Var mı Kardeş Gibisi...  

Posted by Asuman Yelen



Ephraim Kishon' u okuyanlar bilir. Hikâyelerine başlarken (mizah yazarıdır)  konuya sıklıkla

"eşlerin en mükemmeli" "yeryüzündeki kadınların en akıllısı" "benim dünya tatlısı biricik eşim"

gibi betimlemelerle girer.

Ben de biraz mizahi bir tarzda yazmaya çalıştığım mini kahve sohbetlerine girerken ondan

esinlenip söze, Rayuş' umu kastederek, "kardeşlerin en akıllısı" "kardeşlerin en tatlısı" şeklinde

başladım genellikle. Abartılı bir şekilde tıpkı Kishon gibi. Ben şimdi itiraf ediyorum. Anlayan

okurken anlamıştır zaten.  (Esinlendim sadece suç mudur)

Bu gece, şimdi o, otobüsünde İstanbul' a, evine doğru giderken ben de bu kez hiç abartmadan

içimden geldiği gibi, en samimi duygularla diyorum ki, benin kardeşim kardeşlerin en mükemmeli.

En akıllısı, en sabırlısı, en fedakarı, en beceriklisi ve en sevimlisi.

Bu kısacık zaman diliminde, benim için, evim için yaptığın her şey için sana sonsuz

teşekkürler ediyorum canım benim...Koşuşturmacaların için, sabrın için ve her şey için.

Iyi ki varsın. Seni çok ama çok seviyorum. Hep mutlu ol ve hep yanımızda ol e mi....


This entry was posted on 24.09.2013 at Salı, Eylül 24, 2013 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

13 yorum

Offfff ne yaptın be Nino'm,
Kendimi gezi balonları gibi hissediyorum şu an. Salıversen tüm dünyayı dolaşabilirim şişik şişik. Esas şimdi abarttın.
Çorbada azıcık tuzum varsa ne mutlu bana.
İnşallah güzel evinde sağlıklı ve mutlu nice yazlar yaşarsın uzun yıllar. (Hımmm kışları bana sakla )
Gözlerimdeki buğu daha fazla yazmama engel oluyor.
SEN HER ŞEYİN EN GÜZELİNE LÂYIKSIN: BUNU HİÇ UNUTMA)
Seni sevgi ve hasretle öpüyorum

24 Eylül 2013 11:46

Nino'cum,
Yukarıdaki yorum, üzerinde senin adın olsa da bana aittir. Pupa'yla hasret giderdikten sonra senin bilgisayarından yaptığım için adın çıktı. Bu arada Pupa'nın da selâmını ileteyim. Son derece sağlıklı ve oyunbaz. Hiiiç merak etme.
Bi daha öptüm. :))

24 Eylül 2013 12:25

Maşallah nazar değmesin Asu'cuğum, ne güzel bazen gazetelerde, haberlerde veya konu komşuda duyuyoruz, görüyoruz da iki kardeş hiç anlaşamaz hatta mazallah evlerden uzak olsun kanlı bıçaklı olanları var...sizinki örnek olsun tüm kardeşlere...
sevgiler

24 Eylül 2013 13:16

Bekliyordum desem:)) Evde sen şimdi işe güce dalar açamazsın.
Çok geç de açılır bilirim. Yukarı çıkmışken bi bakayım dedin. Görünce de hemen oracıkta cevap yazmaya kalktın.
Canım benim, seni seviyorum...

24 Eylül 2013 14:32

Müjdecim, iki kardeşin uzak olmasını hiç anlayamamışımdır. Hele de kanlı bıçaklı...Şu kısacık ömürler içinde hiç olmasa böyle şeyler keşke...Çok teşekkür ederım canım...

24 Eylül 2013 14:35

allah ayırmasın sizi sevgili asuman. kardeş sevgisi bambaşka. bir an önce tekrar kavuşmanız dileğiyle.
kucak dolusu sevgiler

25 Eylül 2013 13:11

Amiiin Asortik' cim.
Uzun zamandan sonra ilk defa ayrı kaldık. Allah başka türü ayrılık vermesin.
Sevgiyle kal...

25 Eylül 2013 17:00

bi'şey unutmuşsunuz asuman abla, resme göre yazıyorum;en güzel kardeş'i. sizlere sevgiyle mutluluklar...

2 Ekim 2013 16:55

Eeeee Tolga' cım ne de olsa benim kardeşim :))) Şaka bir yana, çok hoşuna gideceğinden eminim...Onun yerine teşekkür ederim. Bu arada onu çok özledim :(
Sevgiler...

2 Ekim 2013 19:16

Kardeşinizi tanıdıktan sonra, sizin gibi çok zarif ve dost bir hanımefendi olduğu düşüncesini taşıyorum.
Sevgiler

6 Ekim 2013 15:03

Mehmet bey, zarif olan sizsiniz.
Hem kardeşim hem de kendi adıma çok teşekkür ediyorum.
Sevgiyle kalın...

6 Ekim 2013 19:17

Sahane fotograflar Asuman hanim. Buyuterek baktim, icim
Acildi. Sevgiler, selamlar.

6 Ekim 2013 22:31

Çok teşekkür ederim Güngör' cüm. Gezdiğim yerler çok güzel aslında. Bana görüntülemek düşüyor. İçinin açılmasına sevindim. Bu günlerde biraz ihtiyacın var gibi :) Umarım zor dönemi atlatmışsındır.
Akçay' dan sevgi ve selamlar...

6 Ekim 2013 22:53

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin