Eylül 2013  

Posted by Asuman Yelen



Kim ne derse desin, ki çoğunluk aynı fikirde, eminim,

 Eylül, ayların en güzeli ;

ve bana göre, mevsimlerin en güzeli Sonbahar.

İçinde ne yaşanırsa yaşansın, düğün, hastalık, öüm, bu hiç değişmeyecek.


Bu günlerde biraz heyecanlıyım. Hem mutlu, hem buruk.

Yeni evimi çok sevdim, mutluyum.

Oturduğum evi, muhitimi, havasını, ormanını, insanlarını da

çok seviyorum ve buralardan en çok da Rayuş' umdan, biraz fazlaca

ayrı kalmak nasıl olacak bilmiyorum.

Biraz uzaklaşmaya ihtiyacım var. Bu kesin. Paçoz' suz o parktan

geçmek muhitteki tanıdık çocuklarla ve köpeklerle selamlaşmak

hâlâ çok zor geliyor.

Bir yandan da alıştığım evimden, çevremden uzaklaşmak bana

zor gelecek, eminim.

Asansörle yapılan yemek servislerinden, kış-yaz işitmeye alıştığım kuş

seslerinden, gözümün önünde doğup, büyüyen, büyüyüp evlenen

çocuklardan geçici bir süre de olsa vazgeçmek.

Tabii bir de kahvemi Rayuş' suz içme keyfiyeti var.

Tüm bunları düşünürken, aklıma geçen yıl yaşadıklarım geliyor.

Önce sıkı bir evlilik telaşesi, hoş bir düğün, Paçoz' umun giderek artan

sıkıntıları ve sonrası...

Herkesin sağlığı yerinde olsun diyorum.

En önemlisi bu.

Mesafe dediğin, ayrılık dediğin nedir ki.

Kavuşulunca biter.


Güzel günlere....



This entry was posted on 3.09.2013 at Salı, Eylül 03, 2013 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

18 yorum

Yeni evinde güle güle otur alanaycım..sevgiyle kal

3 Eylül 2013 15:16

Yeni evini ve çevresini resimleyip göstersen bize de keşke. Orda çok mutlu olursun inşallah. Eylül konusuna gelince... Benim hep aşık olduğum aydır o. Sonbahar da öyle. Umutlar bağladığımız yaz geçmiştir. Kasvetli kış ise henüz gelmemiştir. Sonbaharı bir sürpriz gibi yaşamak ve elimize doğmuş gibi sevmek kalır bize...

3 Eylül 2013 17:39

Güzel günlere alışkanlıkları değiştirmek insanı üzüyor.yeniyede alışıyorsun ama eskinin güzelliği anılar sevdiklerimiz ayrı güzel.

3 Eylül 2013 17:48

Çok teşekkürler MJüjde' cim.
Sevgiler...

3 Eylül 2013 18:23

Ev yeni boşaldı Mihriban' cım. Bu gece eksikleri tesbit etmek üzere birkaç günlüğüne gidiyorum. Bu yıl l5 Eylül' den sonra orada olacağım.
Fotoğraf çeker koyarım tabii.
Bu arada senin Eylül' ü ve Sonbaharı sevdiğini biliyorum. Bu yorumda da öncekilere bağlı olarak son cümlen beni aldı, götürdü :)

3 Eylül 2013 18:33

Sevgili Parıldayan çiçek,
Bu yıllardır gerçekleştirmek istediğim bir şeydi. Buna rağmen
yaşımız, yaşadıklarımız gereği olsa gerek, şöyle, pupa yelken sevinemiyoruz işte :)

3 Eylül 2013 18:38

Tercihim ilkbahar aylarından yana olsa da emekli olup Antalya'da sonbaharın güzelliğini keşfedince Eylül ve Ekim de gözdelerim arasına girdi. Öncesinde Eylül hep telaşe ayıydı, okulların açılışı, yeni öğrenciler, dersler nasıl gelip geçerdi anlamazdım. Dünya varmış be yav emekli olunca, ayların güzelliğini farkettim. Demek kışı da oralarda geçireceksin Asucum, ne güzel, sağlıkla, keyifle, huzurla otur yeni evinde...

3 Eylül 2013 18:43

Eylül hakkında, okul zamanları ve emeklilik ile ilgili saptamalarının hepsine aynen katılıyorum Leylak' cım.
Kış aylarında İstanbul' dayım canım.
Bu yıl Kasım ayı ortalarında dönerim herhalde.

3 Eylül 2013 19:22

Asumancım yeni evinde de keyifle otur...Ben mekan değiştirmeyi arada bir çevre değiştirmeyi severim. Yeni başlangıçlar insanı da yeniliyor. Dediğin gibi özlemekse kavuşunca biter... Ben de geçen yıl kardeşim buradan giderken çok üzülmüştüm ama şimdi onun ne kadar mutlu olduğunu görünce ben de çok mutlu oluyorum.

Sonbahar en sevdiğim mevsim benim de...

3 Eylül 2013 19:34

Lale' cim, çok sağol. Çok uzun zaman önce yer yıl bir şehir, çalıştığımız sürece Fatih-Ataköy-Kazasker-Kartal- Yakacık derken onlarca ev değiştirdik. Aynı eve hiç badana yapma fırsatımız bile olmadı. Yaşlanıp köklenince durum değişti galiba :)
Bi gidelim bakalım. Görelim...

3 Eylül 2013 20:19

Her iki evinizde mevsimlerin uyumlu renkleri kadar huzurlu ve mutlu günler, aylar, uzun yıllar dilerim.
Sevgilerimle

3 Eylül 2013 22:13

Mehmet Bey,
Tam sizin gibi edebiyatçı ruhlu bir beyefendiye yaraşan şiirsellikteki hoş dilekleriniz için çok teşekkür ederim.
Serin bir Akçay akşamından selamlar...

4 Eylül 2013 21:15

Tebdili mekanda ferahlık vardır derler. İnşallah öyle olur.
Azıcık Rayuşsuzluk sizi sıkmış ama kardeşlerin en güzeli ziyaretinize gelir. Karşılıklı kahveler içilir,Pupa yelken gezilir.
Sağlık olsun, hayatınıza güzellikler dolsun.

6 Eylül 2013 16:27

Sevginin Ruhu,
Senelerin alışkanlığı tabii. Ama eminim biz bir yolunu bulur, sık sık bir araya geliriz.
Çok teşekkürler, sevgiler...

7 Eylül 2013 22:51

akçay'ı çok severim,hayırlı olsun.
sevgiyle Asuman abla :)

8 Eylül 2013 17:23

Güzel yer gerçekten.
Çok teşekkürler Tolga' cım. Daha iyileri sana...
Sevgiler...

8 Eylül 2013 20:19

En güzel dediğimiz yerler bile bir müddet sonra rutin bir yaşama dönüşüp zaman içinde sıradanlaşabiliyor.. bu yüzden farklı bir bölgede ama kendine has sevimli küçük bir sahil beldesindeki hayatı da yaşamınıza dahil etmeniz, inanın çok yerinde bir karar olmuş Asuman Hanım.. özlem giderek arttığında Antalya'daki evinizde olacağınızı bilmenin duygusu çok daha başka olacaktır...Ben de yeni mekanınızın hayırlı olmasını diliyor.. yaşadığınız (her) yerde sağlık ve huzurla dolu günler ve yeniliklerle dolu nice öyküler biriktireceğiniz hoş anlar dilerim.. Sevgilerimle...

9 Eylül 2013 19:26

Bunu hep istiyordum canım. Altınoluk ya da Akçay' da dolu dolu bir yaz. Aklım evde köpeğimde ya da kedimde kalmadan. İstanbul (sen galiba Antalya' da yerleşik olduğumu sanıyorsun) beni bekler nasıl olsa. Bir yere gitmez :)
Bakalım Akçay bana neler yazdıracak. Umarım hep güzel şeyler olur Esin' cim. Sizlere hep gülümsetecek şeyler yazmak istiyorum :)

Sevgiler...

9 Eylül 2013 20:33

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin