Yolcudur Abbas  

Posted by Asuman Yelen in ,



Benim bir tanecik kız kardeşim her öğlen falda " sana yolculuk var" diye diye sonunda bavulları

hazırlattı.

Aslında bu yaz bir hafta da olsa evden uzaklaşıp Paçoz' umu bu sebepten strese sokmak

istemedim amma, gelin görün ki, o, keyifle nazlı nazlı her istediğini yaptırıp şımarık şımarık

oradan oraya koşuştura dursun, stress bende tavan yaptı. Bir de bu sıcaklar. Bir de nem...

Kandil akşamı arkadaşım çekine çekine ( güya kararım kesindi) davet ettiğinde ikiletmedim

doğrusu. Yarın akşam yolcuyum. Bu sefer notebook' um var yanımda. Arada bir girip

bakabilirim. Hatta belki, bir kaç satır yazabilirim.

Paçoz bavulları görünce sindi bir kenara yavrum. Dışardan gelen her köpek sesine bir cevap

verip evin içinde beni dört döndüren cabbar halinden eser yok.

Neyse, en fazla bir hafta. Rayuş, geceleri yanında kalacak. Benden iyi baktığını komşularım

söylüyor. Ne diyeyim. Allah ondan razı olsun.

Eğer yazabilirsem, bir dahaki yazım Güre' den olacak.

Görüşmek üzere dostlar.

Herkese sağlık ve esenlik dilerim...

This entry was posted on 17.07.2011 at Pazar, Temmuz 17, 2011 and is filed under , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

22 yorum

Güle güle bacı, iyi tatiller, iyi yolculuklar.
Bizede yolculuk gözüktü, hafta sonu yolcuyuz. Nefis bir yer keşfettik, gözlerden uzak, sessiz ve mavi-yeşilin tam ortası:))
Kucak dolusu sevgiler...

17 Temmuz 2011 22:51

İyi yolculuklar, keyifli tatilller olsun Asucum.
Dün gözüm iki isme takıldı, çoook mutlu oldum. Sayenizde dikili ağacımız da oldu. İyi ki hayatıma girdiniz, kocaman kucaklıyorum...

17 Temmuz 2011 23:05

Oh oh harika. Sana da iyi tatiller bacım :)) Hastalık sıkıntı hepsini bırakıp dönersiniz inşallah.

17 Temmuz 2011 23:09

Caanım Leylak' cım. Özlettin kendini.
Önce genç çifte mutluluk diliyorum.
Allah hep güzel günlerini göstersin. Seni de tebrik ediyorum. Bir anne için en büyük mutluluklardan biri. Tadını doya doya çıkar. Bi de güzel dinlen tabii...

17 Temmuz 2011 23:16

Hayirli yolculuklar olsun canim Asum.
Keyfini cikar:)
Bol bol fotograf bekliyoruz senden.

Öpüyorum seni

17 Temmuz 2011 23:22

Sünter' cim, sağol canım benim. Kameramı da alıyorum. Bol bol çiçek böcek ve köpek çekerim.
Koocaman öptüm...

17 Temmuz 2011 23:37

Güle güle git güle güle yenilenip dön inşallah.

18 Temmuz 2011 00:01

Hüznün Tadı, çok teşekkür ederim canım. İnşallah söylediğin gibi olur.
Sevgiler...

18 Temmuz 2011 01:48

Oyy tatilllll..
Benden henüz bir ay kadar uzakta o kavram. İyi tatiller güzel arkadaşım.Bol dinlen,toxin at, kendini yenile.

18 Temmuz 2011 02:06

Bir ay dediğin göz açıp kapayana kadar geçer Sis' cim:) Dediklerinin hepsini yapacağım.Söz...

18 Temmuz 2011 02:17

Asuman ablacım gönlünce bir tatil geçirsin inşallah :) İyi eğlenceler. Öpüyorum...

18 Temmuz 2011 09:44

Çok sağol İlknur' cum. Ben de savayım sıramı bir hafta :))

18 Temmuz 2011 11:21

İyi yolculuklar ve güzel dinlemenler Asuman Hanım...

18 Temmuz 2011 17:00

Özlem hanım, çok teşekkürler:))
Sevgiler...

18 Temmuz 2011 19:08

Keyifli, huzurlu, mutlu tatiller :)

19 Temmuz 2011 13:14

Melange,
çok teşekkür ederim.

19 Temmuz 2011 17:58

Aaaa tamam tatildesin de netbook yanımda demiştin. Arada bi ses ver selam et:)

22 Temmuz 2011 01:10

Bir kii-bir kii selam Sis:))
Çok sıcak. Geziyorum. Uyuyorum.Kitap okuyorum ve keyfim ve sağlığım yerinde. Son yazına yorum yazmak istedim.Almadı. Çok uğraştım olmadı.
Canım benim ablasını merak mı etmiş???

22 Temmuz 2011 16:24

Ah ah sevgili Asuman hanım teee tatillerden bana yorum yazmış demekki.Çok sağolsun, varolsun. İyice eğlenip dinlenip dönsün tatilden.sevgiler.

25 Temmuz 2011 10:39

Hiç kutlamaz olur muyum sevgili kardeşimi? Tatil de neymiş???
bir de buradan mutluluklar diliyorum.

26 Temmuz 2011 09:31

asucum gideli 10 gün oldu dönmedin mi daha?
Ama olmaz ki sadece bir hafta demsitin sen..
Özledimmmmm yani:))

27 Temmuz 2011 01:42

Döndüm Sünter' cim. Dün gece döndüm.
Ben de özledimmm. Böyle dostlar özlenmez mi.

27 Temmuz 2011 09:13

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin