Erişilmez olmak  

Posted by Asuman Yelen in ,


Hani kadın vardır, mükemmel...

Bir sürü hoş sıfatla tanımlanır.

Güzel...Akıllı...Başarılı...Seksi...Özgüveni tam...Kendine yeten...Hayranlık uyandıran...Gizemli.

Ve erişilmez...

Sanki tüm bu sahip olunanların özeti bu sihirli kelime gibiydi.

Erişilmezlik.

Ben de o yüzden belki de, hep erişilmez olmak isterdim.

Mükemmel ve erişilemeyen...


Gerçi erişilmez olmanın kaçınılmaz bir sonucu vardı.

Yalnızlık...

Ben razıydım. Bu bedeli ödemeye razıydım. Yeter ki erişilmez olaydım.



Bir sabah uyandım ve erişilmez olduğumu gördüm.

Hem de hiç uğraşmadan, yukarıda saydığım şeylerin bi gıdımına bile sahip olmadan.

Birileri bende bi cevher görmüştü zaar ve beni hem de mahkeme kararıyla erişilmez yapmıştı.

Resmen...

Havalara uçtum sevincimden. Tıpkı bir bastona sahip olmak gibi (geçici de olsa) bu dileğim de

gerçekleşmişti.

Ama yalnızlığın böylesini hiç hesaba katmamışım:((


Neyse ki yanlıştan döndüler. Sıradanlığımı anladılar.

Öyle ya. Ben kiiim, erişilmez olmak kim.

Yaşasın sıradanlık...


Galiba yavaş yavaş birleniyoruz komşular. Sabah camlar açılmaya, akşam ışıklar yanmaya

başladı bir bir.

Mahalle yeniden şenlenmeye başladı. :))


Herkeslere yeniden merhaba....

This entry was posted on 29.03.2011 at Salı, Mart 29, 2011 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

16 yorum

Yaşasın sıradanlık :))

29 Mart 2011 23:32

yazınızı büyük bir keyifle okudum :)üzülsemmi sevinsemmi bilmedim doğrusu.ama sizin tekrar post yayınladığınızı görmek sevindirici olduğu için, hepimiz adına geçmiş olsun diyorum,hep aramızda olmanız dileği ile,sevgiler

30 Mart 2011 00:09

Merhaba, merhaba merhaba...

Seviyorum buralarda gezmeyi. Nasılsınız?

Sevgiler Newbahardan

30 Mart 2011 00:24

Ay yaşasın, gel Asucum yahu. Pek sessizdı buralar, tadı tuzu kalmadı blog işinin. ıssız adaya düşmüş gibi olduk. Blogumuzu kapatanların blogu kapansın işşallaaah!.. Amin de bakayım:)))

30 Mart 2011 00:44

Yaşasın Ebruli' cim :))

30 Mart 2011 00:59

Çok teşekkürler Sevgili Esra :)

30 Mart 2011 01:00

Yeniden Merhaba Newbahar...

30 Mart 2011 01:00

Amin Leylak' cım :)))

30 Mart 2011 01:01

Sen cok yasa emi...yazi tam hüzünlü bir hal almisken birden kahkahalara boguldum:))
Ersilmezlik konusunu bu kadar güzel yazan olmamisti..:)

Hosgeldin benim canim Asum hosgeldin:))

30 Mart 2011 01:20

Canımsın Sünter' cim:)) Hoşbulduk...

30 Mart 2011 01:22

Sevgili Asuman, öyle bir bağlamışsın ki yazıyı, bir zeka örneği olmuş.Çok beğendim çok.

Evet kıpırdanmalar başladı dediğin gibi evlerin ışıkları birbir yanmaya başladı
Sevgimle

30 Mart 2011 07:09

Her kadın birazda olsa erişilmezlik ister herhalde :) Ne hoş bir yazı olmuş böyle :) Atalım üzerimizdeki tozları bu kapatılma işi hepimizi demorilize etti..

30 Mart 2011 09:44

Şükürler olsun Lale' cim...

30 Mart 2011 10:21

Atalım İlknur' cum, çok haklısın...

30 Mart 2011 10:22

Erişilir olunca mutlu olacağımı söyleseler inanmazdım:))

30 Mart 2011 14:24

Şaka bir yana ben de Defne' cim :))

30 Mart 2011 14:50

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin