İki Güzellik...  

Posted by Asuman Yelen




Ne güzel bir birliktelik...

Kimbilir kaçıncı izleyişim. Hangisine bakacağımı şaşırdım.

Birinin kızıma benzerliği ve tanıdık halleri, diğerinin çıngıraklı kahkahaları

ve mutluluğu.

Yüzlerce kez aynısını yaşadık. O aynı muzip yüz ifadesiyle beni ne

güldürdü ise aynısını ben yorulana ( o değil) ve yeter diyene kadar

tekrarlardı.

Sakin bir özlemle ve keyiflenerek daha çok kereler izleyeceğim. Eminim.

Paçoz da tatlı bir anı artık benim için...İçımi ısıtan...Yüzümü güldüren...

Tüm diğer gidenler gibi.

Yaşam devam ediyor. İnsana huzur veren  tatlı sıradanlığı ile.

Çok tuhaf...Gerçekten çok tuhaf...



This entry was posted on 15.02.2013 at Cuma, Şubat 15, 2013 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

16 yorum

Canım Asuman
Gerçekten de tuhaf, yaşadıklarımız sanki yaşanmamış gibi çok uzaklarda kalınca...Gidenlere rağmen dünya dönmeye devam ederken, biz de dönmeye devam ederken tuhaf...

Sevgimle

15 Şubat 2013 07:47

sabır diliyorum asuman'cım.
sevgiyle sarılıyorum sana...

15 Şubat 2013 09:40

Benim oğlum da kendisini yakalamamızı istediğinde ve heyecanlandığında aynen böyle davranır, çok güzeller...

15 Şubat 2013 11:31

Yaşam devam ediyor.yaşadığımız sürece daha ne güzelliklere tanıklık edecegiz. Sevgiler.

15 Şubat 2013 17:00

Gidenlerin ardından bize kalan anılarla yaşam devam ediyor. İyiki anılar var.

15 Şubat 2013 23:38

Lale' cim bu sefer asla yapamam diyoruz ama bir de bakıyoruz olmuş...

16 Şubat 2013 01:12

Asortik' cim çok teşekkür ederim.

16 Şubat 2013 01:13

Evet savgili Bahar, çok keyifli harikulade bir paylaşım gerçekten :)

16 Şubat 2013 01:15

Yaşam acı ve tatlı sürprizleriyle, şaşırtarak, devam ediyor Sevginin Ruhu. Sağlık olsun yeter...

16 Şubat 2013 01:19

Hem de ne güzel anılar. Gidişleriyle üzerken yaşattıklarıyla mutlu ediyorlar.

16 Şubat 2013 01:21

hayat devam ediyor..acısıyla, tatlısıyla ve geriye hoş bir sada kalıyor..köpeklerden (psikolojik sanırım!!!) irkilen ben bile, paçozu hep çok asil bulmuş ve uzaktan da olsa sevmiştim o'nu..ne diyelim! bu kadarmış demek ki!..

Sevgilerimle Asuman Hanım...

18 Şubat 2013 17:36

Evet Esin' cim. O da geçmişteki yerini aldı. Bana da tatlı tatlı yadetmek kaldı. "İşte hayat" diyelim.

Sevgiler...

18 Şubat 2013 23:40

Aşk-sevgi bu işte dedirtecek bir video.
Paçoz diğer meleklerle birlikteyken sence anılarını düşünüp veya görevini yerine getirdiğini hatırlayıp gülümseyerek wuff yapıyor mudur ?

19 Şubat 2013 05:27

İkimiz de çok sıkıntılar yaşadık. Umarım söylediğin gibidir Sis. Belki böyle hisserttiğim için huzura kavuştum.
Bu arada uğradığına sevindim. İnşallah daha iyisindir :))

19 Şubat 2013 12:07

Değerli yorumculara katılıyorum Asuman hanım, hayat bir şekilde devam ediyor. Köpek sevgisini iyi bilirim.
Belki daha küçük bir alternatif düşünülebilir?

Esen kalın.

20 Şubat 2013 16:43

Köpek sevgisini bilen biri olarak beni anladığınızdan eminim Mehmet Bey.

Ve galiba önerilerinize uyarak minik bir şey yeniden katacağım hayatıma :) Kedi cinsinden bu kez...

Sevgilerimle...

20 Şubat 2013 17:35

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin