Huzur  

Posted by Asuman Yelen in , ,

Ağustos 2010


Bu günüme hakim olan ruh hali hiç şüphesiz ki "huzur" du.

Bu, artık yaşamımın sonuna kadar benimle olmasını istediğim tek zenginlik. Huzur, benim bu haliyle bu dünyaya, her haliyle insanlara ram olmamın bir ödülü olarak hep benimle kalmalı, ruhumu yatıştırmalı, bedenimin kaslarını gevşetmeli.

Her akşam üzeri Paçozla parka girdiğimizde çimenlerde top oynayan 7-8 yaşlarında 7-8 çocuk topu maçı bırakıp "PAAÇOOOZ" diye çığlıklar atarak koşarlar, ben de her seferinde " çocuklar niçin bağırıyorsunuz, siz böyle gelince o da neye uğradığını şaşırıyor, ben de rahatsız oluyorum" desem de ertesi gün aynı çığlıklarla koşup gelirler paçozun orasını burasını mıncıklarlardı.

Bu gün parka doğru yürürken o çocuklara hiç bir şey söylememeye kararlıydım. Nihayetinde o yaşlardaki birsürü çocuğun sessiz olmasını istemek saçmalıktı. Ama onlar da bir başka şeye karar vermişler kendi aralarında. Hepsi, muzip muzip gülerek abartılı teatral tavırlarla yanımıza yaklaştılar ve "paaçooz" diye fısıldayarak sessizce sevdiler. Gözlerime, kulaklarıma inanamadım. "Ama siz de abarttınız canım" dedim. "Karar verdik bundan sonra bağırmayacağız" dediler.

Gündüz yeğenim bendeydi. Uzun uzun konuştuk. Akşam iftarı kızkardeşimle birlikte yaptık. Sonrasında balkonda çaylarımızı içip hoş sohbetler yaptık.

Gece bilgisayarımın başına oturdum. Blogger dostların yazılarını okudum. Her biri ayrı hoştu. Kahkahalarla güldüm. Tebessüm ettim. Bilgilendim. Mutlu oldum ve huzurla doldum.

Hepsi de iyi ki varlar, iyi ki bulundukları yerdeler.

Herkese mutlu, huzurlu ve tabii ki sağlıklı hafta sonları diliyorım.

Sevgiyle kalın...

This entry was posted on 28.08.2010 at Cumartesi, Ağustos 28, 2010 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

14 yorum

Paylaşımınız için teşekkürler. Hayırlı,sağlıklı ve huzurlu hafta sonları.

Saygılar.

28 Ağustos 2010 05:05

Huzur seni hiç bırakmasın Asuman abla...

Sende i̇yiki varsın:) iyi ki bloglar var:)

Huzurlu ve neşeli haftasonları öpüyorum..,,,

28 Ağustos 2010 08:24

Fuat Bey,
Ben teşekkür ederim.

28 Ağustos 2010 10:56

Sağol İlknur'cum.
Sana da eşim ve Balküpünle huzurlu hafta sonları diliyorum.

28 Ağustos 2010 11:00

Ne güzel Asuman Hanım,hep huzurlu olmanız dileğimdir.Sevgiler...

28 Ağustos 2010 12:09

Çok teşekkür ederim Gökçe Hanım.
Hep birlikle.
Sevgiler...

28 Ağustos 2010 12:15

Sayın Asuman Yelen,
Huzur gölgeniz olsun rabbim asla ağzınızın tadını bozmasın bulunduğumuz yaşta huzurun nemenem bir değer taşıdığını çok iyi bildiğim için huzur yareniniz olsun.
Sonsuz saygılarımla

28 Ağustos 2010 12:22

Haykırış Bey,
Ben de size başta sağlık olmak üzere
huzur ve mutluluk diliyorum.
Sevgiyle kalın...

28 Ağustos 2010 14:06

Ne kadar huzurlu bir yazı Asu'cum,
okurken huzur veriyor inan.
Huzur yaşamından hiç eksik olmasın canım
sanada iyi hafta sonları...

29 Ağustos 2010 00:50

Çok teşekkür ederim Nur' cum.
İyi pazarlar, sevgiler...

29 Ağustos 2010 01:23

Huzur = mutluluk = dinginlik ?

29 Ağustos 2010 04:53

Huzur=Mutluluk=Dinginlik=
Benim için zenginlik
(Bu yaşa gelince çok fazla seçenek kalmıyor)

29 Ağustos 2010 11:12

Canim benim san hep ama huzurlu günler diliyorum.
Bu yazinda da öyle güzel bir huzur var ki, insani hemen kavriyor.

Ince ruhlu hassas arkadasim benim öpüyorum seni, gecenin bu saatinde huzuru ilettigin icin.

31 Ağustos 2010 03:56

Huzur hepimizin olmazsa olmazı Süntercim. Yaşam kısa.
Huzurumu alıp kabul etmen beni çok mutlu etti. Daim olsun canım.
Ben de seni öpüyorum...

31 Ağustos 2010 10:25

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin