Yeşil Satırlar ve yine Elif Hanım  

Posted by Asuman Yelen



 Kartlar bayramdan sonra da posta kutumu şenlendirmeye devam ediyor.

Okuduklarım, Dinlediklerim-İzlediklerim

Dolu Dolu Mutfak

Sabunlarım ( hemi tatlı, hemi kokulu, çok hoştu. Ne incelik! )

Çok çok teşekkürler. Elleriniz dert, yürekleriniz tasa görmesin...


Elif Hanım beni mestetmeye devam ediyor.

Akşam hava kararana kadar bizimle birlikteydi.

Cıvıl cıvıl, tane tane, dolu dolu, teatral bir tavırla uzun uzun anlattı da anlattı.

Teatral dediğime bakmayın. Doğallığın doruğundaydı yine ve saflığın.

Sadece elleri, kolları çok hareketliydi ve daha yüksek tonda konuşuyordu.

Ama bana göre yine şakıyor, çınlıyor ve cıvıldıyordu.

Sinop' u anlattı. Babası oralıymış. Annesi de Şile' liymiş.

Dört tane kuzeni varmış. Hepsi de öz be öz amca çocuklarıynış.

Yeğenleri de varmış ama kuzenler bi başkaymış.

Birbirlerini çok sever ve bir arada çok eğlenirlermiş.

Şile' de Lisa isminde bir köpeği varmış.

Lisa yanında bir köpek havladığı zaman asla ne bir havv ne bir tıss ne bir

pıss dermiş. İki ayağının üstünde durduğu zaman (sanırım babasının boynuna

atladığı zaman) boyu babası kadarmış.

Artık saçları sapsarı değil. Biraz kumrala dönmüş. Kâhküllerini sordum.

Yanındaki arkadaşına  " işte bak sana söylemiştim, ben küçükken saçlarım

saapsarıydı ve çok hoş kâhküllerim vardı" derken çok heyecanlıydı.

Arada bir, bizim tatlı sohbetimizi fırsat bilip çimenlere yayılan Paçoz' u

okşayıp tatlı tatlı sevgi sözcükleri mırıldanıyordu.

Mavi gözleri yine ışıl ışıl, sevecen ve heyecanla bakıyordu, herşeye, herkese.

Ve hep gülüyordu.

Annesi biraz uzakta dostlarıyla oturduğu yerden bizi izliyordu.

O yüzden, çekindim, defalarca yapmak istediğim şeyi bir kez bile yapamadım.

İlk gördüğüm gün beni fetheden, her gördüğümde daha çok sevdiğim

bu şirin meleğe sımsıkı sarılıp, pembe yanaklarından öpemedim.

Bahtın da kalbin kadar temiz olsun Elif Hanım.

Hiç canın yanmasın.

Hep mutlu ol...





This entry was posted on 24.08.2012 at Cuma, Ağustos 24, 2012 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

8 yorum

Kartlarla bayramlaşma inşallah kurban bayramında da devam eder. Sizler sevindikçe bizler de seviniyor özeniyoruz.
Elif hanımı biz de merak ettik, sizinle sevdik. Acaba annesi resminin çekilmesine ve yayınlanmasına izin verirmi? Öpüyorum kocaman...

25 Ağustos 2012 18:37

Kartlar çok mutlu etti gerçekten.
Elif Hanım' ın fotoğrafını çekmeyi ben de düşünmüyor değilim ama ben annesi olsaydım izin verir miydim diye düşününce refüze edilmekten çekiniyorum doğrusu. Öyle kötü bir dünyada yaşıyoruz ki, onay vermek hiç kolay değil maalesef...

25 Ağustos 2012 19:05

Ben de merak ettim Elif Hanım'ı ne güzel anlatmışısınız.
Sevgiler Asuman Hanım ...

26 Ağustos 2012 09:09

Özlem' cim, öyle şirin bir şey ki, kim olsa benzer şekilde anlatırdı emin ol.

26 Ağustos 2012 10:34

Elif'i bende çok sevdim arkadaşım, benim sevmediğim hiç çocuk yok ki!
Ve ne kadar çok Elif'lerimiz var etrafımızda, keşke hepsine ellerimizi uzatabilsek, sımsıkı sarılabilsek.
Ne kadar güzel anlatmışsın canım, ben bile sıkı sıkı sarılasım geldi Elif'i.
sımsıcak sevgilerimle güzel bir hafta dilerim.

26 Ağustos 2012 20:00

Nur' cum bir de görsen, bayılırsın emin ol. Ben her gün yığınla çocukla iç içeyim sabah akşam. Şimdi Paçoz da iyice aksayarak, ve sık sık oturup kalarak iyice dikkat çektiği için etrafım sürekli çocukla dolu.
Ama bu gerçekten çok tatlı. Bununla üçüncü post oldu. Anlatmaya doyamıyorum.
Artık İstanbul' dasın sanırım.
Yarın şöyle bol esintili bir haftaya uyanalım artık:)
Sevgiler...

26 Ağustos 2012 22:38

merhabalar,
sizin de güzel kartınız bana ulaştı. böylece blogunuzla da tanışmış oldum. Çok teşekkür ediyorum, sevgiler:))

30 Ağustos 2012 18:20

Merhaba, Sevgili Ece,
Blogumuza uğradım, son yazınızdan çok etkilendim. Yorumumu yollamak için en az 5 deneme yaptım, çok istediğim halde izlemeye alamadım. Ama peşini bırakmam:))
Sevgiyle kalın...

30 Ağustos 2012 19:18

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin