Bir geziden kalanlar  

Posted by Asuman Yelen in , ,

Bu tatilimde misafirperverliği ve dostluğuyla beni son derece mutlu biraz da mahçup eden, bu blogda kendisinden sıkça söz ettiğim (dantel muhabbetler) 35 yıllık kadim dostumun evinde konakladım. Başka dostlarla da buluştuk. Bol gezmeli, sohbetli, ve maalesef iştahlı günler geçirdik. Kendisine buradan bir kez daha teşekkür ediyorum.



Kaldığım evin önü











Terastan ve balkondan manzara







Assos yolunda bir çay bahçesinde












Assos














Behramkale

















Bozcaada
















Gemiden












Edremit














Akçay











Ve son gece Güre






















Ve biraz hüzün
Yalnız ve mahzun






This entry was posted on 19.07.2010 at Pazartesi, Temmuz 19, 2010 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

17 yorum

aman da ne güzel yerlere gitmiş Asucum, Allah içine sindirsin, senin adına sevindim. o gazete okuyan tokalı şıllığa da bayıldım, saçaklı:))
Sefaaaan olsun arkadaşım...

19 Temmuz 2010 21:24

Dostluğunuz, keyfiniz, muhabbetiniz daim olsun...

Karelerin hepsi birbirinden güzel. Bayıldım.
Güzel yerler, sevdiklerinizle muhabbetle bir başka güzel. Ne hoş bir tatil...

19 Temmuz 2010 22:01

hoşgeldiniz Asuman hanım, birbirinden güzel karelerle tatilniziin güzelliği yansıdı buralara :) sevgiler..

19 Temmuz 2010 22:07

Sağol Leylak' çım.
Gençken 1 ay izni tepe tepe değerlendirirdik. Şimdi 1 hafta 10 güne uzadı diye seviniyoruz. Allah sağlık versin buna da şükür canım.
Allah hepimizin içine sindirsin.

19 Temmuz 2010 22:26

İlknur' cum, sağol canım. Dostlarla birlikte olmanın keyfi bambaşka gerçekten. Umarım senin de dostlukların benimkiler kadar uzun ve sağlam olur.

19 Temmuz 2010 22:29

Nilay, çok teşekkür ederim.
Senin kadar açılamadığım kesin ama, yolculuk ve değişiklik ara sıra çok iyi geliyor insana...

19 Temmuz 2010 22:33

Hoşgeldin Asu teyzee. Ben de ben gezdim hahayt de hava atıyodum ta ki bu yazıyı görene kadar :) benimkisi işin biraz tabiri caizse amelelik kısmıydı. koş oraya koş buraya :)

20 Temmuz 2010 08:31

Asummm hosgeldin:))
Hem gelisinle sevindirdin hemde memleketimden kareler koyup beni mest ettin canim.
Fotograflari görünce tatili uzatmanin nedeni anlasildi. Kopamadin oralardan tabii:)
Özelliklede bu güzellikler sevilen bir dostla birlikte paylasiliyorsa.
Öpüyrum seni canim.

20 Temmuz 2010 12:10

Fulicim, daha o kadar gençsin ki. Önünde daha nice güzel tatiller ve geziler olacak eminim.Yeter ki iste.

Sevgiyle öpüyorum seni...

20 Temmuz 2010 17:17

Süntercim evet canım, bu sefer gidemediklerimin acısını çıkardım.
Sizin oralara da uğradım doğru. Sağolsun arkadaşlar arabalarıyla gezdirdiler. Dinlendire dinlendire kaleye bile çıkardılar. Bir karga tulumba taşımadıkları kaldı.
Çok teşekkür ederim uğradığın için. Ben de endişelenmele başlamıştım.
Ben de seni öpüyorum canım...

20 Temmuz 2010 17:25

Harikasınız.. Hepsi gittiğim gezdiğim yerler ama sizin neşeli fotoğraflarınızla daha bir güzel geldi gözüme, hele ki keyifli dostluğunuzla daha bir şenlenmiş, özledim oraları:) Sevgiler...

23 Temmuz 2010 10:19

Teşekkürler
Sizde böyle bir duygu uyandırdığıma sevindim. Çok haklısınız. Anahtar kelime "dostluk."
Benden de size sevgiler...

23 Temmuz 2010 10:57

Assos Behramkale Bozcaada...Gezmek için ne güzel yerler.Akın akın Bodruma gidenlere kapak olsun bence :)

24 Temmuz 2010 01:50

Bodrum, Marmaris, Kuşadası benim gençliğimde tam da benim sevdiğim gibiydi. İyi ki zamanında gitmişim.
Artık fazla gürültüye gelemiyorum Sishyphos. Assos' a vce Bozcaada' ya ilk defa gittim. İmkanım olsa Güre' ye yerleşmek isterim. Bir köy evine.

24 Temmuz 2010 02:50

Ben Assosu ilk 1991 yılında keşfetmiştim. 2000 yılında artık herkes keşfetmiş olduğu için gitmeyi bıraktım. Güzel yerdir ama çok daha güzeldi sakinken.

25 Temmuz 2010 23:43

Asuman hanım imrenilesi bir gezi olmuş. Sizin adınıza çok mutlu oldum. Tek kelimeyle harika. Böylesi dostlar herkesin başına, içinde bizim de.Keşke cebinize bizi de koyup götürseydiniz.(şaka):)
Sevgiler.

26 Temmuz 2010 10:06

Ramazan Bey, gerçekten hoş bir geziydi. Biraz yorucu oldu gerçi ama dostlarla olmak güzeldi. Bunu ihmal etmeyip ara ara yapmamız gerekli. Tabii bu dediğim sizin için de geçerli. Darısı başınıza diyelim :))

26 Temmuz 2010 12:11

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin