Aklım, kalbim Antalya' da kaldı...  

Posted by Asuman Yelen in , , , ,

Tam elli yıl sonra ikinci kez bulunduğum bu şehri tabii ki kentleşme açısından çok farklı bulmakla birlikte, yaygın hanımeli kokusuyla, ve adını koyamadığım kendime açıklayamadığım, beni heyecanlandıran bir biçimde, dolaştığım bazı yerlerde yoğun bir nostalji yakaladım diyebilirim.
Bunda ilkokula başladığım okulumun, o tarihte oturduğum sokağın, sadece bahçesinin ve ( yıkılalı sadece yedi ay olmuş maalesef) yerine yeni bir bina inşa edilmekte olan evimin civarının dokusunun aynı olduğunu görmenin büyük payı olduğunu düşünüyorum.





Antalya' da mazimi yakalayabilmiş olmanın mutluluğu ile birlikte biri eski diğeri yeni iki dostun sıcaklığı, bu on günlük tatili mükemmel kılan diğer etkendi.
İlki, önce emekliliğe kadar birlikte çalıştığım, gözü kapalı güvenebileceğim, farklı şehirlere zaman zaman araya giren yıllara rağmen her karşılaşmada aynı sıcak bakışları ile karşılaştığım, herşeye kaldığımız yerden hiç ayrılmamışcasına devam ettiğimiz türden bir dostumdu. Dostluğu ile birlikte, sergilediği benzersiz misafirperverlikle beni ihya ettiğini söylemeden geçemem.
İkincisi, çok yeni ama yanında son derece rahat hissettiğim, eski bir dostcasına içten, çok yoğun ve yorgun günlerinden ikisini ayırarak beni Antalya' da ağırlayan güler yüzlü hoş sohbet eski sanal yeni gerçek arkadaşım Leylak Dalı.
Şimdilik, onun objektifinden iki resim ve bu küçük girizgahla bırakıyorum Antalya' yı. Diğer resimler ve ayrıntılar gelecek.





Bloguma ve blogger dostlarıma kavuştuğum için mutluyum. Sevgili Nur' un ve sevgili Tuana' nın dostça selamı, sevgili Şeniz' in çok anlamlı anneler günü kutlaması ve sevgili Nilay' ın tatlı hediyesini beni bekler bulmak da ayrıca güzeldi. Çok teşekkür ediyorum...







Hep sevgiyle kalalım...














This entry was posted on 17.05.2010 at Pazartesi, Mayıs 17, 2010 and is filed under , , , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

22 yorum

Hosgeldin Asuman abla...

Ozlettin kendini, yokluğun gercekten hissedildi. Fotograflara bayıldım tam sıcaklar gelmeden Antalya'nin tadını cikartmissin. Çok sevindim maziye ait aradıklarını bulmana. Dostluklarınızı daim olsun...

Sevgilerimle...

17 Mayıs 2010 20:55
Adsız  

bazen bıraktığımız yerleri bıraktığımız gib bulamıyoruz değil mi..
bende yıllar önce ayrıldığım yere gittiğimde heryeri değişmiş görünce üzülmüştüm.

17 Mayıs 2010 20:56

İlknur' cum, sağol canım.. Ben de sizleri özledim. Antalya gerçekten güzeldi. Ve evet, gerçek dostluklar eksik olmasın hayatımızdan.
Sevgiler...

17 Mayıs 2010 21:25

Asyaselda, okulumu aynı ve mahallemi de hemen hemen aynı bulmak 50 sene sonra benim için de hoş bir sürpriz oldu doğrusu. Çocukluğumun geçtiği diğer şehirlerde bunu yakalayabileceğimi ben de hiç sanmıyorum.

17 Mayıs 2010 21:32

Hoşgeldin Asuman abla, Leylak Dalı'ndan öğrenmiştim orda olduğunu. Ne güzel gezmişsin....

17 Mayıs 2010 21:32

Şeniz' cim, gerçekten çok güzel gezdim Antalya' yı.Bol bol resim çektim. Çok güzeldi her şey.

17 Mayıs 2010 21:35

Antalya, gerçekten güneyin incisi bir şehir. Siz tatile erken başlamışsınız. Güzel bir gezi olmuş, resimlerden ve yüzünüzdeki gülümsemeden belli.

Sevgiler

17 Mayıs 2010 22:22

Seni Antalya'da ağırlamak (ki buna ağırlamak denmez, beraber olmak diyelim) benim için büyük bir zevkti. Yazdığın gibi sanaldan gerçeğe dönüşen dostluğumuzun hep devam etmesi dileğiyle.
İyi ki geldin...

17 Mayıs 2010 23:11

Newbahar, Antalya' yı ben de çok beğendim. Nemi olmasa sıcağı bile çekilir sanki. Güzel bir bahar gezisiydi. Bana da iyi geldi doğrusu.
Sevgiyle kal...

17 Mayıs 2010 23:28

Ağırlanmanın hasıydı Leylak' cım. Daha iyisi olamazdı doğrusu...
Seninle paylaştığımız her şey çok güzeldi. Bir kez daha teşekkür ediyorum. İyi ki geldim gerçekten.
Dostluğumuzun daimi olmasını diliyorum.

17 Mayıs 2010 23:44

Geldiğinizi Leylak Dalı'ndan duydum tanışamadık, görüşmek dileği ile, bekelriz her zaman Antalya'ya, büyülü bir şehirdir Antlaya ah bir de yazın o dayanılmaz sıcağı olmasa:))
Sevgilerimle...


www.hayatizelrim.com

18 Mayıs 2010 10:23

Özlem Hanım,
O sıcağı olmasa, sadece yoğun hanımeli kokuları için bile yerleşebilirim Antalya' ya.
Sanırım sık sık geleceğim. Orada evini evim gibi hissettiren bir dostum var.
Yeniden gelince, Leylak' cığımla birlikte sizinle de görüşmaktan zevk duyarım.
Çok teşekkür ederim...
Sevgiler...

18 Mayıs 2010 10:37

Hoşgeldin Asu teyze. Bloğun hiç bu kadar yazısız kalmamıştı eh bizde alışmamışız özlettin güzel yazılarını anılarını:)

18 Mayıs 2010 13:21

Geldim Fuli' cim. Hem de hoş geldim.
Ben de özlemiştim yazmayı.Yavaş yavaş başlarız yazmalara. Sağol canım. Öpüyorum seni...

18 Mayıs 2010 13:43

Asumancığım ne kadar hoş ve güzel görünüyorsun. Sanırım bunda bulunduğun yerdeki mutluluk ve huzurun etkisi yadsınamaz.Devam resimleri bekliyoruz mutlaka.

Sevgilerle.

18 Mayıs 2010 16:23

Çok teşekkür ederim Zühre' cim,
O senin iyi görüşün. Hoşluk ve güzelliği kim kaybetmiş ama mutluluk ve huzura itiraz etmem doğrusu.
Çok resim var. Yavaş yavaş gelecek.

18 Mayıs 2010 19:05

Hoşgeldiniiizzz...
Naif anlatımınızı ve güzel karelerinizi özleetiniz epey,ama bu kısa tatil umarım sizin için enerji topu olmuştur da ,bir daha ki molaya kadar güzellikler penceresinden bakarsınız hayata...
Sevgilerimle...

18 Mayıs 2010 20:05

Ebruli Günce,
Yine çok zarifsin. Çok teşekkür ederim güzel temennilerin için. Tatilim güzeldi gerçekten. Darısı ailenle birlikte senin başına.
Sevgiler canım...

18 Mayıs 2010 20:58

Çok güzel görünüyorsun arkadaşım, mutluluk yazına ve fotolarına nasıl da yansımış.
Dostların arasında geçirdiğin günlerin daim olsun inşallah.
Hoş geldin...

18 Mayıs 2010 23:28

Teşekkürler Nur' cum. Dostlarla birlikte olmak çok iyi geliyor insana gerçekten.
Çok akrabam yok, bu sebepten dostlarım yaşamımda çok önemli yer tutuyor.Allahtan sayıları hayli fazla.Hepsi de en az yirmi yıllık. Hepsi de iyi günde ve kötü günde yanımda. Buna siz yeni dostlarımı da ilave edince deymeyin keyfime.
Öpüyorum seni...

18 Mayıs 2010 23:55

Fotoğraflarınızla Antalya'yı yeniden gezdik. Teşekkürler.

19 Mayıs 2010 08:08

Ramazan Bey,
Ben teşekkür ederim.

19 Mayıs 2010 09:39

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin