Mutlu Bir Pazar' dan...  

Posted by Asuman Yelen in



İLK BAHAR ŞİİRİ

Bu sabah mutluluğa aç pencereni
Bir güzel arın dünkü kederinden
Bahar geldi bahar geldi güneşin doğduğu yerden
Çocuğum uzat ellerini

Şu güzelim bulut gözlü buzağıyı
Duy böyle koşturan sevinci
Dinle nasıl telaş telaş çarpıyor
Toprak ananın kalbi

Şöyle yanı başıma çimenlere uzan
Kulak ver gümbürtüsüne dünyanın
Baharın gençliğin ve aşkın
Türküsünü söyleyelim bir ağızdan

ATAOL BEHRAMOĞLU

This entry was posted on 25.03.2012 at Pazar, Mart 25, 2012 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

17 yorum

Insanin içini aydinlatan, baharin yazin mujdecisi tam da pazar gunune uygun bir paylasim olmus sevgili Asuman hanim. Opucuklerimi ve sevgilerimi gonderiyorum.

25 Mart 2012 13:34

İlâveten, benim ruh haletime de uygun Güngör' cüm.
Sabah tam da böyle bir Pazar gününe uyandım.
Benden de sana kucak dolusu sevgiler...

25 Mart 2012 14:10
Adsız  

Çok güzel şiir. Paylaştığın için sağolasın Asuman ablacım.Her sabahın böyle olsun.Yorumun için çok çok teşekkür ederim:) Resimlerini bekliyorum:)Harika bir hafta diliyorum.

26 Mart 2012 01:01

Cidden bahar geldi. Eve kapanıp mutfakta geçirdiğim( hala mutfaktayım,börek pişsin diye beklemekteyim) bir gün olsa bile; açık balkon kapısı ve pencereler, dışardan gelen sesler, kedinin eski evde her yaz başı bahçeyi unutmuş olması gibi bu evde de balkonu unutmuş olmasına tanık olmak( balkona çıktığında bi panikledi,rüzgara falan hıssladı,balkon demirine zıplayıp sonra aneyyy aneyyy ne işim var burda edasıyla kaçtı vs vs ) bahar geldiğini anlattı bugün bana. Gerçi bu haftamız yağmurluymuş yine.

26 Mart 2012 01:10

Şiiri ben de sevdim canım. Sanki tam benim bugünüm( daha doğrusu dünüm) için yazılmış gibiydi.:)
Sergi görünce dayanamadım. Bu arada bu yakınlarda benim bir arkadaşımın da sergisi var. Belki ben de yine başlarım ama sergi...artık bana uzak sanki...

26 Mart 2012 01:25

Martta bir sıcak yapar Nisan yine biraz yağmurlu hatta sağuk olur esas bahar Mayısta. Alıştık attık.

26 Mart 2012 01:27

Sabah niyetine okudum ve çok iyi geldi:)

26 Mart 2012 01:30

Çok güzel bir rüyadan uyandım. Herkesi mutlu gördüğüm. Sabah bulduğum ilk keyifli İlkbahar şiiri ile paylaşmak istedim.
İyi haftalar Nur' cum...

26 Mart 2012 02:03

Çektim bu şiiri içime,aldım başımı gidiyorum sayende...

26 Mart 2012 11:32

Oooooh Misssssss.....

26 Mart 2012 11:38
Adsız  

Asuman ablacım hele bir başla.Gerisi kendiliğinden gelir.Sergine gelmeyi o kadar isterdim ki.Olur belki bir gün:)Arkadaşının sergisi hayırlı olsun şimdiden.Resimleri uzun uzun izlemek ne kadar güzel bir duygu.Bende resim yeteneğimin olmasını isterdim.Sevgilerimle.

26 Mart 2012 17:40

Ne kadar sade ve yalın ifadelerle baharı yansıtmış şair dizelerinde!..bahar hafifçe göz kırparken güneşe hasret bedenlerimize ama en çok yüreklerimize ne iyi geldi Ataol Behramoğlu şiiri!..

teşekkürler sevgili Asuman hanım..iyi haftalar ve en iyi dileklerimle...

26 Mart 2012 17:55

Kamikaze' cim, Eylülde evlenecek olan yeğenim ( daha çok nişanlısı) benden Kızkulesi (İst.) tablosu istedi. Belki o bir başlangıç olur, devamı gelir.

26 Mart 2012 17:57

Bahar hepimize çok iyi geldi Sevgili
Esmir. Umut ve keyif getirdi.
Çok teşekkürler, sevgiler...

26 Mart 2012 18:08

Merhaba,
Blogların geliştirilmesiyle ilgili olarak yapılan Gencal araştırmasına katkı sağlarsanız memnun olurum.
Saygı ve sevgilerimle.

28 Mart 2012 08:48

Elimden gelebilecek bir şey varsa,
memnuniyetle katkıda bulunmak i
sterim Sabahattin Bey...
Çok teşekkürler...

28 Mart 2012 10:40
Adsız  

Asuman ablacım bencede harika bir başlangıç olur:) Yeğenine ve nişanlısına bir ömür boyu mutluluklar diliyorum:) Allah tamamına erdirsin.

30 Mart 2012 19:46

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin