Yaktın Beni Sis...  

Posted by Asuman Yelen


Video yine Kağan için...
.

Vukuatları saymakla bitmez:
.
Kaybolan çoraplar

Ok gibi fırlayıp döktüğü 1 fincan kahve ve bir bardak çay.

Kaşla göz arasında devrilen dehşet içinde izlediğim çamaşır askılığı.

(Bir pantalon paçasına dişlerini takıp çektiği için. Ve nasıl altında kalmadı)

Saksılarının içine oturduğu için kırılıp dökülen domates ve biber fideleri.

(Kapalı balkonda yetiştirmeğe çalıştığım)

Pimapenleri yapıştırmak için kullanılan silikonların oynanmak üzere

dişleriyle uzun şeritler halinde söktüğü 2 metreyi aşkın parçaları.

 Fıss sesine sinirlenip  koşup kafa attığı,  biraz önce bardağımda köpürttüğüm

D vitaminli suyumun yatağımda oluşturduğu küçük göl.

Her an ayaklarıma sarılan dört kol. Kollarımda küçük diş darbeleri.

Ve saniyeler içinde odadan odaya antreden koridora koştuğu ve nereden

karşıma çıkacağı belli olmadığı için yüreğime yerleşen, üzerine basma korkusu...

Düşünsem bir bu kadar daha çıkar...

















Ama ben onu her gün biraz daha fazla seviyorum desem???

Hem de öyle böyle değil. Deli gibi seviyorum...

Sağolasın Sis..



This entry was posted on 28.04.2013 at Pazar, Nisan 28, 2013 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

8 yorum

kediyle yaşamak hiç sonu olmayan bir maceradır :))
Hep seveceksin biliyorum ama bir gün tahammülün kalmazsa çare benim biliyorsun.

bense bu saate kadar evdeki öksüzü yavrusu zanneden kısırlaşmış anneyle cebelleşiyorum. yalıyor kokluyor sonra bu benim yavrum değil diyip ısırıyor.ayrı yere alıyorum yine aklına düşüyor.
amaaannn sabahlar olmasın tdındayız resmen...

28 Nisan 2013 03:00

Tahammülün kalmazsa ne demek. Ona deli oluyorum. Paçoz' un ilk 6 ayı tahammülümü zorlamıştı ama benim acemiliğimdendi. Zaten tuvalet alışkanlığı var. Söz dinliyor. Sadece çok fazla enerjik ki bu da onu sevmemizin nedeni. Emin ol, markete gidince bile özlüyorum.

Asıl işi zor olan sensin. Farklı kediler, karışık ilişkiler:) Kolaylıklar ve iyi geceler diliyorum...

28 Nisan 2013 03:19

dünya üzerinde hiçbi şey yavru kedi ve köpek enerjisiyle boy ölçüşemez! :) bizim de koko'nun ilk 8-9 ayı feciydi, sabretmeyi öğrendim resmen.

yıllaaar önce bi kedim vardı, oda kapılarının ve dolapların üzerine yerleşip gelen geçenin kafasına atlardı :)

büyüdükçe sakinleşiyorlar, sonra insan bebekliklerini özlüyor değil mi?

29 Nisan 2013 12:43

Son cümle içime biraz su serpti.
Yaramazlığı çok sevimli Fermina daza ama, öyle şeyler yapıyor ki ürperiyorum. Biraz önce duvarda hayli yüksekteki dartın saplı oklarından birini zıplayıp ağzına aldı ve yemeğe kalkmadan yetiştiğim için şanslıyım.
Ve evet hep böyle minicik kalsalar...

29 Nisan 2013 15:27

Büyüdükçe sakinleşiyorlar gerçekten. Özellikle erkek kediler 1 yaşında kısırlaştıktan sonra tümüyle kişilik değişimi yaşıyorlar. Duman sanırım şimdilerde 7 yaşına yakın,genelde delice koşturmaz ama muzurluk yaratmak kediye özgü bir şey,illa bir şey yapar bir gün.

Pazar sabahı yaşanan mesela.sabah kalkmışım oğlumu dersaneye yollamış,ardından evimi süpürmüşüm temizlemişim. Evde öksüz de var,tüm su ve mama kapları yıkanmış tazelenmiş.Kum kapları temizlenmiş kum yenilenmiş. Büyüklerin kullandığı kum kabı kullanmadığımız ardiye şeklindeki bir küçük WC de durur. Kapısının önünden geçerken bir gördüm ki "kumumuz temizlendi hadi dağıtalım" düsturuyla ( ki bu tüm kedilerde genetik bir şey sanırım) o kumun yarısı kabın dışına atılmış. Sonra yatak odama bir baktım ki meğer kumu dökmekle kalmamış,içinde oynamış sonra da oyuna benim yatağımın üzerinde devam etmişler.yavru değil bunu yapanlar bu arada :)

yavru kedi eğitimiyle ilgili bazı püf noktalar var. yazayım ben onları bloga. her ne kadar sen uygulamıyacaksın bilsem de Pupayı çok şımartacaksın bilsem de ben görevimi yapayım :))

30 Nisan 2013 01:46

Canım benim korkum ters bi şey yapıp kendine zarar vermesi. Yoksa gece uykumdan burnum ısırılarak uyandırılmam hiç önemli değil :)))
Onu nelerden koruyacağımı şaşırdım.
Yemesi içmesi tuvalet meselesi (sağol galiba sen de kapalı tuvalete alıştırmışsın) koltukları tırmalamıyor o işi tırmanıcıda yapıyor hepsi tamam. Ama bir anda fırlayıp bodoslama gittiği her yere peşinden koşup muzur bi durum var mı diye bakıyorum.
Sırf bu nedenlerden senin disiplin konusundaki tüyolarını merakla bekliyorum. Yoksa başına bir şey gelecek sanki.
Son olarak başta ben ve tüm görenler ona bayılıyor. Şeytan tüylü bi velet benim oğlum.
Onu bana verdiğin için sana teşekkür etmiş miydim???

30 Nisan 2013 10:18

Yorumları okudum cidden güzel bir şey sanırım kedi ile yaşam...Bloğunuzu ve paylaşımlarınızı çok beğendim, severek takip edeceğim ....Sevgilerimle.Chfashiontrend.

6 Mayıs 2013 00:10

Çok teşekkürler,
Güzel haftalar...

6 Mayıs 2013 00:50

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin