Sonbahar evimde  

Posted by Asuman Yelen in ,

Bu gün uzun zamandır yapmayı özlediğim bir şeyi yaptım.

Amatörce bir Still Life fotoğraf çalışması.

Cebimde günlerdir taşıdığım yaprak, kozalak, çer çöp gibi malzemeler ve evden bulup

buluşturduklarımla.

Çok zevkliydi.

Daha önceki birkaç denememde beni rahat bırakmayan Paçoz bu sefer ben balkon masasında

çalışırken uslu uslu odanın camından beni izledi.

Böylece onun (da) artık yaşlanmaya başladığını anlamış oldum.

Resmine dikkatle bakıp da bezgin bakışlarını görünce iyice emin oldum.


















































































































































































































This entry was posted on 5.10.2010 at Salı, Ekim 05, 2010 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

16 yorum

Enfess olmuş Asuman abla :)

Sabah sabah çok iyi geldi bana. Belki bende denerim.

Öpüyorum, sevgiler...

5 Ekim 2010 09:39

Çok güzeller Asucum, devamını bekliyoruz, tüm sonbahar renkleriyle...

5 Ekim 2010 10:32

Harika olmuşlar Asuman Abla. Güzel bi fikir bende yapayım bakalım böyle şeyler :) bu arada paçoz'da pek tatlı çıkmış o inciyi boynuna dolayıp bi resim çekseydin keşke :))

5 Ekim 2010 11:35

Sonbahar gerçekten de evinde. İnciler de o havaya bir asillik katmış. Çok beğendim :)

5 Ekim 2010 13:58

Bizim blog kulübümüzde sonbaharı anlatan fotoğraf etkinliğimiz var katılmak istemez misiniz?

Bir de edebiyat etkinliği...
Haberiniz olsun istedim bu fotoğrafları görünce.

Sevgiler...

5 Ekim 2010 18:40

Sevgili dostlarım,
İlknur'cum,
Leylak'cım,
Şeniz' cim,
Buğday Tanesi
ve Ebruli Günce,

Çok teşekkürler hepinize...

5 Ekim 2010 21:51

nasılda zevkli bir çalışma olmuş...Gözüm gönlümn açıldı sabah sabah...
Sonbahar bu kadarmı zarif anlatılabilir...

7 Ekim 2010 10:18

Lalenin Bahçesi,
Çok teşekkür ederim hoş yorumunuz için.
Sevgiyle kalın...

7 Ekim 2010 10:50

Asumancığım inciyi hep çok sevmişimdir.Sonbahar renkleriyle uyumuna bayıldım.Harika kompozisyonlar yaratmışsın.Eline gönlüne sağlık canım.

Sevgiler sana!

7 Ekim 2010 13:21

Paçoz ile ilgili yorum yapmayı unutmuşum; içime sinmedi.
O ne tatlı bakışlar ööööyyleee, ben onun yanaklarını sıkar sıkar öperim.Ya patileri!! Çok ama çoook şeker! Allah uzun ömür versin ona Asumancığım.

7 Ekim 2010 13:22

İnciyi bu tarz resimlerde obje olarak genellikle kullanırım Zühre' ciğim. Çok teşekkür ederim güzel yorumun için...

7 Ekim 2010 13:28

Aamiin Zühre' cim...

7 Ekim 2010 13:30

Canım Asumanım, bu hayırsız arkadaşın seni çok özlediii:))

Yaptığın kolaj yada aranjman harika olmuş. İncinin zerafeti işte. Kurumuş yapraklara bile ayrı bir güzellik katıyor. Yaratıcılığına hayran kaldım.

Seni kocaman öpüyorummmm:))

9 Ekim 2010 04:01

Merhaba,
Bu güzel çalışmanız "Bloglardan Seçmeler"de yayınlandı.
Hayırlı günler dileğiyle.

9 Ekim 2010 08:47

Süntercim hoşgerdin. Nerelerdesin???
Niçin özletiyorsun kendini.
Çalışmalarımı beğendiğine sevindim. Ben de seni öpüyorum.

9 Ekim 2010 20:13

Sabahattin Bey, çok teşekkürler.
Sevgiyle kalın...

9 Ekim 2010 20:14

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin