Tatil dönüşü  

Posted by Asuman Yelen in , ,


Döndüm...

Keyifli, yorgun ve maalesef biraz daha semirmiş olarak tekrar evimdeyim.

Dostlarla tatilden sonra beni seven ve bekleyenlerin yanına dönmek çok güzel.

Biraz evimle meşgul olup biraz da Paçoz' umun gönlünü aldıktan sonra tatil resimlerimle siz

dostlarımla en kısa zamanda birlikteyim.

Ben yokken beni arayıp doğum günümü kutlayan Kamikaze, Ebruli Günce, Çoban Yıldızı ve Sünter' e, bu

arada ablasını rüyasında görüp merak ederek hatırını soran İlknur kardeşime çok teşekkür

ediyorum.

Görüşmek üzere...

This entry was posted on 17.07.2010 at Cumartesi, Temmuz 17, 2010 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

10 yorum

Tatil dönüşleri hem güzel,hem hüzünlüdür.
Sevindim güzel bir tatilden sonra aramıza dönmenize...

17 Temmuz 2010 21:46

Hoşgeldin canım ya...
Çok mu kaldın ne, özledik valla. Tatilinin iyi geçmesine çok sevindim, Allah içine sindirsin. Bekliyoruz detaylı yazıları, fotoları. Çook öptüm, sevgiler...

17 Temmuz 2010 21:53

Buna bir de kocaman bir yorgunluk ilave edebiliriz Ebruli günce. Bir de küskün kızgın tam 1 saat havlayan şikayetçi bir köpek eklenince...

17 Temmuz 2010 22:05

Leylak' cım son yılların en uzun tatilini yaptım diyebilirim. Epey de yer gezdim. Ama buraları, başta seninkiler olmak üzere dostların yazılarını okumayı özlemişim. Yavaş yavaş gerilere doğru bakmaya çalışıyorum. Ben de seni öptüm arkadaşım. Sevgiler...

17 Temmuz 2010 22:14

Hoşgeldin Asuman abla,

Çok uzun sürdü sanki bu tatil özledik...

19 Temmuz 2010 09:50

Sağol İlknur' cum.
Ben de şaşırdım. Bir hafta diye gittim. On günü buldu. Ben de sizleri özledim.

19 Temmuz 2010 10:03

Hiiiiiiiiii Asumancığım Bu güzellikte ne !!! Nasıl yaramış tatil sana, kocaman bir MAŞALLAH!
Gerçekten özledim seni ve yazılarını.Tatil anılarını sabırsızlıkla bekliyorum.
Kocaman öptüm !

19 Temmuz 2010 12:21

Zühre' cim sağol. O senin güzelliğin.
Fiziken değil ama ruhsal açıdan çok yaradı diyebilirim. Huzurlu döndüm çok şükür.
Ben de sizleri özledim. Şükür kavuşturana.
Sevgiler canım...

19 Temmuz 2010 13:52

Hoşgeldin Asuman'cım, uzun süren tatil anıların da uzun olur inşaallah sevgilerimle.

19 Temmuz 2010 17:16

Teşekkürler Sufi,
Can dostlarımla birlikteydim. Güzel anılarla döndüm. Dost yanında olunca zaman ve mekan önemli olmuyor bilirsin sen de. Sevgi ile solunan temiz hava tazeliyor insanı.
Benden de sana sevgiler...

19 Temmuz 2010 17:44

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin