Hepsi Benim...  

Posted by Asuman Yelen

Akşam, bir yandan Paçoz' u zaptetmeye çalışırken bir yandan da posta kutumdan

avcuma düşen kartları apartman girişindeki radyatörün üzerinde toparlamaya

çalışırken her girenin elini uzatıp "ben de bi bakiym Asu' cum" ya da "bize bir şey

var mı" diyen diğer sakinlere "hepsi benim" demek pek hoşuma gitti doğrusuı...


Eski dostlar, yeni dostlar, hoş temenniler, şirin sürprizler, çok hoş çoook.


Ankara' dan  Leylak Dalı,

İspanya' dan Güngör Ekinci Sağlık,  (Hayat Cesurları ve Pozitifleri Sever)

Sanat Notları , (Şiir için teşekkürler)

Kara Kitap,

Dışavurum,

Çiğdemce,

Aylağın Günlüğü, ( o içten üslup için teşekkürler...)

Ness' in Kelebekleri, ( el emeği kartına bayıldım Nesrin' cim)

Buğday Tanesi, (içinde bir şair saklıymış meğer, harika şiir için teşekkürker)

Bir az şöyle, bir az böyle,

Stupid little things, (fermina daza, güler yüzlü içten satırlar için teşekkürler)


Emeklerinize sağlık...

Hep sevgiyle kalalım...


This entry was posted on 16.08.2012 at Perşembe, Ağustos 16, 2012 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 yorum

Harika bir İstanbul postakartı da sizden bana ulaştı. Ne kadar güzel! Çok teşekkürler, memnun oldum :)

16 Ağustos 2012 20:37

Yeni bayramlara ve yeni dostluklara
Sevgili Dışavurum. Her şey gönlünüzün istediği gibi olsun.
Sevgiler...

16 Ağustos 2012 23:16

Asuman ablacım, anca görüyorum, beğendiğine sevindim :)

21 Ağustos 2012 13:32

Teklrar teşekkürler Buğday' cım :)

21 Ağustos 2012 14:46

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin