Hayır Dostum...  

Posted by Asuman Yelen in ,


Sevgiye inan. Bir ızdırap kaynağı olsa bile.

Kalbini kapama.


Hayır dostum, sözleriniz karanlık anlayamıyorum.



Gönül, bir gözyaşı yahut bir melodiyle

teslim olmak için yaratılmıştır, sevgilim.



Hayır dostum, sözleriniz karanlık anlayamıyorum.



Sevinç, bir damla şebnem gibi narindir, gülümseyerek ölür.

Fakat elem sağlam ve dayanıklıdır.

Bırak gözlerinde elemli bir aşk uyansın.


Hayır dostum, sözleriniz karanlık anlayamıyorum.



Lotüs çiçeği, güneşte açılıp ölmeyi,

gonca halinde ebedi bir kış yaşamaya yeğler.



Hayır dostum, sözleriniz karanlık anlayamıyorum.



R. Tagore

This entry was posted on 15.03.2012 at Perşembe, Mart 15, 2012 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

8 yorum

"Sözleriniz karanlık"
ne kadar güzel bir tanım, teşekkürler arkadaşım...

15 Mart 2012 12:48

Bana da çok ilginç geldi Nur' cum.
1936 basım bir kitap aslında ama Çevirmen Mehmet Şükrü Erden sıradışı kelimeler kullanmış.
Kafası karışık, yüreği sevgiye kapalı, ya da farkında olmadan yaşayıp giden insanlara ithaf olunmuş bu dizeler. Çok sevdim.
Teşekkürler arkadaşım:)

15 Mart 2012 13:30

Müzik, Tagore ikisi de harikaydı Asumancım.
Bu gün ruhlara hitap etmişsin resmen.

15 Mart 2012 16:45

Çok güzel.Karanlıklar hep aydınlığa açılsın inşallah.

15 Mart 2012 17:27

Her ikisini de beğenmene çok sevindim Lale' cim. Tagore' u epeydir ihmal etmiştim. Bu blogu açma konusunda ikna etmeye çalışırken yeğenim "bol bol Tagore yazarsın işte fena mı" demişti halbuki:)

15 Mart 2012 18:30

İnşallah Mihriban' cım ama hepimiz için her ikisi de zaman zaman var.
Belki biraz da bizim elimizde ama...

15 Mart 2012 18:47

Çok güzel çok beğendim, iyi ki paylaşmışsınız Asuman Hanım.
Sevgiyle kalın ...

16 Mart 2012 17:28

Sağol Özlem' cim. Sık sık tekrarladığım gibi, özellikle Tagore eserleri beğenilince çok farklı bir mutluluk duyuyorum.
İyi ki paylaşmışım gerçekten...

16 Mart 2012 17:54

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin