Pembe Bulutlar  

Posted by Asuman Yelen in ,


Bu gün, Paçoz umla renkli masal kitaplarındaki kadar pembe bulutların altında gezindik.

Çocukların basketlerini saydık. Futbol sahasında delikanlıların kaleye bekçi yaptığı Paçoz,

çılgın hav havlarla koşturdu. Sonra eskimo giyimli küçük bir oğlan babasının nezaretinde

Paçoz u küçük kahkahalar atarak severken hayvanın ani havlamasıyla çılgınlar gibi

ağlamaya başladı. Her zamanki gibi köpeğin ona kendi diliyle merhaba dediğini anlatarak

yatıştırdık. Bir ara bir uğultu işittim. Sesin geldiği yöne göğe doğru bakınca, yüzlerce, belki

binlerce göçmen kuşun müthiş bir intizamla uçtuğunu gördüm. Bir müddet bu görkemli

göç manzarasından gözlerimi alamadım. Aralarına katılmak, onlarla uçmak istedim.

Yeryüzüne döndüğümde o kadar çok başım döndü ki en yakınımdaki ağaca tutunmak

zorunda kaldım. Parktaki sağlam, temiz serin havayı derin derin soludum.

Son zamanlarda yaşamımı karartan kara bulutlar yerlerini pembelerine, parkı saran

sis ve duman da mis gibi parlak, temiz, aydınlık bir serinliğe bırakmıştı.

Mutlu ve huzurlu döndük eve...

This entry was posted on 2.12.2011 at Cuma, Aralık 02, 2011 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

6 yorum

resim süper.ne güzel sıkıntılarını atman:)

3 Aralık 2011 00:10

Resim alıntı.Çok teşekkürler Sıs :)

3 Aralık 2011 03:16

Asumancım, yelkovan kuşları onlar, marmara boğazını takiple Karadenize açılıyorlar. Çok severim onları izlemeyi... Pembe bulutlar başının üstünden hiç eksik olmasın...

3 Aralık 2011 09:28

Ya, şimdi bu yorumu okuyunca hatırladım. Senin blogunda okuduğumu biliyordum da isimlerini unutmuştum.
Eğer dışarı çıktıysan pembe bulutları görmüş olman lâzım Lale' cim. Çok hoştu. Sağol güzel dilekler için.

3 Aralık 2011 09:56

bu görüntü beni de her seferinde esir alir..onlari muhtesem bir intizam, kararlilik icinde gördügüm her gökyüzüne takilir gözlerim, her seferinde degisik ama keyifli duygularla izlerim...

4 Aralık 2011 17:21

Evet Melange, intizam ve kararlılık
gerçekten biz kuş beyinli bir çok insanın (kendimi kesinlikle dahil ediyorum) kendi yaşamımızda sağlayamadığımız iki haslet. Ve onlar tepemizde görkemli görüntüleriyle bize gösteriş yapıyorlar adeta.

4 Aralık 2011 17:44

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin