Mim  

Posted by Asuman Yelen

Blogger kardeşim Buğday tanesi beni mimlemiş. Düşünmüş, değer vermiş. Çok teşekkür

ederim.

Mim konusu kendimizle ilgili yedi özelliği açıklamakmış. Bu konuda çok mim cevapladım ama

yaşamışlık çok olunca antikalık da ona göre fazla oluyor. Giderek de artıyor :)

Her neyse bir kere daha deneyelim.

1-Çok canım yanmadıkça doktora gitmem.

2-Yemek konusunda seçici değilim. Ne yapılırsa önüme ne konursa yerim. Neden yapıldığını

bildiğim sürece tabii. Farklı ülke mutfaklarını denemeyi sevmem.

3-Meyva konusunda tembelim. Biri benim için soyup dilimleyip tabağa koyup elime

tutuşturmadıkça meyva yemem. Yani çok nadir meyva yerim.

4-Aculluğum ve beceriksizliğim düzeltemediğim huyum. İş ya da alışveriş yaparken hem

oradan oraya bilinçsizce koşuşturur bir yandan da kendi kendime yüksek sesle

"bi sakin...bi sakin..." şeklinde telkinlerde bulunurum.

5-Sevgi konusunda da no. 4 deki gibiyim. Bu sefer içimden "bi sakin...bi sakin..." şeklinde

tekrarlar dururum. 4 ve 5 ömrümden bir kaç sene götürecek eminim :))

6-Tepemde odun kırılsın razıyım, yeter ki yüksek sesle kavga eden yetişkinler, çocuğuna bela

okuyan tiz anne bağırtıları ve laf olsun diye atılan çocuk çığlıkları olmasın.

7-Çocukluğumdan beri ne yalnız olmaktan ne karanlıktan ne de yıldırım şimsekten korkarım.


Ben görevimi yaptım. Gönüllü varsa buyursun.

This entry was posted on 9.12.2011 at Cuma, Aralık 09, 2011 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

8 yorum

Asumancııım, şu son madde var ya şu son madde ah nasıl kıskandım. Şimşekten yıldırımdan zinhar korkmam, hatta severim bile ama karanlıkta yalnız olmak nasıl korkarım amma tırsak biriyim ha!
sevgimle

9 Aralık 2011 18:33

Ben o tip şeylerden değil de manevi yoksunluklardan korkarım Lale cim. Sevgi kaybı, güven kaybı gibi. Yanlış anlaşılmak gibi.

9 Aralık 2011 19:38

6ci madde altına ben de imza atıyorum. İçimdeki katil ortaya çıkıyor o seslere maruz kalınca.

10 Aralık 2011 00:30

Gönüllü askere gitmeyi tercih ederim:))
Meyve yemeye çok özen göster canım, elimde olsa sana soyarda yediririm. Ben çok severim, muz hariç.

10 Aralık 2011 01:02

Son zamanlarda diziler ve reklamları da sırf çok bağırdıkları için izleyemez oldum Sis' cim.

10 Aralık 2011 01:22

Nur' cum Ancak çocuklar gelirse onlara ben soyup doğruyor birlikte yiyordum. Ama en son gelişleri Kurban Bayramındaydı omların da.
Aslında kilo yapmasa ben de muzu çok severim. Pratik diye herhalde:)

10 Aralık 2011 01:27

Bi sakin,bi sakin. O halini çok merak ediyorum. Öyle alışveriş yaparken yanımda biri öyle dese çok gülerim herhalde :)

10 Aralık 2011 10:20

Buğday cım aman yalnızken ve telaşla iş yaparken yüksek sesle, başkalarının yanında içimden. Yakında gerçi onu da yaparım. Yaşlılığın içinde ne sürprizler var bi bilsen:)

10 Aralık 2011 12:43

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin