Korolar Çarpışıyor  

Posted by Asuman Yelen in , , ,


Çok uzun zamandır, televizyonda bu kadar güzel bir yarışma programı izlememiştim.

Çalıştıranlar güzel. Yarışanlar güzel. Amaç güzel. Şarkılar güzel. Koreogrofiler güzel. Dostluk, arkadaşlık güzel.

Kavga yok.Acıklı hikaye, gözyaşı yok. Sohbet, fıkra, kahkaha var.

Çok güzel çok sesli müzik uyarlamaları var. Danslar uyumlu. Belli ki herkes ciddiyetle, özenle üzerine düşeni yapıyor.

Ekran önündeki ve arkasındaki herkesi içtenlikle kutluyorum.

Emeği geçen herkesin ellerine sağlık.

Böyle kaliteli yapımların sayılarının artmasını diliyorum.

Hep sevgiyle kalalım.



This entry was posted on 1.06.2009 at Pazartesi, Haziran 01, 2009 and is filed under , , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

4 yorum

Adsız  

Tamda bugün aynı şeyi düşünmüştüm Asuman Hanım. Özellikle Öykü ve Berk ne hoşlar değil mi?

Harikulade bir blog. Sevgiyle saygıyla kalın. Üzerinize ışıklar nurlar yağsın.

1 Haziran 2009 23:27

Ah sen, sen yok musun sen. Bu kadar gıcık olmak zorunda mısın.Elbet bir gün sıra bana da gelecek.

2 Haziran 2009 00:06

güzel program gerçekten :)

2 Haziran 2009 13:34

Diğer müzik yarışmaları gibi olduğunu düşünüp hiç izlememiştim.
Demek ki öyle değilmiş. Bakacağım...
Sevgiler...

11 Haziran 2009 16:00

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin