Antalya fotoğrafları 2  

Posted by Asuman Yelen in , ,

İşte huzur







Belki de bu ağaçların arkasına saklandım 7
yaşımdayken.



























İş Bankası Lokalinin penceresinden






























Lokalin terasından













Enfes bir doğa



















Gece ve gündüz hurmalar ve Antalya


































Antalya' nın yeni yüzü
























Gece ve ışıklar...
























Akşam üzeri



















Balon




















Gemi




















Yükseklerde bir yerden























Anıt




















Ve şehitlerin gölgesinde huzurla uyunan bir uyku

This entry was posted on 20.05.2010 at Perşembe, Mayıs 20, 2010 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

6 yorum

Asumancım; İş Bankası Lokalinden çekilen fotoğraflar ve diğerleri şehitlerin anıtı altında uykuya huzurla yatan varlığın fotoğrafı hepsi çok güzel de, esas mesele yoksa sen de İŞ Bankalımısın? Sevgilerimle tontini.

21 Mayıs 2010 07:32

Muhteşemm....
Sizin vizörünüzden görünürken daha başka güzelleşmiş Antalya,sanırım duygularınız kattığınız için olsa gerek içine.
Fotoğrafta da duygu mu olurmuş demeyin,olmaz mı hiç?
Oralara bakarken (yazdıklarınızdan az çok da olsa sizi tanıyan biri olarak)ne hissettiğinizi sezebiliyorum en azından...
Sevgilerimle...

21 Mayıs 2010 09:38

fotoğrafları çeken ellere sağlık diyorum yıllardır gitmiyorum gezdim sayılır sayende arkadaşım sevgilerimle..

21 Mayıs 2010 13:05

Sufi, evet. Ben İş Bankası Emeklisiyim. Daha önce de yazdım sanırım. Belki de yazmadım emin değilim. Babam dahil ( annem hariç) benim bütün ailem bu kurumda çalıştık.
Fotolara yaptığın övgülere teşekkürler.
İyi günler...

21 Mayıs 2010 15:36

Ebruli Günce,
Güzel yüreğinle hissettiğin gibi, tüm futoğrafları mutlu ve sevgiyle çektim. Sevgi her şeyi güzelleştirir. Çekenin görüşünü de bakanın görüşünü de.
Hiç eksilmesin hayatımızdan.
Öpüyorum seni...

21 Mayıs 2010 15:41

Fotoğraflarımın senin özlemini bir parça da olsa gidermesine çok sevindim Bilge' cim. Umarım en kısa zamanda gidersin. Ben çok beğendim.
Sevgiler...

21 Mayıs 2010 15:49

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin