Hoş Telâşlar, Güzellikler  

Posted by Asuman Yelen



Akşam, Paçoz' la yürüyüşten dönerken her zaman olduğu gibi, girişte oturan Rayuş' un

zilini çaldım. Eniştemin benim için aldığı pideyi alıp gitmek üzere elimi uzatınca avcuma

bir grup zarf tutuşturuldu. Posta kutusunu boş görüp duyduğum hayal kırıklığı yerini

meraklı bir sevince bıraktı. Hemen zarfları açmaya başlayıp bir yandan da  asansörü

çağırdım. Arkadan kardeşlerin en şirininin alaylı sesi geldi. "Onların hepsi kart. Taze pide

burada kaldı :)" Dönüp pideyi alırken ikimiz de kahkahalarla gülüyorduk.

Aslında bu ikinci grup.  Bayrama bir hafta var. Belki daha gelen olur diye teşekkürü

daha sonraya bırakıp, sadece ne kadar mutlu olduğumu belirtmek istiyorum.


Bu günlerimiz tatlı, yoğun bir hareketlilikle geçiyor. Bir yandan düğün hazırlıkları, bir yandan

gençlerin ev kurma koşuşturmaları, davetiyelerin dağıtılması, sıcağı, orucu ikinci plana attı.

Tabii bir de kronik bir hale gelen "ne giyicem"sorunsalı. Bir yandan Ramazan sonuna

kadar kilo almama, sonrasında da düğüne kadar kilo verme çabası da cabası.

Bu arada Paçoz hala yürümekte zorlanıyor. Yürüyüşler sık sık oturmalarla kesintiye

uğruyor. Çocukların "hadi Paçoz" "hadi kızım" şeklindeki tezahüratlarıyla zar zor eve

gidebiliyoruz. Bu yüzden iftarı kaçırdığım günler var. Ama nedenini biliyor olmanın

ferahlığı onun ayağının acımasına ve aksayarak yürüyor olmasına duyduğumuz üzüntüyü

ve diğer sıkıntıharı hafifletiyor.

Bu günlerde tatlı telaşlar, keyifli koşturmacalar bir de Koray' cığımla düğüne kadar

sürecek bol paylaşımlı  bir teyze- yeğen birlikteliği var ki tadına doyum olmuyor.

Sanırım, çok ilerde çocuklarına hatta (hayalim beni oralara kadar götürmüyorsa da

için için çok istiyorum) torunlarına bu günlerden bahsederken tebessüm dudaklarından

hiç eksik olmayacak.

Herkese keyifli hafta sonları diliyorum efendim.

Hep sevgiyle kalalım...





10 Ağustos 2012- cep foto

This entry was posted on 11.08.2012 at Cumartesi, Ağustos 11, 2012 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

14 yorum

günaydın
gerçekten de bu posta etkinliği çok güzel oldu bende kaç defa ard arda aynı post kartını okudum . çok sevindim

11 Ağustos 2012 08:19

Mutlu olman bizide mutlu ediyor.
Gençlerin telaşesi ne güzel, onlara mutluluklar diliyorum.
Canım Paçoz hadi gayret...
Eminim akrabaların, komşuların, arkadaşların senden sevgiyle, övgüyle, gururlanarak söz edecekler. Çünkü ortalığa pozitif enerji yayıyorsun. Öpüldünüz.

11 Ağustos 2012 10:01

Unutmaya başladığımız güzellikler Nesrin' cim. Benim de çok hoşuma gidiyor.

11 Ağustos 2012 12:24

Sevginin Ruhu,
Tatil sabahı için ne kadar mutluluk verici sözler bunlar. Çok teşekkür ederim. Ben de seni öpüyor çok güzel bir hafta sonu diliyorum.

11 Ağustos 2012 12:28
Adsız  

Evet, kimi tatlı kimi tatsız telaşlarla dolu bu dönemde teyzeciğimin salonunda bir bekar evi tandansı yaratmışken, ve de TV'sinde kah balta girmemiş afrika ormanlarını, kah uzayın derinliklerini, antik çağın gizemlerini ona dayatmış iken bu güzel sözler beni çok duygulandırdı :)
Anne evi sıcaklığını yaşadığım bu dönemde ailenin aslında ne olduğu ve aslında ne olması gerektiği konusunda da düşünme fırsatı bulmuş oldum.
Torunları bilemem de çocuklarıma beraber anlatırız inşallah :)
Not: bak çocukların yanında benim dağınıklığımdan bahsetmek yok :)

Koray

12 Ağustos 2012 11:00

Daha dün, çenemi tutup sertçe kendine bakmaya zorlayarak, "teyzecim bak bunu dinle" diyerek bezdirdiğin (hiç de ilgi alanım olmayan)korku hikayelerini dinlettiğin günlerden bu günlere aradan 30 yıl geçmiş.
Hiç beklemediğim bir anda salonumun ortasına yıldırım gibi düşüp önce işgal sonra talan ettiğin için ve televizyonumu gaspedip yine hiç ilgi alanım olmayan bir yığın şeyi izlemeye zorladığın için senden nefret etmem
gerekirken bana hayatımın son zamanlardaki en güzel günlerini
geçirttiğini düşünüyor olmam çok garip. Yoksa yaşlanıyor muyum neyim?
Sen çok iyi bir baba olacaksın. Hem kendi gayretinle sahip olduğun donanımın hem de genlerinin (babam)
sayesinde mutlu evlatlar yetiştireceksin. Bundan eminim.
Buna bir de psikolog eşinin o hep sevecen ve sakin duruşunu eklersek,o veletlerin yetişmesini izlemek çok keyifli olacak. (Gelsinler de evi altüst etsinler.)

Beni sabah sabah duygulara garkettin yaw yürü git!! evine mi gideceksin nereye gideceksen!!...??

12 Ağustos 2012 11:50

inşallah isteklerin gerçekleşir!!

12 Ağustos 2012 12:08

İnşallah sevgili Buket:)
Çok teşekkürler, sevgiler...

12 Ağustos 2012 12:52

Can Dostum sevindim tatlı uğraşlarına ve sevinmelerine.Diliyorum hep isteklerine kavuşasın,sevgiler...

13 Ağustos 2012 14:12

Arzu' cuğum, çok teşekkür ederim arkadaşım.
Sevgiyle kal...

13 Ağustos 2012 17:08

Merhaba,kartınızı aldım çoook teşekkür ederim. İyi bayramlar...

14 Ağustos 2012 14:05

Emily,benim için zevkti. O etkinliğe bunun için katıldık değil mi?
İyi bayramlar...

14 Ağustos 2012 20:05

Bu teyze-yeğen atışması , duygulandırdı,yazamadım bi şey.

16 Ağustos 2012 04:15


Canım benim, duyarlı arkadaşım. Sen nerelerdesin yaw? Yoksa hiç sormiym mi;)

16 Ağustos 2012 05:53

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin