Ve Eylül  

Posted by Asuman Yelen in ,

Bana müjdeler olsun...

Mevsimim geldi. Capcanlı renkleriyle, tatlı tatlı ürperten esintileriyle, kuruyan doğaya ilaç gibi yetişen yağmurlarıyla, ardından gelen ve bir çoğumuza derin bir oohhh dedirten toprak kokusuyla, anılarıyla, duygularıyla, tüm zenginliğiyle Sonbahar geldi.

Algılarımın açıldığı, sevinçlerimin hüzünlerimin yoğunlaştığı, bana adeta varlığımı, farkındalığımı farkettiren, beni dışarı çeken, uzun uzun yürüme isteği uyandıran ya da koltuğumu camın önüne çektiren, oradan baktığım her şeyi görmemi, gördüğümü anlamlandırmayı sağlayan mevsim.

Yağmur...

Acı veya tatlı, fırtınalı ya da dingin yaşayıp geçtiğim, yaşamakta olduğum ve muhtemelen yaşayacağım bir sürü şeyin adeta altını çizerek büyüsüyle onu unutulmaz kılan, kılacak olan görgü tanığım, eşlikçim, şaheserim, dostum...

Ve dostlarım...

Yazın her biri bir yana dağılan eski ve yeni tüm dostların birlenme vakti Sonbahar. Telefonlar açılacak, günler tesbit edilecek, ajandalar dolmaya başlayacak. Sağlıklarda bir terslik olmazsa (inşallah olmaz) farklı zamanların farklı dostlarıyla farklı tarihlerde buluşulacak. Farklı muhabbetler açılacak. Tabii ortak konular da olacak. Bir kere herkes bir diğerine yazın yaradığını, gittikçe gençleştiğini mutlaka söyleyip aynısını ondan bekleyecek. Bu kesin. Ülke gündemi, ağrılar, sızılar, unutkanlıklar ve başka bir sürü şey de konuşulacak. Rejimlere dikkat edilerek yenilip içilecek. Tekrar görüşmek üzere vedalaşılıp herkes evine dönecek. Haziran' a kadar böyle sürüp gidecek.

Bu Sonbahar da eminim HER ŞEY çok güzel olacak...

Tüm mevsimleri sağlık, huzur, sevgi ve mutlulukla yaşamamızı diliyorum.

Sevgiyle kalın...

This entry was posted on 4.09.2010 at Cumartesi, Eylül 04, 2010 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

18 yorum

Kasvetli havalari sevmesemde sicaklardan sonra yagmuru gercekten cok ozlemisim...

Eylul hepimize guzellikler getirsin:)

Opuyorum...

4 Eylül 2010 10:28

Asu teyzee şu eylülün gelmesini bi yaprakalrın rneklerindne dolayı seviyorum sanırım oysa yaz ne güzeldi sıcacıktı üşütmezdi:) bi de "yaş"landığım ay ondan sevmem :p

4 Eylül 2010 10:43

İnşallah İlknur' cum.Aylardan daha çok içinde yaşadıklarımız önemli aslında.
Sevgiler canım...

4 Eylül 2010 12:07

Fuli' cim, şimdi Paçoz' la girdik içeri. Tahammül edilmez bir sıcak vardı. Zor kaçtık.
Sıcağı arayıp durduğuna göre sen gerçekten yaşlanıyorsun galiba. :)))
(Ah yavrum şu romatizmalı dizlerimi bir güneşe versem diyorum...)
İyi hafta sonları diliyorum...

4 Eylül 2010 12:13

Herşey güzel olsun inşallah Asucum. Hem sen hem de herkes için. Bu sonbaharı evimden ayrı geçireceğim ne yazık ki, muhtemelen uzun süre Ankara'dayım, malum işler. Festival bile kaçacak gibi görünüyor bu sene, kader utansın ne diyeyim. Sağlıklar yerinde olsun da...

4 Eylül 2010 12:38

Sağlık olsun Leylak' cım.
O malum şeylerin zevki de başka. Zaten Antalya yanıyor şimdi. Ayrıca sen Ankara' da bulursun bir şeyler.
Bize de yazık, mahrum etmezsin artık :))

4 Eylül 2010 12:54

Eylül başka, sonbahar başka...

Onca yıldır karadenizin muhteşem Eylül değmiş manzarasına alıştıktan sonra şehrimde (sanki hiç görmediğim) eylül manzarasını merak ediyorum.

Sonbaharı seviyorum. Sizin sonbaharınızda kavuşmalar, benim sonbaharımda ayrılıklar...

Sevgilerimle

5 Eylül 2010 02:39

Eylül...
30 larında bir kadın gibidir. Güzel, olgun, duygu dolu, biraz hüzünlü.
Kararlı ve ayakları yere basan.
Evet Newbahar' cım bu yıl senin Sonbaharın zor geçecek. Ama ilerde başka Sonbaharlarda birlikte anarken, o ayrılığı da sevdiğini farkedeceksin. Bittiği için. Biraz karışık oldu ama...

5 Eylül 2010 04:17
Adsız  

Eylülde ben de dönüyorum Asu Teyze!!!:)

5 Eylül 2010 10:29

Ayy çok sevindim Ufuk' cum.Şafaklar bitmiş.
Gel de Eylülü sevme şimdi...
Eylülü sevenler cemiyetine hoş geldin:)))

5 Eylül 2010 13:45

Bende çok severim sonbaharı ve favori aylarımdır Mayıs ve Eylül.
Güzel yazın beni çok mutlu etti, son bir haftadır hasta ve keyifsizim, randımanım hiç yok. Ama yazının güzelliklerin getirisini düşününce açıldım sanırım. Kışı karşılama gibi hemen boronşit oldum daha dur dememe fırsat bırakmadı müzmünim çıkıverdi ortaya işte.
İnşallah dost görüşmelerine tarih tesbitlerine girerim ne dersin.

Kandilin mübarek duaların kabul olsun arkadaşım.
Sevgiler.

Rayegan sanırım yorumları kapamış,
kandilini kutlar sevgilerimi gönderirim...

6 Eylül 2010 01:02

Havalar birden serinleyiverince hazırlıksız yakalandın sanırım Nur' cum, geçmiş olsun aman dikkat.
Yazımın bu anlamda işe yaradığını işitmek çok hoş.
Ajandama ismini bir buluşma tarihi ile tesbit etmek çok hoşuma gider.
Sana da hayırlı Kandiller canım...
Rayegân adına çok teşekkür ederim. O yoğunluk yüzünden pek fazla uğrayamıyor ne kendi bloguna ne de dost bloglara.
İyi haftalar arkadaşım...

6 Eylül 2010 02:44

Ne kadar güzel anlatmıssın sen eylülü ve sonbaharı. Halbukı hep ayrılık ayı derler hüzün ayı derler. Sen yazınca anladım, algıladım, tam tersıymış oysa...

Canım Asucum sana hayırlı kandıller dılıyorum.
Hakkında hayırlı olan tüm dualarının gerçeklesmesı dıleklerımle kocamn öpüyorum :))

6 Eylül 2010 04:00

Tabii değil mi ya Sünter' cim. Eylül seni de kızınla kavuşturdu.
Senin ve sevdiklerin için de her şeyin hayırlı olmasını diliyorum canım.
Sevgiler hepinize...

6 Eylül 2010 12:06
Adsız  

Asuman ablacım Eylül ayını bende çok seviyorum.Sizin satırlarınızdan okumak bana ayrı bir keyif verdi.Elleriniz dert görmesin.Çok huzurlu bir mevsim geçirmenizi diliyorum.

10 Eylül 2010 21:49

Sevgili Kamikaze, hoş sözlerin ve güzel dileklerin için çok teşekkür ederim.
Ben de senin ve tüm dostlarım için huzur diliyorum.
Sevgilerimle...

11 Eylül 2010 00:47

ASUMANCIĞIM EVET, EVET HERŞEY SENİN DEDİĞİN VE DİLEDİĞİN GİBİ ÇOK GÜZEL OLSUN.

SONBAHAR VE KIŞI BEN DE OK SEVİYORUM.YAZIN PLANSIZ-PROGRAMSIZ SERSERİ HAVASI GİDİYOR, SANKİ DAHA SADIK VE DOST ZAMANLAR GELİYOR..HEP BÖYLE HİSSEDERİM.

SEVGİLERLE..

15 Eylül 2010 13:13

Çoban Yıldızı,
Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için...

15 Eylül 2010 21:56

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin