Fasıl ve nostalji  

Posted by Asuman Yelen











Tek ampulun  ışığı

 (altında ders çalışıp kitap okuduğumuz)













Sobadan yayılan sıcaklık










Üzerinde evcilik oynadığımız halı









Soba üzerindeki kestanenin artık alamadığımız tadı














Ya da çaydanlığın fokurtusu

















Sedirdeki işlemeli örtülerimiz












Sürekli konuşan ve de şarkılar söyleyen radyomuz
















Atlas yorganlarımız

 (altında güvenle uyuduğumuz)













Kollu dikiş makinelerimiz















Mangala sürülen kahvenin misss kokusu











Kömürlü ütülerimiz


(Annemizin önlüklerimizi ütülediği)












Kumbaramız

(Önce harçlıklarımızı içine atıp sonra

uzun uğraşlarla bir toka yardımıyla

çıkarıp sokaktan dondurma aldığımız)

















Ve görsellerde eski yorgan ve battaniye ararken

karşıma çıkan tatlı sürpriz :))












Eskiyi tatlı tatlı anarken bu günü mutlu mutlu yaşamamız dileğiyle...



Hep sevgiyle kalalım...

This entry was posted on 14.03.2013 at Perşembe, Mart 14, 2013 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

16 yorum

Can dostummmm bunları yaşadık ne güzel ,kendi adımıza şans diyelim.Gelecek nesiller diyebilecekler mi merak ediyorum." aaa bizde de vardı ,ben de severdim ," gibi...
Hatırlatman ne güzel oldu ;bakmaya doyamadım ,dinlemeye doyamadığım gibi.Çok teşekkürler,sevgiler.

14 Mart 2013 12:33

Ben de hazırlarken sürekli fasıl dinledim Arzu'cum. Çok hoş bir duygu gerçekten. Ben teşekkür ederim uğrayıp dinlediğin için.
Sevgiler...

14 Mart 2013 13:16

nostaljik nesneleri tanıyorum. müzik için teşekkürler asuman abla:)
sevgiyle.

14 Mart 2013 15:48

Ben yorumu yaşıtlarımdan beklerken
bakın hele kimlerden geliyor :))
Tolga' cım, saol be yaw.
Hakettiğin güzel günleri görmeni yürekten diliyorum. Sevgiler...

14 Mart 2013 17:08

Çocukluğumu hatırlattın bana Asuman hanımcım.Sedirdeki kanaviçeler, Kütür kütür yanan soba, radyo, singer dikiş makinası, çinko mavi çaydanlığımız, her yıl yıkanan ve solmayan desenli halılarımız. Sokaklarda gece yarılarına kadar bağıra çağıra oynamalarımız, haftada bir ikisi bir arada film seyretmek için babaları ikna edip sinemaya gidişlerimiz. ahh aahhh ne günlerdi o günler.

14 Mart 2013 18:28

Sevginin Ruhu,
Eminim tüm yaşıtlarımız (üç aşağı beş yukarı) benzer günleri yaşadılar, benzer eşyaları kullandılar. Zaman zaman hatırlamak
gerçekten çok güzel. Bir de fasıl eşliğinde daha da güzel.

14 Mart 2013 19:08

O radyolar, çaydanlıklar, kaneviçeler, kumbaralar... Bütün bunları elime alıp sevmek istedim. Çocukluğumun kokusu doldu burnuma...

14 Mart 2013 22:01

Birkaç parça eşya ve müzik nasıl da mutlu ediyor insanı Mihriban' cım.
Ve tabii bunun paylaşıldığını bilmek...

15 Mart 2013 00:12

Ne kadar güzel çok sevdim hepsini :)

15 Mart 2013 18:04

ÇŞok sevindim Özlem' cim. Çok teşekkürler, sevgiler...

15 Mart 2013 18:49

Fasıl ve nostalji sarmalı olağanüstü.
Teşekkürler Asuman hanım. Çok güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileklerimle sevgiler.

16 Mart 2013 19:03

Tolga' cım, beğenmene çok sevindim.
İkinci kez uğrayıp bunu belirtmen
nasıl hoşuma gitti. Ben de hazırlarken çok keyif aldığım ve bakanların da keyif almasını izlediğim için...
Sevgiyle kal...

16 Mart 2013 19:29

Hey yıllar yenilmedim sizee....

17 Mart 2013 17:26

:)))))

17 Mart 2013 18:12

Bir çogu bana da tanidik geliyor Asuman hanim. Nostalji yasamak guzel sey. Insanin burnu sizliyor. Tesekkurler. sevgiler.

17 Mart 2013 19:21

Beklemediğimiz zamanlarda yakalanıyoruz Güngörcüm. Önce müzik geliyor, sonra tatlar, renkler, kokular üşüşüyor. Çok kıymetli bir duygu gerçekten :)
Sevgi ve selamlar...

17 Mart 2013 19:55

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin