Yeni Yoldaşım  

Posted by Asuman Yelen

Bu ilk gecemiz. Her ikimizin de keyfi yerinde. Ben onu sevdim. Onun da beni
 sevdiğini hissettim. Her fırsatta sırtıma (otururken) ve kucağıma atlıyor.
Birlikte hep güzel şeyler yaşarız inşallah.

















Sis ve Kaan. Bu videolar sizin için. Can abimiz çekti.
                                                                                                                                                                                 











Aslında Can gelmeden önce ben uzun uzun oynarken, koşarken, yemek yerken,
su içerken, tırmanırken çekmiştim. Ama sanırım çok uzun olduğundan
yükleyemedim. Şu an ben bu postu hazırlarken bir kucağımda bir sırtımda. Çok hoş.
                                                                                                                                                                                        


















This entry was posted on 22.04.2013 at Pazartesi, Nisan 22, 2013 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

16 yorum

Off akşam yaşadığımı anlatsam sanırım sadece sen anlarsın.
--ayy tühh uyku saatlerini düzenlemeye çalıştığımı söylemeyi unuttum.
--(iç ses) ya bırak sakın arama,ne güvensiz ne pinpir kadın dedirtme kendine.
--ya ama arayıp söylesem bence.erken uyuturlarsa sabahın 5 inde uyancak şimdi velet
--(iç ses) bahane yaratmaya çalışma.bırak kendileri bulsun yollarını.

daha da yazarım da işte meali böyle olan bir arayayım aramayayım çatışması yaşadım.bu arada kulakların epeyce çınlamıştır,eşim eve girdi gece 12 den sonra,ben hala yemek yapıyordum ,seslendim gel gel sana Asu'mu anlatcam diye.
Bu arada ben bir şeyi düşünmemek istiyorsam kendimi ev işine vururum, bir yemek yapmaya girişmişim ki yarın 15 kişilik ziyafet sofrası kurabilirim,o derece yani.

Canım Asu'm;
senin ilk blogunla tanıştığımdan kısa süre sonra ruhunun güzelliğini fark etmiştim. Bugün iyi ki tanıdım,iyi ki tanıştım diyorum. Ruhu güzel kendi başka güzel kadın, ellerimle doğurttuğum bebek umarım ikinize de uğurlu gelecek ( iç ses hiç şüphem yok diyor) ve çok mutlu olacaksınız.

22 Nisan 2013 02:09

ya bi de vallahi bu uyku düzenleme olayını anlatmayı unuttum gündüz sana. eğer erken uyursa 4-5 saat katıksız uyuyup sonra nerde benim oyunum şeklinde at koşturmaya başlıyor. o yüzden ben gece 12-1 e kadar ortada ve oyun oynayabileceği şekilde tutup sonra odasına sepetine koyuyordum.
umarım uykusuz bırakmaz seni bu gece...

öpüyorum ikinizi de .

22 Nisan 2013 02:13

Önce biraz ayrıldıktan sonraki fasıldan bahsedeyim. Seninki kollar parmaklıktan dışarıda mıyk mıyk "gardiyaaan yazıktır etme beni ziyaaan" şeklinde birkaç yakarıştan sonra sıkıldı oturdu. Biz de sürücüyle koyu bir kedi sohbetine daldık.
Eve girince biraz (3-5 saniye kadar) uzunca bir süre tereddüt ettikten sonra bi kaptırdı kendini 130 metre kare evin her köşesine garip deparlar atmaya başladı. Rayegân serinkanlı kısa komutlarla beni uyarıyor. Klozet kapağına dikkat. Açık cam var mı. Prizler ve kordonlara dikkat. şeklinde. Ben şaşkın dediklerini yaparken peşinden bi seğirtiyorum yok. Ya aralık bi çekmecenin içinde ya kapısı açık gardroba girmiş. En büyük korkum da üzerine basmak. Neyse kurdele, oyuncak derken odasına götürdük. Her şeye dokundu. Kumunu kokladı. Yatağına bi çıktı bi girdi. Tırmanıcının kulübesine biraz oturdu. Ondan sonra da tek yaptığı beni takip etmek. Aniden alışıverdik birbirimize. Şu an hâlâ uyanık ve hâlâ oynuyor. Cin gibi.

Ve Sis' cim bu güne gelirsek...
Hiç merak dahi etmeden acaba ısınabilir miyim, ya hayal kırıklığına uğrarsam gibi endişelere kapılmadan geldim Kadıköy' e. Nedenini bilmiyorum. Ama emindim sanki. (Ayh yine sırtıma atladı)
Beni şaşırtmadığın için sana çok teşekkür ederim. Gerçekten çok güzeldi seninle birlikte olmak,sohbet etmek. Umarım hep sürer dostluğumuz.

Ellerinle getirip yaşamıma kattığın bu sırtımdaki güzellik için de ayrıca ve yüzlerce kere teşekkür ediyorum. Eminim onunla da her şey çok güzel olacak :)

Sana yakışıklı oğlunla, eşinle yuvanda sonsuz mutluluk diliyorum.
Hep sevgiyle kalalım...

22 Nisan 2013 03:32

ay allahım o kadar güzel ki! adı ne peki çocuğun?

videoları da seyrettim, nasıl oyuncu, enerji bombası :) çok akıllı bakıyor, maşallah.

size mutluluklar ve kucak kucağa güzel günler diliyorum :)

22 Nisan 2013 11:15

Ama ben bu buluşmayı kıskandım (önce fesatlığımı yapayım) :) Şaka şaka.
Asucum çok sevindim senin adına, hele de kaynaşmışınız ki bu daha güzel.
Hayırlı olsun, keyifli olsun, ne diyeyim daha ne isterseniz o olsun :)

22 Nisan 2013 11:58
Bu yorum yazar tarafından silindi.
22 Nisan 2013 12:05

Fermina daza, çok teşekkür ederim hoş dilekler için.
Görüldüğü gibi bir enerji topu girdi hayatıma. Üstümdeki mezellet tozu ilk günden uçtu gitti :)
Adını biraz inceledikten sonra koyacağım.
Sevgiler...

22 Nisan 2013 12:14

Çok sağol Leylak' cım. Gerçekten bu kez çabuk kaynaştık. Sis' in katkısı çok çünkü onu çok güzel eğitmiş sağolsun.
Bana çok iyi geldi. Bir patili gerçekten gerekliymiş yaşantımda :)

22 Nisan 2013 12:17

A...ne şirin bir kediymiş bu böyle:)hayırlı olsun..o'nunla güzel dostlukların ve hikayelerin yoldaşlığını kuracağınızı düşünüyor keyifli günler diliyorum Asuman hanım..Sevgilerimle..

22 Nisan 2013 14:19

Çok teşekkür ederim Esin' cim. Ben de bu yeni birlikteliğin bana iyi geleceğine inanıyorum.
Güzel haftalar...

22 Nisan 2013 14:36

Asuman'cığım yeni arkadaşınla sana mutluluklar diliyorum.

22 Nisan 2013 18:02

asuman hanım;sizi sis'in blogundan tanıyorum ve sanırım sizde ara sıra benim oradaki korsan gönderilerime cevaplar veriyorsunuz :)ben de bu kedilerin daha anne karnında olmalarından itibaren tüm hikayelerine bire bir şahit olduğumdan dolayı ve hasta bir kedisever olarak o kadar mutlu oldum ki resimleri ve videoları izlerken...valla ne diyim? başta sis şekom olmak üzere hepinizden allah razı olsun,evinize şans kısmet bereket getirsin.sevgiler :)

22 Nisan 2013 23:02

Su, tabii sizi tanıyorum. Hoşgeldiniz bloguma. Benim bir kediyle bire bir yaşama serüvenim yeni başlıyor. Çok güzel başladık.
Sağolsun Sis adeta benim için eğitmiş.
Allah tüm hayvan severlerden razı olsun ama ilâve edelim Allah yaşamımıza giren tüm hayvanlardan da razı olsun. Yaşamımıza kattıkları sevgi, mutluluk ve insana dair bize öğrettikleri için:)
Sevgiler...

22 Nisan 2013 23:18

Mihriban' cım, çok çok teşekkür ederim. Umarım bununla da Paçoz' umla olduğum kadar mutlu olurum.

22 Nisan 2013 23:20
Koray  

Teyzecim çok tatlıymış geleyim de ilk fırsatta göreyim şu afacanı :)
Yeni başlayan kedili günlerin hayırlı olsun :)
öptüm çok selam
Koray

28 Nisan 2013 21:10

Gel de gör.Çoook tatlı. Çoook afacan.
Bayılacaksın.
İkinizi de öptüm...

28 Nisan 2013 21:33

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin