Dansçı Köpek  

Posted by Asuman Yelen in ,

Muhtemelen herkes daha önceden izlemiştir. İzlemeyenlere bir yılbaşı hoşluğu olsun.

Böyle şeyleri nedense en son ben görürüm.

Köpeklerin kolay öğrendikleri göz önüne alınacak olursa bu gösteride asla zorlama yok bence.

Her halinden en çok da kuyruğunu sallayış şeklinden ve yüz ifadesinden hayvanın da

çok eğlendiği belli. Bunu da anlayınca insan keyifle izliyor doğrusu...




Dancing Dog, Dans eden köpek, oynayan köpek ile netdunyam2006

This entry was posted on 26.12.2011 at Pazartesi, Aralık 26, 2011 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

12 yorum

Harika. Teşekkürler beni gülümsettin.

26 Aralık 2011 21:04

Buna çok sevindim...Gerçekten...
Gördüğün gibi üzüntüler, hoşluklar, sevinçler hepsi var. Mutlaka var.
Yaşam...

26 Aralık 2011 22:00

Çok çok güzel ve dediğin gibi köpeğin dans ederken mutlu olduğunu görmek daha da keyifli kılıyor gösteriyi.

Gecenin bu saatinde gülümsettin beni teşekkürler.

Sevgiler

26 Aralık 2011 23:46

Yaşamdan gülümseten yansımalar.:)
Teşekkürler Asuman hanım.

Sevgi ve saygıyla...

27 Aralık 2011 00:19

Çok güzel!
Canım benim, ama keşke o giysiyi giydirmeselerdi, sanki biraz buruldı yüreğim. kıyamam ona:(

27 Aralık 2011 00:32

Çok sevindim Çınar' cım. Biraz gülümseyelim ve yeni yıla da o şekilde girmeye çalışalım. Ben sık sık izliyorum bu köpeği. Çok keyifli.
Öpüyorum seni...

27 Aralık 2011 00:32

Çok teşekkürler Mehmet bey.
Bu vesileyle yeni yılınızı da kutlamış olayım. Her şey gönlünüzce olsun.
Sevgiyle kalın...

27 Aralık 2011 00:35

O da show un bir parçası. Aslında o süslü püslü giysilere ben de karşıyım. Bir kere ilk senelerde paçoza çamurda ayağına geçirmek üzere 4 küçük çizmecik almıştım.
Yürüyüş dönüşü siliyor ya da yıkıyorum ama bizim oralar çok çamurlanıyor. Her neyse yeğenlerim denettirmediler bile. Bir sitem bir duygu sömürüsü yerin dibine geçmiştim. Asla yelek filan ördürmediler hayvan için.

27 Aralık 2011 00:42

Asucum ilk defa fark ettim köpeğin de aslında bu işten keyif aldığını. Ki kaç kere seyrettim daha önce bilmem. Hep " iyy hayvanları show uğruna nelere alet ediyorlar " gözüyle bakmıştım.

28 Aralık 2011 02:51

Sis' cim Paçoz sıra dışı komik bir şey yaptğında eğer gülersem hemen tekrarladığını hep izliyorum. Örneğin bir kere hayli de dar bir kanepeye mama yemek üzere zıpladı ama yanlışlıkla bana arkası dönük bir şekilde. Ban de gülerek sen naaptın filan diyecek oldum olduğu yerde 180 derece döndü. O kadar komikti ki çatladım gülmekten. O günden sonra sırf ben güliym diye önce ters atlıyor sonra da düşe kalka dönüyor.Ayağının biri kayıyor yere düşüyor. Ben güldükçe o daha çok sırıtıyor. Bu gece benim çenem düştü:)

28 Aralık 2011 03:57

çenen düşmedi aslında emin ol. Var ya şu anda senle elimizde süt ya da bana göre elimde şarap ; sohbet ediyor olsak çok çınlardı ortalık gülmemizle. ya da la hadi uyku lazım diye birbirimizi dürterdik:)

28 Aralık 2011 04:03

Yaw saat 4 olmuş. Sabah bu hayvan sekizde havlıycak. Bu gün aslında temizlik vardı.Bi de yorgunum ve ağrılar içindeyim. La hadi uyku lazım bize :))

28 Aralık 2011 04:18

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin