek- 1 haşlanmış dilimlenmiş kabak.

İki-3 çiçek haşlanmış brokoli - 1 dilim tam buğday ekmeği

Söğüş domates, salatalık- dil peyniri

3-4 tane güneşte kurutulmuş kayısı-3 er badem, fındık.

Ana öğün, baba öğün, ara öğün diye diye, çok kilo verdiğim, az kilo

verdiğim, hiç kilo veremediğim çok zamanlar geçirdim bu tabakcıkla.

Özellikle buraya yazıyorum diyete başladığımı, yarım bırakıp pişman

olmamak için.

Haydi rastgele...

This entry was posted on 3.01.2012 at Salı, Ocak 03, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

16 yorum

Sende mi? Birütüs:))
Kolay gelsin sana, ben hiç diyet yapmam daha doğrusu yapamam. Diyet dendimi iştahım bir açılırki sorma.
İştahım yok diye kendimi kandırıp herşey yiyip ama çok az yiyip vermeye çalışırım. Verirmiyim? evet gerçekten veririm. Aslında çokda iştahlı değilimdir de şu an sırtımda taşıdığım fazlalığım troidin merifetidir:))
Ama bir beş kilo versem çok iyi olacağını biliyorum.
Devam, sakın vazgeçme arkadaşım.

4 Ocak 2012 00:19

ah kolay gelsin..benim de acilen böyle bir "tabak" edinmem gerkiyor :)

4 Ocak 2012 00:58

Ben de diyetisyenlerin tahlillerinden sorularından kaçtığım için ciddi, programlı diyet yapamıyorum ama eskilerden aklımda kalanlarla idare edebilirim. Çayımı değiştirmeyeceğim. Kahvemi asla bırakmam. Gördüğün gibi tabağımı
hayli küçültüyorum. Börek makarna da yemezsem, verdiğim kârdır hesabı.
Sis in dediği gibi du bakalım.
Belki olur. Olmalı da yoksa yaşam kalitem deniz seviyesisinin altında:(

4 Ocak 2012 01:00

Teşekkürler Melange. Bu tabakla çok iyi sonuçlar elde ettiğim oldu. Bence edin sen de bir tane. Tıka-basa doldur doldur tamamla öğünleri.

4 Ocak 2012 01:06

Asumancım, tam 20 kan tahlili yapıldı. Kolumdaki morluğu görsen şok olurdun... Sanırım kan alan cellattı...
Benim diyet listemi yazmıştım, çok rahat bir liste.Şu an da üçüncü haftaya girdim. Kendimi diyet yapar gibi bile hissetmiyorum.

Sana kolay gelsin diyorum.

4 Ocak 2012 07:20

Allah kolaylık versin ,ben diyete yapıcam desem daha çok yiyorum.Bende sofradan özellikle akşam yemeklerinde aç kalkmaya çalışıyorum,ekmeği sadece sabah kahvaltısında yiyorum falan.Bir de hergün tembellik etmeyip biraz yürüyorum bu aralar.
Ne diyim sağlıklı kilonda olmanı dilerim.

4 Ocak 2012 08:52

Kolay gelsin Asuman abla. Küçük yeşil tabağa bizde şahit olduk :)

4 Ocak 2012 09:11

Lale' cim, ben o morluklara razıyım. Bak sen de 20 tahlil diyorsun.O tahlillerin sonuçlarından korkarım.
Ben bilmediğimi yok sayanlardanım. Ne şeker ne yağ ne tansiyon hiç baktırmam. Ciddi fobi bu bizde.
Emin ol senin listenden yararlanıyorum. Umarım senin kadar (benim nazarım deymez) rahat geçiririm:)
Sağol yüreklendirdiğin için:)

4 Ocak 2012 10:05

Mehtap, çok teşekkürler.
Umarım keyifle atarım birkaç kilomu.
Verdiğim her kiloyla daha rahat nefes alacağımı biliyorum.
Onun için zorunlu hale geldi zaten.
Sevgiler...

4 Ocak 2012 10:11

İlknur cum, sağol canım.Sizin şahadetinizi özellikle istedim. Bırakırsam sorun hesabını diye...
Umarım gerekmez:))

4 Ocak 2012 10:13

Size kolay gelsin Asuman hanım. Ben
hiç diyet yapmadım desem yeridir.

Bu vesileyle iyi mutlu yıllar!

Dostlukla...

4 Ocak 2012 20:07

Mehmet Bey, ne mutlu size. Demek ki
hiç gereksinim duymamışınız.
Çok teşekkür ederim güzel dilekler için...

4 Ocak 2012 21:07

Diyet olayına yardım bak yazacağım postu oku birazdan. Belki denemeyi düşünürsün. Kolay gelsin bi de.

4 Ocak 2012 23:59

Yaz bakiym. Merak ettim. Aslında seni de merak etmeye başlamıştım.Nasılsın diye yazacaktım bloguna:)

5 Ocak 2012 00:05

Kolay gelsin, bak şahidiz bırakmak yok diyeti. Başaracaksın eminim de o tabak pek küçücük birşey değil mi azıcık büyütsen...

Sevgiler

7 Ocak 2012 00:12

Ah Çınar' cım, bu kaçıncı denemem. Ama artık önünü almazsam ayaklarım beni taşıyamaz diye korkuyorum.
Tabağa gelince. Son çözümüm. Tıka basa dolduruyorum:)) Gözüm doyuyor.
(desem de inanma)

7 Ocak 2012 02:54

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin