Sabah kuşu  

Posted by Asuman Yelen in , , ,


Sabah kuşu öter.

Daha sabah olmadan ve ejder gece, daha hala göğü soğuk, halka halka bedeniyle sımsıkı tutarken, o nereden, sabahtan haber getirebilir?...

Söyle bana sabah kuşu, göğün iki katlı gecesinden ve yapraklarından, o doğuya ulaşmayan
haberci, senin rüyalarına nasıl yol buldu da girdi?...

Sen, "güneş yoldadır.. Artık gece yoktur.." diye bağırd
ığın zaman dünya inanmadı sana...

Ey uyuyan, uyan. Işığın ilk kutsamasını bekleyerek, alnını aç ve sevinçli bir imanla sabah kuşu ile birlikte şarkı söyle.




Rabindranath Tagore
Meyva Zamanı' ndan.


Tüm dostlarıma, sağlık, mutluluk, bolluk, bereket ve sevgi dolu güzel bir Ramazan dilerim.


Sevgilerimle....

This entry was posted on 11.08.2010 at Çarşamba, Ağustos 11, 2010 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

10 yorum

Sanada hayırlı Ramazanlar.. Çok sevdim bu şiiri kullanıcam bir yerde olur mu?

11 Ağustos 2010 18:07

Teşekkürler Şeniz' cim.
Tabii ki kullanabilirsin. Benim değil Tagore' un şiiri. Ayrıca çok da sevinirim. Bilirsin, bizim sevdiğimizi herkes sevsin isteriz.

11 Ağustos 2010 18:32

Sabah Kuşu, bayıldım, ne güzel :) Not etmeliyim hemen.

Hayırlı Ramazanlar Asuman abla. Bu güzel temenniler hepimiz için gerçekleşsin inş.

Öpüyorum....

12 Ağustos 2010 09:15

1. günü atlattık - ben islerden dolayı nasıl gecti farkında bile degilim...umarım yogunlugum böyle devam eder...sanada hayırlı ramazanlar asucum ;)

12 Ağustos 2010 12:19

Güzel gerçekten İlknur' cum. Bence Tagore ne söylerse çok güzel söylüyor.
Çok teşekkürler canım...

12 Ağustos 2010 12:22

Ayçi bu ne kadar güzel. Hem yapacak güzel bir işin var ve seni yoracak kadar yoğun, hem de bu yorgunluk sana bu güzel ayda kolaylık sağlıyor.
Bu sene emin ol ben de farklı bir buyuttayım sanki, farklı bir huzurla başladım.
Nice güzel Ramazan' lara canım...
Sana ve eşine sevgiler...

12 Ağustos 2010 12:30

Ne güzel bir şiir Asuman hanım, fotoğrafla da bütünleşmiş. Sizin de ramazanınız mübarek olsun. Bu güzel ay size ve sevdiklerinize güzellikler sunsun.
sevgiler.

12 Ağustos 2010 12:42

Güngör Ekinci, çok teşekkür ederim.
Ramazan sana da güzellikler getirsin.
Sevgiyle kal...

12 Ağustos 2010 12:57

“Bloglardan Seçmeler” sitesinin daha etkili ve yararlı olabilmesi için görüş ve önerilerinizi bekliyorum.
İyi günler dileğiyle.
Sabahattin Gencal

12 Ağustos 2010 13:49

Sabahattin Bey,
Güveniniz için teşekkür ederim.
Elimden geleni yapmak isterim ama bu konularda yeterli bilgiye sahip miyim emin değilim.

14 Ağustos 2010 02:17

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin