Akşam  

Posted by Asuman Yelen in

21 Aralık 2011


Şairin fikri, rüzgâr ve su sesleri arasındaki hayat dalgalarının üstünde

yüzer ve
rakseder.


Güneş batıp, kararan gök yorgun bir gözün üstüne düşen kirpikler gibi

denize
yaklaşarak indiği zaman,

şairin kalemini ortadan kaldırmasının

ve düşüncelerini, o sessizliğin ebedi sırrı arasındaki derinliğin

dibine daldırmasının vaktidir.


R.Tagore

Meyva zamanı

This entry was posted on 22.12.2011 at Perşembe, Aralık 22, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 yorum

Hmmmms umarım aldığım koku doğru değildir.Bu sadece Tagoreden bir paylaşımdır. Ortadan kalkacak kalem vs yoktur.

22 Aralık 2011 22:56

Yoo hayır Sis' cim.Sana ve kendime söz verdim. Buradayım. Biraz okumaya çalışıyorum. 3 tane yarım kalmış kitap ve bol bol kaçış uykusu var bu ara. Şiiri ve Tagore u rahat okuduğum için ona döndüm yine. Böyle postların arkasından çabucak da bir müzik koyuyorum ki atlasın geçsin. (yoruma kapamanın pratikçesi)
Saol canım benim...Dostluğun için...

23 Aralık 2011 11:26

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin