Beş Ay Bitmiş  

Posted by Asuman Yelen



Bu gün Pupa' mla dostluğumuzun beşinci ayı dolmuş.

Aslında başka şeyler yazmak üzere oturdum masaya.

Yarın en az iki ay kalmak üzere Akçay' a gidiyorum. Planımız bu

yolculuğu Pupa' yla yapmaktı ama Türk Hava Yollarında yavrum

için yer ayarlayamadık. Bir kedilik kontenjanları, esasen gün aşırı

düzenlenen Ederemit seferleri için uzun bir süre doluymuş. Kardeşim ve

eniştemle,  zaten kısa sürecek olan bu yıllık Akçay serüveni için yavrucağı

kara yollarında sefil etmeme konusuında fikir birliğine vardık. Veterinerimiz

de ilaçla uyutmayı onaylamadı.

Bu yıl ben gidip yerleşeyim, seneye sezon başında uçakta yer ayarlanır

birlikte gideriz. (Tabii ben otobüsle, Rayuş da uçakla Pupayla birlikte.

Size daha önce  uçaktan deli gibi korktuğumu söylemiş miydim?)

Bu iki ay içinde de ben çok sevdiğim otobüs seyahatlerini

sıklıkla yapar özlem gideririm(z) diye düşünüyorum.

Yavrumu bu süre zarfında evleri kedilerle, yürekleri hayvan sevgisiyle

dolu Yaşar ailesine emanet ediyorum.(Kızkardeşim, eniştem ve yeğenime.)

Biraz önce yoğun duygularla öpüp koklarken aklıma geldi, birbirimize

bu kadar bağlandığımıza göre birlikteliğimiz hayli uzun olmalı diye düşünüp

bir araştırdım. Bu gün tam beş ayımız dolmuş. Umarım uzun yıllar sürer.

Sabaha yolcuyum.

İnternet bağlantımı kurar kurmaz yeniden birlikte olmak umuduyla...

Herkese kucak dolusu sevgiler....

This entry was posted on 20.09.2013 at Cuma, Eylül 20, 2013 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

8 yorum

Artık bir cennete kaçabileceğin yerin var de mi Akçayda:)) Bu arada oğlan ne yakışıklı olmuş.Son gördüğümde o habire boya giden erkek çocukların kemikli,zayıf,uzun halindeydi ( kendi oğlumdan bile biliyorum,kedisi de insanı da aynı gelişiyor). Şimdi artık formuna girmiş. İyi dinlenmeler canım. herhalde daha çok koşturma olacaktır evin yerleşmesi vs ama dinlenmeyi de ihmal etme.

20 Eylül 2013 01:37

Yolunuz açık olsun, keyifli bir yolculuk diliyorum...

20 Eylül 2013 09:39

İyi yolculuklar, keyifle gidin gelin:)

20 Eylül 2013 10:23

İyi yolculuklar ve kediciğinle tez zamanda kavuşman dileğinie.

20 Eylül 2013 21:55

güle güle gidin gelin ve Pupa ile tez zamanda buluşun asuman Hanım, çok sevgiler, iyi yolculuklar ...

21 Eylül 2013 21:35

Keyifli yolculuklar dilerim Asuman Hanım.. Kazdağlarının tatlı esintileri içinde, oksijeni bol, mevsim gereği el ayak nispeten çekilmiş daha huzurlu bir ortamda.. Akçay'daki yeni evinizde güzelliklerle dolu, sağlıklı, neşeli günler dilerim..Güle güle oturun..Sevgilerimle

22 Eylül 2013 00:48

Pupa geleli 5 ay oldumu? Daha dün gibi. Akçay çoook güzel bir yer. İyi dinlenmeler canım arkadaşım.

23 Eylül 2013 16:16

Sevgili dostlar...
Güzel dilekleriniz için hepinize sonsuz teşekkürler ediyorum.
Belki çok kısa ama çok keyifli
yorgunluklar yaşadığım küçük aradan sonra, internet bağlantım da gerçekleşince (henüz çok sıkıntılı bir bağlantı maalesef)ancak bu kadarını yapabildim.
İyi ki varsınız...
Çok güzel paylaşımlarla yeniden birlikte olabilmek umuduyla sevgiler yolluyorum...


24 Eylül 2013 01:22

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin