Yazık  

Posted by Asuman Yelen in , ,



Dün keyifle üçüncü yılımı kutlamış, blogumun beni nasıl mutlu ettiğini , emeklilik günlerimi nasıl keyifli bir hale dönüştürdüğünü, geçmişi ve bu günü bir yerlere not ederek hiç bir şey hatırlayamayacağım günler için nasıl zevkle stokladığımı....

Çeşitli yaşlardan edindiğim yeni dostlarla bir çok güzelliği nasıl zevkle paylaştığımı, mesafelerin,sevgi konusunda hiç de engel teşkil etmediğini, insanların yanyana ve gözgöze gelmeden de birbirlerine sarılabileceğini idrak etmenin nasıl güzel bir şey olduğunu...

Bu blogu açmamın gerçek sebebi ( başlangıçta) çok sevdiğim Tagore ' umun naif sevgi, insan ve de özellikle de çocukla ilgili güzelim yazılarını otantik resimlerle bezeyerek mümkün olduğunca herkesin beğenisine sunma çabalarımı, bunu yaparken duyduğum zevki...

Tüm bunları düşündükçe,

bu güne kadar yaptıklarımın yokolma,

ve bir daha bunları hiç yapamayacak olma ihtimali karşısında hissettiğim

şaşkınlığı

hayal kırıklığını

üzüntüyü

ve

en çok da

öfkeyi

ifade edecek sözcük bulamıyorum.

Bulabilseydim yazabilir miydim ondan şüphe duyuyorum.

Bunun için de utanıyorum.

Ama kendimden değil.

Bana bunu hissettirenlerden.



This entry was posted on 2.03.2011 at Çarşamba, Mart 02, 2011 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

5 yorum

Asuman ablacım, ben ne küfürler ettim bi bilsen.. eşim telefondaki sesime bişey oldu sandı. o kadar üzüldüm dü ama şimdi çok mutluyumm..

2 Mart 2011 02:20

malesef asu teyzecim bunu yapan ve sana bunları hisettirenler utanmıyor aksine doğru birşey yaptıklarını savunuyorlar.

2 Mart 2011 08:22

Üfff :(

2 Mart 2011 09:38

3.yılınızı kutluyorum Asuman Hanım.
Kapama konusunu kınıyorum:((

Dostlukla..

2 Mart 2011 19:45

Üzülme sen hiç, bloglardan yoksun kalırmıyız biz? Binbir yolu var nasılsa yasakları aşmanın. Haa yasak koyan zihniyeti yok etmenin yolu dersen o yok işte ne yazık ki:(

2 Mart 2011 20:58

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin