Güzel Yaşlanmak İstiyorsak...  

Posted by Asuman Yelen




Anılarımıza sahip çıkacağız










Bol bol sebze yiyeceğiz









Hayvan besleyeceğiz










Sık sık dostlarla buluşacağız




Yürüyüşü ihmal etmeyeceğiz











Arada sırada koşacağız da








Senede birkaç kez seyahate çıkacağız













Bol bol bitki çayı içeceğiz













Hobilerimiz olacak
















Ayağımızı yere sıkı basacak, kimsenin bizi üzmesine 
izin vermeyeceğiz.







Yaşlılar haftası tüm yaşlılara kutlu olsun...


Hiç kimsenin gelip de teşekkür edeceğini sanmıyorum.

Çünkü

BİZ YAŞLI DEĞİLİZ  :))))

Bu yazı çook yıllar sonra bize gerekli olabilir  mi düşüncesiyle klavyeye alınmıştır.

Bilgilerinize....

Herkese bol güneşli bir hafta dilerim...

This entry was posted on 18.03.2013 at Pazartesi, Mart 18, 2013 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

10 yorum

Güzel anlatmışsınız.Evet biz yaşlı değiliz ve olmayacağız...Demek çok güzel.Ruhumuz yaşlanmayacak sadece onu biliyoruz.Bu yüzden ortaya komik durumlar çıkacak.

18 Mart 2013 09:35

Parıldayan çiçek, tüm dostlarla birlikte hissettiğimiz hep aynı.
Ruhumuzu koruyabiliyoruz. Bedenim
iz Allah' a emanet...
Sevgiler...

18 Mart 2013 11:07

Aaaa! Yaşlı olurmuymuşuz hiç. Ama bu bilgileride bir yere kaydedelim. Ben diyorum ki yapacak işi olanlar yaşlı olmaz.

18 Mart 2013 18:07

Aynen Mihriban' cım. Ben bu postu buyüüük büyük annelerimiz için hazırladım. Biz zaten gereğini yapıyoruz dii mi ama?

18 Mart 2013 18:12

Biz kaç yaşımızdaysak o yaş genç sayılır. Bizden yaşça büyük olanlar yaşlı küçük olanlar çocuk sayılır. Biz ise sonsuz bir gençlik yaşarız.
Tüm gençlere sevgiler.

19 Mart 2013 17:57

Budur Sevginin Ruhu...İtirazı olan
varsa bekliyorum. Tam da son karedeki gibi :))))

19 Mart 2013 23:43

kendimi resmen 50 yaş ayyh pardon 50 bin km. bakımına sokulmuş gibi hissettiğim şu günlerde gülümsetti :)

20 Mart 2013 02:15

Bunca sıkıntı ve telaşın arasında (kediler, doktorlar) seni bir nebze olsun gülümsettiğime sevindim Sis' cim.Tabii sesini duyduğuma da:))

20 Mart 2013 11:11

Bunların hepisiciğini yapmaktayım ama yine de güzel yaşlanıyorum diyemem be gülüm:))
Yıllar hiç hesapsız ilerliyor, neyseki ben bundan çok muzdarip değilem.
Sizleri çok özledim...

20 Mart 2013 23:09

Nur' cum, bu yazı bizim için değil.
Daha dur bakalım. Zaman zaman bakalım diye sırf ilerisi için yazdım :)) Aşkolsun dur bakalım...

20 Mart 2013 23:29

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin