Paçoz, Pavlov ve Ezan  

Posted by Asuman Yelen in , ,


Birkaç gündür çok ilginç bir şey dikkatlerimizden kaçmıyor.

Benim uzun kulaklı koca tüylü sarkık yanaklı can dostum Paçoz' um akşam, evin mutfak camı ile salon balkon kapısının mükemmel esintili tek bölümü olan antrede tüyleri uçuşa uçuşa bütün gün yatıyor. Eğer üşenmezse kapıdaki tıkırtılara gönülsüz halsiz bir şekilde iki hav deyip yine uyuklamaya devam ediyor. Sabah 9-10 civarı ve akşam 7-8 arası l5 er dakika parkta geziyoruz, yine ağaç gölgelerinde kendini küt diye yere atıyor. Ben de oturuyorum yamacına.








Akşam sofra hazırlanırken, sonrasında başında oturup iftarı beklerken o yine istifini bile bozmuyor. Taa ki müezzin(ler) ezana başlayana kadar. Ezan sesi başlarken uykusundan uyanıyor ve fırlayıp koşuyor dizlerimin dibine. Dil dışarda sırıtık bir vaziyette hazırolda bekliyor.

Bütün köpekler gibi o da yeni duruma güdüleriyle uyum sağlayıvermiş.

Pavlov bulunduğu yerden keyifle gülümsüyordur eminim...

This entry was posted on 18.08.2010 at Çarşamba, Ağustos 18, 2010 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

20 yorum

Yaşlandıkça güzelleşiyor mu bilmem bu güççük hanfendü:))
Paçoz'a da mı oruç tutturuyorsun yoksa, ezanı duyunca hazırola geçtiğine göre:)))

18 Ağustos 2010 23:09

Aynen sahibi gibi :))
Aslında onun yaşındaki köpekler tek öğün, o da akşam, büyük bir çanak dolusu kuru mama yer. Bizimki benim her masaya oturuşumda yanımda biter.
Allah ne verdiyse. Artı kuru mama yer.Veterineri çok kızıyor. Belki Ramazan vesile olur da bir düzene gireriz.

18 Ağustos 2010 23:17

Harika bu paçoz! yoksa fotojenik mi:))
sevesim geliyor herseferinde fotolarını gördükce.
Oh kendine serin bir yerde bulmuş, iş güç de yok zaten.

19 Ağustos 2010 00:36

Sevimli diyelim Nur' cum. Tabii bana dünya güzeli kuzgunum.
Aslında sıcaklar en çok onu yoruyor.
İnsan yaşı karşılığı yetmişe yaklaştı.

19 Ağustos 2010 00:44

Yakışıklıymış paçoz :))

19 Ağustos 2010 00:57

Teşekkürler Sis, ama o bir hanfendü:))

19 Ağustos 2010 01:10

Bir dahaki Ramazan sendeyim:)
Artik nasil bir iftar sofrasi hazirliyorsan?
Pacozu bile yerineden ziplattigina göre:)

19 Ağustos 2010 01:22

Çok akıllı o çooooookkk...

Sıkı sıkı sarılasım geldi valla:)

Sevgiler

19 Ağustos 2010 01:32

Böyle sıcaklarda benim kayıp oğluşum Lakide kapı girişinde yatardı :( bizde akşamları ona kuru mama verirdik yoğurtla karıştırırdım ben.. içi ferahlasın diye..Paçozu öpüyom yine ben şu sıcaklara rağmen...

19 Ağustos 2010 01:43

Süntercim buyur gel çok memnun olurum ama emin ol benimle ilgisi yok. Tamamen onun arsızlığı. Ezana şartladı kendini. "Bu adamcağız seslenince herkes yemek yiyor" deyip zıplıyor.

19 Ağustos 2010 02:04

Sağol Newbahar' cım. Köpek sahipleri beni anlarlar. Birazcık anne gibiyiz.Evladımızı seveni bir başka severiz.
Benden de sana sevgiler...

19 Ağustos 2010 02:07

Belki de mutlu mesut bir başka kapıda yatıyordur Şenizcim. Belli mi olur. Biz de seni öpüyoruz cenım...

19 Ağustos 2010 02:09

Çok tatlı Asuman abla. Bir gün bizde görmek isteriz hem seni, hem Paçozu. Küçük hanım bayılacaktır. Akıllı şey yemek vaktini biliyor :)...

19 Ağustos 2010 09:30

Kardeşimde de çakır var, bir husky ama ezanda başlıyor ulumaya :)
Paçoz da süper isim :)

20 Ağustos 2010 05:10

İlknurcum, biz de sizlerle görüşmeyi çok isteriz. Buradaki bütün çocuklar gibi Balküpü de paçozu sevecektir eminim.

20 Ağustos 2010 12:13

Sena çeyiz,
Köpekler Çoğunlukla ezanda ulurlar.
En çok da sabah ezanında. Husky de çok güzel bir cins.
Sevgiler...

20 Ağustos 2010 12:17

ASUMANCIĞIM DOXY'İM AKLIMA GELDİ.YIL 2001 VE İSTANBUL YİNE BÖYLE KAYNIYOR VE NEFES ALINMIYOR.SAAT 23.00 VE DOXY ANTREYE UZANMIŞ KISIK KISIK NEFES ALIYOR. HEMEN VETERİNERE GÖTÜRDÜM. SICAKTAN BUNALMIŞ.BİR GÜZEL YIKADILAR VE TIRAŞ ETTİLER, KENDİNE GELDİ.AMA ÇOK KORKMUŞTUM.
İKİNİZİ DE SEVGİYLE KUCAKLIYORUM.KENDİNİZE DİKKAT EDİN.

20 Ağustos 2010 19:26

Ara ara ben de yıkıyorum Zühre' cim.
Onun için hiç kolay değil. 10 yaşında üstelik.
Sen Doxy' n den böyle ara sıra bahsedince benim içim de korkuyla doluyor. Çok zor olmalı. Düşüncesi bile korkutuyor. Bir yandan da alıştırmaya çalışıyorum kendimi.

20 Ağustos 2010 21:51

ASUMANCIĞIM DOXY SÜREKLİ DİLİMDE VE GÖNLÜMDE.ONUNLA YAŞADIKLARIM ÇOK GÜZELDİ.ZOR OLDU GERÇEKTEN, AMA...BİRLİKTE GEÇİRDİĞİNİZ HER ANIN KEYFİNİ ÇIKARIN HİÇ DÜŞÜNMEDEN VE HİÇ KORKMADAN. O TATLI BURNUNDAN ÖPÜVER BENİM İÇİN PAÇOZUN.

20 Ağustos 2010 23:29

Çok haklısın canım. Henüz birlikteyken. Değiştiremeyeceğimiz şeyler için üzülmenin anlamı yok.Seni üzmemişimdir umarım.
Sevgiler...

21 Ağustos 2010 00:13

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin