Yol arkadaşım  

Posted by Asuman Yelen in , , , , ,




Bir küçücük paçoz'cuk vaaarmıış.











Annesi oonuu çook çok seveermiiş.












Amaa, Paçoz büyümüş ve
çok yaramaz bir kız olmuş.

Çocukların topunu çalıp çalıp
kaçarmış.














Sonra hep birlikte oynamaya başlamışlar.

Çok iyi dost olmuşlar.









Paçozun, bir de erkek arkadaşı varmış.
Adı Siyar'mış. Hep birlikte dolaşırlarmış.





Bir sabah, Paçozcuk her sabah yaptığı gibi yine camdan bak
mağa başlamış. Bir de ne görsün?

Siyar yok!

Taşınmışlar:((((((((










Zavallıcık, yemeden içmeden kesilmiş.












Siyar'ın hasretinden


yataklara düşmüş..







Bir daha Siyar'ı hiç görmemiş.





N'olur bana öyle şaşkın ve acılı bakma
kuzucuğum, dayanamam


Sen de öğren artık ve kabullen.

Ayrılık da sevdaya dahil....





Hep sevgiyle kalın.

Not:Fotograflar tarafımdan çekilmiştir.

This entry was posted on 2.06.2009 at Salı, Haziran 02, 2009 and is filed under , , , , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

6 yorum

Adsız  

Nihayet,tanıştık Paçoz'la.Çok tatlı ve şirin.Biraz da yaramaz galiba:)Mutluluklar diliyorum.Allah ayırmasın.Sevgiler...

3 Haziran 2009 00:55

Paçozda pek güzelmiş üzüldüm arkadaşından ayrılmasına çocuklarlada güzel anlaştığı belli sevimli bir yaramaz

3 Haziran 2009 11:13

Çok güzel bir fotoroman olmuş. Fakat paçozun durumuna gerçekten üzüldüm. Aşk acısı böyle bişey işte.Yazııık onaa.

3 Haziran 2009 13:13

Ziyaretlerinize çok sevindim. Teşekkürler Şirinem, teşekkürler Liza. Hep sevgiyle kalın..

3 Haziran 2009 14:41

Ayrılık da sevdaya dahil çünkü ayrılanlar hala sevgili..Paçoz gibi arkadaşı da aşk acısı çekiyodur şimdi :(

6 Haziran 2009 23:23

Paçoz çok güzelmişşş..Allah ayırmasın..Benim için yanaklarını mıncıklayın.Resmi sevesim geldi valla...sevgiler...

16 Haziran 2009 21:44

Yorum Gönder

Blog Widget by LinkWithin