Mersin,Adana, Tarsus  

Posted by Asuman Yelen


 MERSİN










 Sahil














Hurmalar







Meşhur Mersin Parkının girişi.





 Rayuş' umun ilkokulu.











 Bir kafeden .















Mersin Forum Çarşısı

Dış mekânda yağmur altında.












Mersin Hatay Restoran






 Serindere















Çok güzel bir ortam.

Çiçekler, tavuklar,hindiler












Balıklar






Ördekler








Enfes manzara ve huzur






Tüm şehri saran miss gibi






 Portakal çiçklerinin kokusu















Bu enfes yaratik



















Ve şahane dostluk...



















Harika bir kahve ve neredeyse unuttuğum

gül yapraklarının doğal kokusu.













Keyif.












ADANA











Şehir turu


















Araba giderken


















Işıkta durmuşken















Taş köprüden















Taş köprüden.












Romantik
















Hacı Ömer Sabancı' nın yaptırdığı camii.























 Enfes manzarasıyla Onbaşılar Restoran...




















Ve bir başka gün altmışlı yıllardan bir dostun (tanıdığımda 2-3 yaşındaydı, ablası arkadaşımdı)
İncirlik Airbase Adana' daki şirin evinde...




BİRAZ DA TARSUS












Beni kardeşleri gibi ağırlayan dostlara sonsuz teşekkürler...

This entry was posted on 19.04.2013 at Cuma, Nisan 19, 2013 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

24 yorum

Merhaba,
Yurdumuz güzel, fotoğraflarınız güzel, fotoğrafları paylaşmanız daha güzel.
Paylaşımınız için teşekkürler.
Hayırlı günler dileğiyle.

19 Nisan 2013 08:46

Ne hoş bir gezi olmuş Asumancım. Lise arkadaşım vardı Tarsuslu şimdi de Mersin'de yaşıyor. Senelerdir gel der,bir türlü kısmet olmadı...

19 Nisan 2013 10:46

Sabahattin Bey,
Gerçekten çok güzel bir yurda sahibiz. Kokusuyla, dokusuyla.
Tüm bu güzelliklerin güzel kalmasını dileyerek dolaştım.
Çok teşekkür ederim uğradığınız için.
Saygılar...

19 Nisan 2013 10:47

İlk fırsatta git Lale' cim.Pişman olmazsın emin ol. Ama Portakal çiçekleri solmadan.Mart-Nisan gibi:)

19 Nisan 2013 11:07


Yıllardır gidemediğim memleketime götürdün beni.Ne çok özlemişim. Portakal çiçeklerinin kokusu geldi buraya kadar.
İncirlik'teki fotoğrafınızda kedinin size bakışını da bayıldım:))
Ne iyi etmiş de gitmiş, dostlarınla olmuş, gezmişsin.

Sıra çanakkale'de di mi ..? :))

Sevgiler

19 Nisan 2013 11:17

Ne iyi etmişsiniz bu güzel seyahate çıkmakla Asuman Hanım..Gezdiğiniz yerlerin seyrine ve sizin güzel dostluklarınızın, yüzünüze yansıyan ve gözlerinizde parıldıyan ışıltısına hayran kaldım...

Güzel yurdumuzun doğası da, insanı da, duygudaşlığı da bir başka güzel..Yine bir gün inanıyorum ki hepbirlikte cocuklar gibi şen olacağız!..Hepimizin tek temennisi budur!.Daim olsun özgürce dolaşabildiğimiz vatan topraklarımız!..

Kıyısına kadar gidebildiğim Mersin'e, Adana'ya doğru uzandım yeniden anılarımda!.Özlem dağıttım ben de her bir kare fotoğrafa bakarken ve size sevgiyle sarıldım Asuman Hanım..Hoşgeldiniz yeniden..sevgilerimle...

19 Nisan 2013 11:25

Çınar' cım, özellikle Tarsus'ta (yanlış hatırlamıyorsam oralıydın)
seni düşündüm. Bazı postların gözümün önüme geldi. Ne güzel yerler. Portakal çiçeği kokusu beni de çocukluğuma götürdü.

Çanakkale' ye gelince, keyif ve heyecanla bekliyorum :)
Sevgiyle...

19 Nisan 2013 12:12

Gerçekten çok mutlu etti bu seyahat
beni Esin' cim. Bu sefer hepimiz baktığımız yere daha anlamlı, biraz korkuyla baktık. Hızla yok ediliyor tüm güzellikler.
Temennilerine umutla katılıyor ve her
şeyin gönlümüzce olmasını diliyorum.
Çok teşekkür ederim duygu dolu yorumun için. Ben de sana sevgilerimi yolluyorum :)

19 Nisan 2013 12:23

Benim de çok sevdiğim yerlerde geçmişinin izlerinin olmasına sevindim can dostum.Harika yerler oraları ,keyifli anların hep olsun dilerim.Sevindim güzellikler arsında güzel arkadaşımı görmekten.Mersin'de büyük kızım iki yıl öğrenci olarak kaldı ;ben de yaşamış oldum o güzel şehirde,ayrılmasına gönlüm hiç razı olmadı ama o İstanbul 'u seçti.Gelecek sonbaharda bir dernek buluşmamız olacak Mersin'de şimdiden heyecanlanıyorum.O tarihlerde sen yine orada olabilsen ne sevinirim.Selam ve sevgiler

19 Nisan 2013 13:58

Çok güzel fotolar. Mersin Tırtar'da bizim bankanın kampı vardı. Çok güzel anılarımızı barındırırdı koynunda.

19 Nisan 2013 18:25

Yaşadığımız şehir, eşimin memleketi Mersin fotoğraflarına daldım gittim,
dakikalarca bakıyorum. Çok güzel kareler, ellerinize sağlık. Ancak bir
daha geldiğinizde acı bir kahvemizi içerseniz bizi mutlu kılarsınız.

Çok güzel bir hafta sonu dileklerimle sevgiler...

19 Nisan 2013 18:30

Mersin' e ilki Rayuşun doğduğu yıl, ikincisi benim orta bir ve orta iki öğrenciliğim esnasında iki kez bulunduk. Babamın memuriyeti dolayısıyla. Babamın vefatıyla da İstanbul' a döndük. Bu ziyaretin bir hoşluğu a onun kabrini ziyaret edebilmem oldu.
Umarım buluşabiliriz oralarda can dostum. Çok teşekkürler. Sevgiler...

19 Nisan 2013 20:02

Ne güzel Mihriban' cım. Senin de anıların varmış o güzelliklerde. Sana tavsiyem ilk fırsatta her fırsatta kap eşini git :))

19 Nisan 2013 20:08

Mehmet Bey, çok ani bir kararla kısıtlı bir zaman için gittim.
Çok teşekkür ederim nazik davetiniz için. Belki bir dahaki sefere sizinle ve eşinizle tanışmak kısmet olur.
Sevgiyle kalın....

19 Nisan 2013 20:14

Güzel manzaralar ve huzur,
güzel dost gülümsemeler,
mutluluğun gözlerde yansıması.
sizi böyle mutlu görmek bizi de mutlu etti.
Bolu tarafına geziye çıkarsanız bir mail atın Asuman hanımcım....
Sevgiler.

19 Nisan 2013 23:20

Dostlar güzel, ortam güzel olunca mutlu olmamak mümkün değil Sevginin Ruhu:) Çok teşekkür ederim mutluluğumla mutlu olduğunuz için.
Ve güzel davetiniz için. Umarım bir gün o da olur.
Sevgiler...

19 Nisan 2013 23:29

Ne güzel gezmişsin :)) Ee seni bekleyen haydut için enerji toplaman lazımdı bence de :)

20 Nisan 2013 02:56

Ben de onu yaptım zaten. Bak şimdi heyecanlandım. Bu kez her şeyi hazır bekliyorum. Yüreğim dahil. Şaşkınlık yok. Bocalamak yok. Alışana kadar yakın seyahatler iptal.
Pazar'a...
Yarın ayrıntılar için arayacağım ve çook çok öptüm.

20 Nisan 2013 03:53

Sevgili Asuman hanım, harika fotograflar, gecen yılki Adana tatilimizi hatırladım. Tarsus daki şelaleleri bizde cok sevmiştik. Bu yaz tekrar gidicez i sallah. Sevgiler.

20 Nisan 2013 20:28

Çok güzeldi gerçekten.Hem beğendim hem de huzur duydum orada. Bir yandan su sesi, bir yanda hayvan sesleri, pottakal çiçeklerinim kokusu, yeşilin tonları bir de lezzet, bir de iştah.Tekrar gitmeyi ben de isterdim doğrusu:)
Sevgi ve selamlar...

20 Nisan 2013 20:39

Çok güzel bir şehirdir Mersin. fotoğraflar harika. dostlarla daha da güzel geçmişti her eşy eminim.
Sevgiyle kalın Asuman Hanım ...

21 Nisan 2013 21:36

Şehirler, dostluklar güzel olunca resimler de ayak uydurmak zorunda kalıyorlar Özlem' cim:)
Sana, bana ve hepinize güzel bir hafta diliyorum.
Sevgiler...

21 Nisan 2013 23:06

Ne güzelmiş, keyfin yüzünden okunuyor...

24 Nisan 2013 20:21

Çok güzeldi gerçekten canım. Ve bana çok iyi geldi.

24 Nisan 2013 21:32

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin